Κώστας Καραφώτης: «Τα δύο χρόνια μετά το Fame Story ήταν δύσκολα»
Ο τραγουδιστής μίλησε για τη δυσκολία του να διαχειριστεί την αναγνωρισιμότητα που είχε κερδίσει από τη συμμετοχή του στο talent show και αναφέρθηκε στην επιθυμία του να βρεθεί στη θέση του κριτή
Ο Κώστας Καραφώτης έδωσε συνέντευξη και αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην προσωπική του ζωή και την επιθυμία του να συμμετέχει στην κριτική επιτροπή ενός μουσικού talent show.
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» και αρχικά, θυμήθηκε τα πρώτα του βήματα στον χώρο της μουσικής από το talent show, Fame Story.
«Από τις λίγες φορές, που κανένα από τα παιδιά δεν καταλαβαίναμε ότι είχαμε επιτυχία, ήταν ακριβώς αφού βγήκαμε από το Fame Story. Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε σε μαγαζιά χωρίς να έχουμε τραγούδι, βιντεοκλίπ, χωρίς τίποτα. Μόνο με την αναγνωρισιμότητα που κερδίσαμε από την τηλεόραση γινόταν όλο αυτό. Τα δύο χρόνια που ακολούθησαν ήταν τα πιο δύσκολα στη διαχείριση αυτής της αναγνωρισιμότητας», εξήγησε ο Κώστας Καραφώτης.
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-cox3dz8borpl)
Πρόσθεσε μάλιστα, πως θα του άρεσε να βρίσκεται στην κριτική επιτροπή του σόου, αν τελικά γίνει ξανά όπως φημολογείται.
«Θα μου άρεσε να είμαι στην κριτική επιτροπή του Fame Story, αν τελικά γίνει, όπως λέγεται. Αν μου γίνει μια τέτοια πρόταση, γιατί όχι;», δήλωσε ο τραγουδιστής.
Ο λόγος για την Παπαστράτος, που έλαβε ξανά την ιδιαίτερα απαιτητική πιστοποίησηESC(EqualSalaryCertification). Μία αναγνώριση που έλαβε πρώτη φορά το 2019 και εξακολουθεί να είναι η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που την έχει αποκτήσει. Παράλληλα, διακρίθηκε ως Κορυφαίος Εργοδότης για 9ησυνεχή χρονιά.
Χρονιά περαιτέρω ανάπτυξης ήταν αυτή που μας πέρασε για το efood αλλά και χρονιά αποκρυστάλλωσης καταναλωτικών τάσεων που έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον για το πώς διαμορφώνεται η αγορά και οι οποίες θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον
Με αφορμή τα 50 χρόνια από την ιστορική ομιλία του Antoine Riboud στη Μασσαλία, η Danone αποτίνει φόρο τιμής στο πρωτοποριακό του όραμα, που συνοψίζεται στη φράση «Ας διοικήσουμε τις επιχειρήσεις μας τόσο με την καρδιά όσο και με το μυαλό»