H δοκιμαστική επιχείρηση επιτήρησης των θαλάσσιων συνόρων από ζέπελιν ξεκίνησε από τη Σάμο.
Το ζέπελιν, μήκους 35 μέτρων, φέρει ραντάρ, θερμική κάμερα, σύστημα AIS (Automatic Identification System) και δύναται να αναπτυχθεί σε ύψος έως 1.000 μ. από το σταθμό βάσης. Στόχος η αδιάλειπτη επιτήρηση του θαλασσίου πεδίου σε πραγματικό χρόνο και επί 24ώρου βάσεως. Στη Σάμο έχει αναπτυχθεί ένας κινητός σταθμός αισθητήρων, σε φορτηγό, με αντίστοιχο εξοπλισμό από το σύστημα θαλάσσιας επιτήρησης της Πορτογαλικής Εθνοφρουράς (Guarda Nacional Republicana - GNR) ώστε να υπάρχει σύγκριση σε πραγματικό χρόνο των επιχειρησιακών δυνατοτήτων και της ικανότητας διακρίβωσης της επίγειας και της εναέριας τεχνικής λύσης.
«Μέσω αυτού του εγχειρήματος, το Λιμενικό Σώμα γίνεται η πρώτη ακτοφυλακή Κράτους Μέλους της Ευρ. Ένωσης, που χρησιμοποιεί δέσμιο αερόστατο για την αστυνόμευση του θαλασσίου πεδίου και την καταπολέμηση του διασυνοριακού εγκλήματος, μόλις δέκα μήνες μετά την πρώτη πανευρωπαϊκή χρήση για αντίστοιχους σκοπούς Μη Επανδρωμένου Αεροσκάφους (ΜΕΑ) μεσαίου ύψους μακράς εμβέλειας (MALE), το Σεπτέμβριο του 2018» αναφέρεται σε ανακοίνωση του λιμενικού.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.