Tην ελπίδα για ορθή κρίση των αρμοδίων οργάνων εκφράζει ο περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σχετικά με την εισήγηση της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού για τον υποβιβασμό του ΠΑΟΚ. «Με μεγάλη θλίψη και οργή βλέπουμε για μια ακόμη φορά το πρωτάθλημα να παίζεται εκτός γηπέδου. Παρ’ όλα αυτά ελπίζω στην ορθή κρίση των αρμόδιων οργάνων», υπογραμμίζει ο κ. Τζιτζικώστας.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους