Ο Αλέξης Γεωργούληςσε ραδιοφωνική του συνέντευξη μίλησε για όλες τις επαγγελματικές υποχρεώσεις που έχει. Την υποκριτική, την ευρωβουλή και τελευταία την παρουσίαση του τηλεπαιχνιδιού «Joker» στο Open. Μάλιστα ο ηθοποιός διευκρίνισε πως η αμοιβή του το μήνα ανέρχεται στα 25.000 ευρώ και όχι στα 20.000. Μάλιστα είπε πως αν δεν ξοδευτούν όλα αυτά τα χρήματα θα πρέπει να τα επιστρέψει.
«Είμαι ηθοποιός που νιώθω υποχρέωση να υπερασπιστώ, όπως μπορώ, τα δικαιώματα μιας κοινωνίας. Είναι αυτό που είχε πει κάποια στιγμή και η μητέρα μου, ότι έχεις βγει στις Ευρωεκλογές γιατί ο κόσμος σε αγαπάει, να του ανταποδώσεις την αγάπη που πήρες.
Αυτό είναι ουσιαστικά η αλλοίωση της ταυτότητάς μου, εάν πω ότι πέρα του ότι με ψήφισε ο κόσμος σαν ευρωβουλευτή θα πρέπει να ξεχάσω και την υπόλοιπή μου ζωή. Δεν πηγαίνει πίσω το έργο μου σαν ευρωβουλευτής, επειδή συνεχίζω να δουλεύω σαν ηθοποιός. Αν κάποιος με κατηγορεί γιατί κάνεις και αυτό, είναι σαν να κατηγορείς και έναν άλλον ευρωβουλευτή γιατί έχει παιδιά που του απασχολούν χρόνο. Εγώ δεν έχω παιδιά, έχω ελεύθερο χρόνο, μπορώ να τον ξοδεύω όπου μου αρέσει.
Οι πολιτικοί δεν είναι σταρ. Δεν είναι ότι όποιος πολιτικός αναγνωρίζεται περισσότερο παίρνει περισσότερα λεφτά. Όλοι οι ευρωβουλευτές παίρνουν τον ίδιο μισθό, ανεξαρτήτως από τις δουλειές που κάνουν. Αυτός ο μισθός δεν είναι 20,000 ευρώ. Το 20,000, αυτός ο αριθμός υπήρχε στην προηγούμενη θητεία και τώρα αυτός ο αριθμός έχει γίνει 25,000 ευρώ. Άρα, τα 20,000 δεν ισχύουν. Ισχύουν τα 25,000 που αφορούν στα έξοδα του γραφείου που αν δεν γίνουν θα πρέπει να δοθούν πίσω».
Έκπληκτη η Φαίη Σκορδά και οι συνεργάτες της που προέβαλαν το θέμα σχολίασαν τα λεγόμενά του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.