Η Sofia Jirau είναι το πρώτο μοντέλο της Victoria's Secret με σύνδρομο Down
Μετά την πασαρέλα της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, η 24χρονη πέτυχε ακόμα ένα μεγάλο επίτευγμα - Δείτε τις φωτογραφίες που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram
Ένα 24χρονο μοντέλο με καταγωγή από το Πουέρτο Ρίκο κατάφερε να γίνει το πρώτο μοντέλο με σύνδρομο Down, που πρωταγωνιστεί σε καμπάνια του οίκου τηςVictoria's Secret.
Ο λόγος για τηSofia Jirau, η οποία το 2020, έγινε το πρώτο μοντέλο με σύνδρομο Down, που περπάτησε στην πασαρέλα στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.
«Μία μέρα το ονειρεύτηκα, δούλεψα για αυτό και σήμερα το όνειρό μου έγινε πραγματικότητα. Επιτέλους, μπορώ να σας πω το μεγάλο μου μυστικό. Είμαι το πρώτο μοντέλο της Victoria's Secret με σύνδρομο Down», έγραψε κάτω από τη φωτογραφία που δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram από την καμπάνια.
Εκείνη και 17 ακόμα γυναίκες επιλέχθηκαν να εκπροσωπήσουν το diversity στη μόδα με τα διαφορετικά τους στυλ. Όπως τις χαρακτήρισε το brand, είναι οι «πρώτες του είδους».
Η καριέρα της Sofia Jirau στο μόντελινγκ ξεκίνησε δύο χρόνια πριν. Η πρώτη της συμμετοχή ήταν στην Εβδομάδα Μόδας στη Νέα Υόρκη. Eίναι γεννημένη στο Πουέρτο Ρίκο και όπως λέει η ίδια, θέλει να κάνει καριέρα μοντέλου και στην Ευρώπη, πράγμα που κατάφερε με την είσοδό της στον οίκο της Victoria's Secret. Η οικογένειά της είναι διαρκώς στο πλευρό της και την στηρίζει σε κάθε της βήμα.
Στις πρώτες της δηλώσεις σχετικά με το μόντελινγκ, η 24χρονη υποστηρίζει: «Το μόντελινγκ στην Αμερική ήταν η αρχή της κατάκτησης του ονείρου που είχα από μικρή ηλικία, να περπατήσω στις πιο σημαντικές πασαρέλες στον κόσμo. Θέλω να δείξω πως έχω ό,τι χρειάζεται ένα μοντέλο για να λάμψει. Θα πάω παντού, θα γυρίσω όλον τον κόσμο. Δεν υπάρχει φόβος και δεν υπάρχουν όρια, όταν θες να εκπληρώσεις το όνειρό σου».
Το μήνυμα που θέλει να περάσει είναι ότι «δεν υπάρχουν όρια να σε εμποδίσουν από αυτό που θες» και να εμπνεύσει το κοινό να κυνηγήσει τα όνειρά του. Είναι μάλιστα, ιδιαίτερα δημοφιλής και στο Instagram, αφού μετράει πάνω από 210.000 ακολούθους.
Στα 22 της χρόνια, εκτός από το μόντελινγκ είχε ήδη κάνει επιχειρηματικό άνοιγμα με το δικό της fashion brand με την ονομασία «Alavett».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.