Πτήση της Aegean προς Καβάλα επέστρεψε στο «Ελ. Βενιζέλος»

plane

Το αεροσκάφος δεν κατόρθωσε να προσγειωθεί στη Χρυσούπολη λόγω των κακών καιρικών συνθηκών - Οι επιβάτες διανυκτέρευσαν σε ξενοδοχείο με έξοδα της αεροπορικής εταιρείας 

Η κακοκαιρία είχε ως αποτέλεσμα το αεροσκάφος που εκτελούσε τη χθεσινή απογευματινή πτήση της Aegean από Αθήνα για Καβάλα να μην καταφέρει να προσγειωθεί στη Χρυσούπολη και να αναγκαστεί να επιστρέψει στην Αθήνα.

Όπως έγινε γνωστό από τον αερομεταφορέα, αιτία της αδυναμίας προσέγγισης του διαδρόμου προσγείωσης στο αεροδρόμιο “Μέγας Αλέξανδρος” εξαιτίας ακραίων καιρικών φαινομένων στην περιοχή (αέρας, βροχή).

Επρόκειτο για την πτήση 154 που αναχώρησε από την Αθήνα στις 18:40 και είχε προγραμματισμένο χρόνο προσγείωσης στο αεροδρόμιο «Μέγας Αλέξανδρος» στις 19:40.

Λίγο μετά τις 20:30, το ελικοφόρο αεροσκάφος που ήταν γεμάτο επιβάτες με προορισμό την Καβάλα προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Λόγω των καιρικών συνθηκών και της αδυναμίας προσγείωσης, ακυρώθηκε και η τακτική βραδινή πτήση της Τρίτης από Καβάλα για Αθήνα.

Οι επιβάτες της πτήσης διανυκτέρευσαν σε ξενοδοχείο με έξοδα της αεροπορικής εταιρείας και το πρωί της Τετάρτης επρόκειτο να προωθηθούν στην Καβάλα με έκτακτη πτήση.

Πηγή: kavalanews.gr

ΣΧΟΛΙΑ (14)

Σιγά τα αεροπλάνα και τους πιλότους

Οι νέοι πιλότοι δεν το κατέχουν το άθλημα αλλά και τα νέα αεροπλάνα είναι καθ ομοίωσιν. '"Τα πηδάλια θέλουν πιλότους'' έλεγε παλιός πιλότος που είχε πέσει το 1938 με τα τότε πολεμικά αεροπλάνα και σώθηκε. Οι παλιοί πιλότοι ήτανε απ την πολεμική κυρίως αερπορία και κατέχανε το πετούμενο. Ούτε Ζαν Μερμόζ ούτε Σαιντ Εξυπερύ ούτε πληρώματα του Ντελαβώ να ψάχνετε τώρα. Και τα αεροπλάνα όμως τα ίδια ειναι. Λαπάδες από σίδερα και αλουμίνια και πλαστικά και ηλεκτρονικά.Και ένα παιδαρέλι να βάλεις το πετάει το σύγχρονο αεροπλάνο. Αρκεί να τον οδηγήσει ο αυτόματος. Αλλοιώς δεν ξέρουν ούτε που πάνε. Ευκολότερα πιλοτάρεται ένα σύγχρονο αεροπλάνο παρά ένα αυτοκίνητο με μηχανικό τιμόνι ( χωρίς υποβοήθηση υδραυλικο ηλεκτρική). Τα πηδάλια και το volan δεν είναι pc ούτε οθόνες πλάσμα.

air-vagos

Να γυρισουμε τοτε στο 1938, να εισαι επιβατης σε αεροπλανο της εποχης με τον πιλοτο που λες και να προσγειωνεστε μεσα σε ομιχλη, με μηδενικη ορατοτητα σε αεροδρομιο βασιζομενος στη μαγκια του καπταιν...για φαντασου το λιγο Η λογικη της εξελιξης της τεχνολογιας ειναι ακριβως αυτη: ασφαλεια πτησεων. Δεκαδες χιλιαδες πτησεις καθημερινα πσγκοσμιως σε οποιεσδηποτε συνθηκες, μερα, νυχτα, με τελειο καιρο, η τρομερη καταιγιδα, ολες εκτελουνται με τη μεγιστη δυνατη ασφαλεια. Απο μαγκες πιλοτους? Εν μερη. Απο οθονες tft και γκατζετακια? Σιγουρα!

κι ομως τρομου( κι ομως γυριζει)

Καλα λεει το αρθρο τρομου,γιατι δεν σας αρεσε η ολυμπιακη με τα μεγαλα τζετ,(αν και τελευταια εστελνε και αυτη ελικοφορα) ,με την εκπτωση 25% με αναχωρηση πριν τις 6 το πρωι και αλλο ενα 25% για ενστολους κλπ και πηγαινατε φτηνα γρηγορα και με ασφαλεια σπιτι σας γιατι το τζετ πεταει πανω απο τον καιρο ψηλοτερα απ την κακοκαιρια και τα συνεφα και δεν τρωει αναταραξεις μονο στην ανοδο και την καθοδο για λιγο εχει αναταραξεις ,ειναι βαρυ και δεν το επιρεαζει η κακοκαιρια, η ολυμπιακη δεν ξεκιναγε και το εροσκαφος περιμενε ωρες να ξεκινησει μεχρι να βελτιωθουν οι καιρικες συνθηκες,ο ιδιωτικος ανταγωνισμος θα ταεκανε ολα φτηνοτερα λεγανε,πηγαινες τοτε με φτηνη νυχτερινη πτηση και αν ησουν ενστολος με 8.000 δρχ.σπιτι σου τωρα θες κοντα διακοσια,σε βαζουν σε ελαφρυτερο ελικοφορο που το παιρνει ο αερας παρα δωθε και δεν μπορει να πρισεγγυσει οπως το μεγαλο τζετ,το μικροτερο ελικοφορο δεν μπορει να παει πανω απο την κακοκαιρια πεταει συνεχεια μεσα στην κακοκαιρια και τρωει ολες τις ανατσραξεις και στο τελος ειναι φτερο στον ανεμο δεν μπορει να προσεγγυσει τον διαδρομο και γυρναει πισω,θα μου πεις τωρα νοσταλγεις την ολυμπιακη με τα τεραστια ελλειματα,την κοματικη ρουσφετολογια;Οχι φυσικα δουλευα τοτε σε αεροδρομιο κι εβλεπα να δινουν καρτες επιβιβασης και να ταξιδευουν λαθρεπιβατες χωρις καθολου εισητηριο και δε μιλαμε για τιποτα επισημους ειτε αξιωματουχους με επισημη αποστολη αλλα για ανθρωπους της διπλανης πορτας,τον βαγγελη ,τον κωστα ,τον νικο κλπ ,επαιρνε ο μητσοτακης το ερ μπας δεκαπεντε μερες αγκαζε κυβερνητικη περιοδεια στην αμερικη και δεν εδινε λογαριασμο δεν πληρωνε τιποτε ,ουτε τα καυσιμα λενε,γραφτα και στα χρωσταω θα στα δωσω αργοτερα μεχρι που μαζευτηκανε πολλα και οποιο αεροπλανο πηγαινε αμερικη το δεσμευανε και δεν το αφηνανε να φυγει και αναγκαστηκανε και πληρωσανε τα καυσιμα ,πηγαινε το ερ μος στην αμερικη το μισο αδειο απο κοσμο,πηγαινε και της λουφτχανσα το μισο αδειο απο κοσμο αμερικη αλλα απο τη μεση και πισω ειχε διαμορφωση καργκο και δεν πηγαινε αδειο μετεφερε και εμπορευματα,τωρα η ευρωπαηκη ενωση δεν επιτρεπει κρατικες αεροπορικες εταιριες και μαλιστα επιδοτουμενες,αλλα και η ιδιωτικοποιηση ποια βελτιωση και ποιο αντσγωνιστικο προιον προσφερε;Γιατι δεν απελευθετωνουν πληρως τις μεταφορες να μπορει να κανει π.χ. και η ραηαν αιρ εσωτερικα δρομολογια αν θελουν ανταγωνισμο;Ειναι αυτο πραγμα πουβλεπουμε ανταγωνισμος;

zf

Η ολυμπιακή μας κοστιζε 1δις τον χρονο για τα τρωκτικά της.Aegean και να το βουλώσουν οι κρατικοδιαιτοι

Αίολος

Φτού σκουληκομυρμηγκότρυπα! Λόγω ισχυρών ανέμων, από "ελικοφόρο αεροσκάφος" μετατρέπτηκε σε αεριωθούμενο;

Μπραβο.

Πολυ καλη εταιρια.Δε ρισκαρει και καλα κανει.Αψογη εξυπηρετηση.

Γιαννης

Απαράδεκτος τιτλος. Που ειναι η περιπετεια? Ειναι αυτο ειδηση? Και μαλιστα με τετοιο τιτλο? Αρχιζω και εχω αμφιβολιες για την αξιοποστια του πρωτου θεματος

Γιώργος Χατζηγεωργίου

Να υποθέσω πως στην πτήση βρισκόταν συνάδελφός σας που αποφάσισε να το κάνει είδηση; Τους μόνους που ενδιαφέρει το θέμα είναι τους ίδιους τους επιβάτες που ταλαιπωρήθηκαν. Χιλιάδες πτήσεις παγκοσμίως κάθε χρόνο αλλάζουν δρομολόγιο ή καθυστερούν στην προσγείωση λόγω κακοκαιρίας, αν είναι να το κάνετε κάθε φορά είδηση, τότε φτιάξτε ένα ειδικό έντυπο.

Ντίνος

Για όσους ενδιαφέρονται, ο λόγος που το α/φ γύρισε στην Αθήνα είναι α) πιθανόν οι ίδιες καιρικές συνθήκες να επικρατούν και σε γειτονικά αεροδρόμια (από τα οποία μόνο η Θεσσαλονίκη έχει ραδιοβο-θημα ILS) β) για λόγους προγραμματισμού πτήσεων, το α/φ πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο αναχώρησης.

O τρόμος

είναι ότι για το συγκεκριμμένο δρομολόγιο ζητάει 130 ευρώ one way

Χααχααχα

Καλό!

GEORGE

ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ....Η ΠΕΙΤΕ ΠΟΙΕΣ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΡΟΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ, Η ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΤΙΤΛΟ....ΕΛΕΟΣ !! ΣΑΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΖΩ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ...

Anestis

Για την ακρίβεια ήταν ένα αεροσκάφος τύπου Bombardier Dash 8 Q400

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

elu25

Ο ένοπλος έχοντας καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του προσώπου του ζήτησε από τον υπάλληλο να του δώσει τις εισπράξεις του ταμείου - Ο υπάλληλος αρνήθηκε με αποτέλεσμα ο δράστης να τραπεί σε φυγή