Η Μπρουκ Σιλντςαισθάνθηκε ότι την εκμεταλλεύτηκε ως έφηβη, όταν της πήρε συνέντευξη η διάσημη δημοσιογράφος Μπάρμπαρα Γουόλτερς.
Ανακαλώντας στη μνήμη της «το φιάσκο» όπως το αποκάλεσε στο επεισόδιο της Τρίτης του «The Drew Barrymore Show», η ηθοποιός και μοντέλο δήλωσε ότι αισθάνθηκε ότι η θρυλική παρουσιάστρια ήθελε ένα «αρνητικό ηχογράφημα» κατά τη διάρκεια της αμφιλεγόμενης συνάντησής τους, η οποία πραγματοποιήθηκε το 1981 με αφορμή τη διάσημη καμπάνια της Σιλντς για τα τζιν Calvin Klein.
«Με ρώτησε ποιες ήταν οι διαστάσεις μου και μου ζήτησε να σηκωθώ όρθια», είπε η Σιλντς, η οποία ήταν 15 ετών τότε, στην Μπάριμπορ.«Και εγώ σηκώθηκα όρθια και ήταν σαν να συγκρίνει τον εαυτό της με αυτό το μικρό κορίτσι. Και σκέφτηκα, "Αυτό δεν είναι σωστό. Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό"».
«Συμπεριφέρθηκα απλά και χαμογέλασα», είπε, αναγνωρίζοντας όμως ότι «ένιωσε να την εκμεταλλεύεται με τόσους πολλούς τρόπους».
Μάλιστα, η Σιλντς κάποτε είχε αναφερθεί στην εν λόγω συνέντευξή της με τη Γουόλτερς, χαρακτηρίζοντάς της «πρακτικά εγκληματική» και «όχι δημοσιογραφική».
«Αλλά μετά μαθαίνεις να λες όχι», εξήγησε, αναφέροντας μια άλλη συνάντηση που είχε όταν ήταν περίπου «10 ετών και κάτι».
«Αυτή η γυναίκα έκανε την ίδια ερώτηση επανειλημμένα», είπε η Σιλντς, διευκρινίζοντας ότι η δημοσιογράφος αυτή δεν ήταν η Γουόλτερς.
Η 57χρονη σήμερα Σιλντς τελικά είπε τότε: «Δεν νομίζω ότι θέλετε να μάθετε την απάντησή μου γιατί μου κάνετε συνέχεια την ίδια ερώτηση και αυτή είναι η απάντησή μου, αλλά δεν μπορώ να την αλλάξω γιατί είναι η αλήθεια μου».
Στη συνέχεια η 47χρονη Μπάριμορ μοιράστηκε τη δική της δυσάρεστη ιστορία με τη Γουόλτερς, αλλά προλόγισε λέγοντας ότι την αγαπά και τη θαυμάζει. «Ποτέ δεν σκέφτηκα την Μπάρμπαρα Γουόλτερς με αρνητικό τρόπο, ούτε το κάνω», επέμεινε η ηθοποιός, ενώ η Σιλντς συμφώνησε «απολύτως».
Κλείσιμο
Παρόλα αυτά, η Μπάριμορ μιλώνας για τη δική της εμπειρία είπε ότι η 93χρονη σήμερα παρουσιάστρια της είχε κάνει ερωτήσεις που θεωρούσε ότι ήταν παρεμβατικές. «Μου έλεγε: "Μιλήστε μου για τα ναρκωτικά και το αλκοόλ, μιλήστε μου για τη μητέρα σας, μιλήστε μου για την αμφιφυλοφιλία, μιλήστε μου για τα πάντα"», υποστήριξε.
«Κι εγώ έλεγα συνέχεια: 'Ξέρεις, Μπάρμπαρα, τα πάω πραγματικά καλά', και αυτό γινόταν πέντε, έξι, επτά φορές».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.