«Στην αρχή όλα ήταν πολύ καλά. Με το πέρασμα του καιρού τα πράγματα χειροτέρευαν. Όταν κάναμε ένα λάθος υπήρχε η τιμωρία». Ακόμη μια μαρτυρία πρώην τροφίμου της «Κιβωτού του Κόσμου» καταδεικνύει το σκοτάδι που επικρατούσε όπως και το σκηνικό των βασανιστηρίων.
Ο Ελλάδιος υπήρξε πρώην τρόφιμος της δομής της Κιβωτού του Κόσμου. Στη δομή ο Ελλάδιος μπήκε αβάφτιστος και εκεί ο πατέρας Αντώνιος τον βάφτισε.
Προτού μπει στη δομή, ο Ελλάδιος είχε το όνομα «Στέφανος».
«Με εισαγγελική εντολή είχα μπει στην Κιβωτό» δηλώνει στο Mega.
Ο Ελλάδιος ανέφερε ότι είχε υποστεί ξυλοδαρμό δύο φορές κατά τη διάρκεια της διαμονής του στη δομή.
Αποκάλυψε, δε, τα εξής: «Καλύτερα να ήσουν μέσα στη φυλακή παρά στη δομή. Δηλαδή ένα παιδί 14 με 15 ετών το έχεις να δουλεύει, δεν το πας μία βόλτα, δεν έχει φίλους και δεν το αφήνεις να μιλάει με την οικογένειά του».
Κλείσιμο
Οι σοκαριστικές περιγραφές δεν σταματούν εκεί: «Με πήγαν στην Πιπίνου γιατί έλεγα ”ρε” και τους πήγαινα κόντρα. Ξυπνούσαμε το πρωί και πηγαίναμε για δουλειά στην αποθήκη της Κιβωτού και σχολάγαμε κατά τις 6. Όταν τελειώναμε από την δουλειά, δεν είχαμε να δούμε ούτε τηλεόραση. Στην Πιπίνου έμεινα ένα χρόνο».
Ο Ελλάδιος καθώς εργαζόταν στις αποθήκες έχει εικόνα και για τα ρούχα που πήγαινε ο κόσμος στη δομή, ενώ του είχε ζητηθεί από τους ιθύνοντες να πάει να πετάξει τα ρούχα και μάλιστα να σιγουρευτεί να τα πετάξει μέσα στους κάδους.
Σχετικά με τη διακίνηση χρήματος μέσα στη δομή ο πρώην τρόφιμος ανέφερε: «Η Κιβωτός μάζευε και 10 χιλιάδες ευρώ τις Κυριακές από τις δωρεές».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.