LIVE

Κορωνοϊός

Ανάρτηση για Φιλιππίδη από Ελληνίδα πρώην ηθοποιό που μένει στο Λονδίνο

filippidis

Η Νάνσυ Μάρκου γράφει στο Facebook για την εμπειρία της όταν  θέλησε να γίνει ηθοποιός - Κατά τη διάρκεια πρόβας ο γνωστός ηθοποιός της έπιασε το χέρι και τη χάιδεψε

O ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης χθες Δευτέρα εξέδωσε ανακοίνωση διά των πληρεξούσιων δικηγόρων ζητώντας  να μην εμπλέκεται το όνομά του σε περιστατικά που, όπως τονίζει, ο ίδιος αγνοεί. Νωρίτερα το απόγευμα της Τρίτης μία κοπέλα που ζει στο Λονδίνο ανάρτησε στο προφίλ της στα social media ένα μακροσκελές κείμενο στο οποίο περιγράφει τη γνωριμία της με τον ηθοποιό καθώς και την παρενόχληση που υπέστη. Μάλιστα παραθέτει και την ανακοίνωση που εξέδωσε ο ηθοποιός.

Η κοπέλα τονίζει ότι τον γνώρισε στο τελευταίο έτος της σχολής της και την επόμενη χρονιά δούλεψε ως ταξιθέτρια σε θέατρο όπου πρωταγωνιστούσε ο ηθοποιός. Όπως σημειώνει «μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαιδεύει. Πάγωσα. ''Τι έγινε?'' μου λεει. ''Τίποτα'' του λέω. Μου λεει ''Θα σταματήσω αν δε θέλεις.'' Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λεει ''Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις''.
Εγώ έπρεπε να σκεφτώ ότι έχει γυναίκα, παιδί, καριέρα, φήμη? Μετά από λίγο καιρό, και άλλων περιστατικών, γιατί δε σταμάτησε εκεί η εκμετάλευση, και με άλλους ανθρώπους να εμπλέκονται..δήλωσα την παραίτηση μου στον υπεύθυνο του θεάτρου. Με ρώτησε ''Σε πείραξε, πές μου. Ξέρω τι κάνει''. Ο φωτιστής και ο μουσικός του θεάτρου επίσης ήξεραν. Μου το είπαν. Όλοι ήξεραν τι έκανε και για ποιό λόγο πολλές ταξιθέτριες έφευγαν μέσα σε λίγους μήνες από το θέατρο».

nancy_markou_2
nancy_markou_1

«Θέλεις να μιλήσεις με λεπτομέρειες, Πέτρο, για το τι έχεις κάνει σε μένα? Θέλεις να μιλήσεις και να εξηγήσεις την ημέρα που γύρισα σπίτι και είπα στη μητέρα μου ότι φεύγω από το θέατρο και δε θέλω να δουλέψω σαν ηθοποιός και να περιγράψεις το τι έβλεπαν τα μάτια της? Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι αυτό το θέμα, η οικογένεια μου το μαθαίνει τώρα, με αυτήν την ανάρτηση. Η μητέρα μου όμως το ήξερε, είμαι σίγουρη. Ήξερε ότι κάτι είχε γίνει. Θέλεις να αναφερθείς στην κοροιδία που μου πουλούσες πως αν κάνουμε σεξ θα μου δώσεις ρόλους σε θέατρα? Θέλεις να αναφερθείς στις λεπτομέρειες αυτές?», προσθέτει ακόμη η κοπέλα.

«Είσαι ένας γελοίος ανθρωπάκος. Κι εσύ και οι ομοίοι σου. Άλλαξα χώρα για να ξεφύγω αλλά οι σκέψεις του τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δε θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου....για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο. Είμαι γεμάτη οργή αυτή τη στιγμή. Αλλά να ξέρεις πως αν είναι να πάει παρακάτω αυτή η ιστορία, εγώ θα είμαι στην πρώτη γραμμή να σε παλέψω με ό,τι έχω», καταλήγει.

Αναλυτικά η ανάρτηση:

Με αφορμή το παρακάτω γράμμα, μοιράζομαι κι εγώ με τη σειρά μου την εμπειρία μου με αυτόν τον άνθρωπο - τον μεγάλο μας Έλληνα ηθοποιό. Δεν ξέρω αν θα βγεί κάτι από αυτήν την ιστορία αλλά, το να μιλάς, να τα βγάζεις από μέσα σου, θεωρώ ότι είναι λίγο καθυσηχαστικό. Ενημερώνεις τον κόσμο και ελπίζεις ότι ίσως και κάτι να γίνει, ίσως να ανοίξουμε όλοι μας τα μάτια και δούμε ποιούς ανθρώπους εξισώνουμε και χαρίζουμε το σεβασμό μας.

Αυτοί που με γνωρίζουν, ήξεραν ότι από μικρή ηλικία, 14-15, ήθελα να γίνω ηθοποιός. Μετά από πολλές συζητήσεις με τους γονείς μου για την επιλογή μου αυτή, πήγα σε δραματική σχολή μετά το λύκειο. Εκεί, είχα την τύχη να γνωρίσω σπουδαίους ανθρώπους, ηθοποιούς σκηνοθέτες, σκηνογράφους, χορευτές....πολλούς! Μέσα σε αυτούς ήταν και ο Κ. Φιλιππίδης.

Τότε, τον θεωρούσα μεγάλο δάσκαλο. Κάναμε μαθήματα στο τελευταίο έτος της σχολής και τον επόμενο δούλεψα ως ταξιθέτρια σε μια από τις παραστάσεις που σκηνοθετούσε και πρωταγωνιστούσε. Την πρώτη μέρα, η ημέρα της δοκιμής των ρούχων μου, και καθώς κατεβαίναμε τις σκάλες του θεάτρου και προς την έξοδο μου είπε ''χαίρομαι πολύ που είσαι εσύ εδώ''. Σκεπτόμενη πως μπορεί και να αναφέρεται στο ταλέντο μου (!!!!!!) του είπα σας ευχαριστώ πολύ Και τότε μου είπε ότι μπορώ να του μιλάω στον ενικό. Δεν είπα κάτι.




Μετά από κάποιο καιρό, 1-2 μήνες, κι ενώ, όπως νόμιζα, με βοηθούσε με φωνητικές ασκήσεις, μου επέτρεπε να πηγαίνω σε πρόβες κ.α., μου πιάνει το χέρι και με χαιδεύει. Πάγωσα. ''Τι έγινε?'' μου λεει. ''Τίποτα'' του λέω. Μου λεει ''Θα σταματήσω αν δε θέλεις.'' Με βλέπει που ήμουν σαστισμένη και μου λεει ''Κοίτα, έχω μια γυναίκα και ένα παιδί, ας μη το κάνουμε θέμα. Δε θέλεις, δε θέλεις''.
Εγώ έπρεπε να σκεφτώ ότι έχει γυναίκα, παιδί, καριέρα, φήμη? Μετά από λίγο καιρό, και άλλων περιστατικών, γιατί δε σταμάτησε εκεί η εκμετάλευση, και με άλλους ανθρώπους να εμπλέκονται..δήλωσα την παραίτηση μου στον υπεύθυνο του θεάτρου. Με ρώτησε ''Σε πείραξε, πές μου. Ξέρω τι κάνει''.

Ο φωτιστής και ο μουσικός του θεάτρου επίσης ήξεραν. Μου το είπαν. Όλοι ήξεραν τι έκανε και για ποιό λόγο πολλές ταξιθέτριες έφευγαν μέσα σε λίγους μήνες από το θέατρο.

Θέλεις να μιλήσεις με λεπτομέρειες, Πέτρο, για το τι έχεις κάνει σε μένα? Θέλεις να μιλήσεις και να εξηγήσεις την ημέρα που γύρισα σπίτι και είπα στη μητέρα μου ότι φεύγω από το θέατρο και δε θέλω να δουλέψω σαν ηθοποιός και να περιγράψεις το τι έβλεπαν τα μάτια της? Δεν έχουμε μιλήσει ποτέ γι αυτό το θέμα, η οικογένεια μου το μαθαίνει τώρα, με αυτήν την ανάρτηση. Η μητέρα μου όμως το ήξερε, είμαι σίγουρη. Ήξερε ότι κάτι είχε γίνει. Θέλεις να αναφερθείς στην κοροιδία που μου πουλούσες πως αν κάνουμε σεξ θα μου δώσεις ρόλους σε θέατρα? Θέλεις να αναφερθείς στις λεπτομέρειες αυτές?

Είσαι ένας γελοίος ανθρωπάκος. Κι εσύ και οι ομοίοι σου. Άλλαξα χώρα για να ξεφύγω αλλά οι σκέψεις του τι γινόταν εκείνα τα βράδια στο θέατρο είναι ακόμα μαζί μου και δε θα φύγουν ποτέ. Εκμεταλεύτηκες ένα κορίτσι 22 χρονών τότε που ήθελε τι? Να γίνει ηθοποιός. Μπράβο σου....για εμένα και για όλα τα κορίτσια στα οποία έχεις κάνει το ίδιο. Είμαι γεμάτη οργή αυτή τη στιγμή. Αλλά να ξέρεις πως αν είναι να πάει παρακάτω αυτή η ιστορία, εγώ θα είμαι στην πρώτη γραμμή να σε παλέψω με ό,τι έχω.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (229)

σπάει σιγά σιγά η αριστερή φούσκα

των θεάτρων και των τεχνών κι αποκαλύπτεται η μπόχα κι η υποκρισία και η δυσωδία δεκαετιών

kapoios kapou kapote

και ο αποπροσανατολισμός της μάζας απο τον οικονομικό όλεθρο που έρχεται συνεχίζεται κανονικά. ας είναι καλά τα 40 εκατομμύρια του κουλη. α και κατι ακόμα, lockdown μέχρι να σβήσει ο ήλιος , οι επόμενες 2 βδομάδες θα είναι κρισιμες γελάνε και τα τσιμέντα

ΛΡ

Τελικά είστε για λυπηση όλα εσείς τα συριζαυγουλα! Αυτό κατάλαβες απ' όλα όσα έχουν έρθει στην επιφάνεια?? Εσείς οι "προοδευτικοί" του κ@λου είστε πολύ ανεκτικοί με τέτοιες συμπεριφορές έτσι κι αλλιώς οπότε δεν σας υπολογίζει κανένας.

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Σύμφωνα με την κα. Μάρκου, οι παντρεμένοι διάσημοι, δεν μπορούν να πιάνουν χέρια, και να κάνουν καμάκι. έλεος! Σιχάθηκε το θέατρο γιατι της έπιασε το χέρι. Όταν μας την πεφτει αυτος που μας αρέσει ειναι οκ. οταν μας την πεφτει καποιος που δεν μας αρεσει (α τον ανωμαλο). καμια καταγγελία κανένα θεμα. απο το πουθενα. ΥΓ. Εχω να καταγγείλω μια τύπισσα που μου ζήτησε μεσα στο τραίνο, το τηλεφωνο μου. με ποιο δικαιώμα!!!! (ΟΜΓ ΚΑΙ 3ΛΟΛ)

Μαλλον

Είσαι της συνομοταξίας ! Όχι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ακουμπήσει ούτε μια τρίχα απ' τα μαλλιά της οποιασδήποτε γυναίκας, μικρή, μεγάλη, όμορφη, άσχημη, γνωστή η άγνωστη!! Μπορεί να αργεί αλλά η Νέμεσις πάντα έρχεται.

@παραλογισμός

Δεν γνώρισε έναν κύριο μέσα στο τρένο όπως εσείς. Είχε τον Π.Φ. δάσκαλο στη δραματική σχολή της = σχέση εξουσίας. Της πρόσφερε δουλειά ταξιθέατριας στο θέατρό του = ενίσχυση της εξουσίας ως εργοδότης. Αφού δεν δούλεψε το "σου τάζω κι άλλη δουλειά", μετά την παρενόχλησε. Όσο για το αν οι παντρεμενοι μπορούν να κάνουν καμάκι, ρωτήστε καλύτερα τη σύζυγό του να σας πει αν είχαν συμφωνήσει να έχουν ανοιχτη σχεση ή όχι.

Στατιστικά

Καί μόνο στο ελληνόφωνο κοινό ( Ελλάδα και Έλληνες του εξωτερικού) μπορούν να εργαστούν ως ηθοποιοί το πολύ 400 με 500 επαγγελματίες. Κάθε χρόνο αποφοιτούν 1500 από τις δραματικές σχολές . Άρα 10000 στην δεκαετία πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες από τους διάττοντες αστέρες.

???

Ααα, δηλαδή την παρενόχλησε επειδή δεν υπάρχει χώρος για νέους ηθοποιούς? Αν όμως περνούσε από το κρεβάτι του όπως της υποσχέθηκε , ως δια μαγείας θα έβρισκε δουλειά στο χώρο είτε στο θέατρο είτε στην τηλεόραση... (?) Άρα κριτήριο για την εύρεσης εργασίας στον χώρο τού θεάτρου είναι το κρεβάτι και όχι το ταλέντο.

panos

ετσι να ανοιγουν στοματα σιγα σιγα και να στελνουν στον αγυριστο αυτα τα ανθρωπακια που εκαναν καριερα χωρις ταλεντο και ηθικη εξαιτίας ενος απαιδευτου λαου. σκιστε τους!!!!!

Έκτωρ

Να τον ευγνωμονείς πρέπει, Νάνσυ, τον σάτυρο που προσπάθησε να σε μαγαρίσει. Γιατί μετά από αυτό σιχάθηκες την Ελλάδα και άνοιξες τα φτερά σου για το Λονδίνο, όπου διαπρέπεις. Και μία πρόταση προς την κυρία Μενδώνη: Γιατί να μην ανατεθεί στην Νάνση η προώθηση του Ελληνικού Πολιτισμού στην Βρετανία για μία 5ετία; Δεν θα πρέπει κάπως να αποζημειωθεί για την προσβολή που υπέστη και για την παράλειψη του ελληνικού κράτους να κυνηγήσει τον "χαδιάρη";

θανος44

Να βαλουμε εσενα ετσι οπως σκεφτεσαι.... σε μια που σιχαθηκε την χωρα της οπως λες να την διαπρέπει. Αληθεια τι ειπαμε οτι κανει εκει που βρίσκεται???

στ

ο πραγματικος και αξιοποινος υπευθηνος στο χωρο του θεατρου κυριοι και κυριες ειναι το σωματειο των ηθοποιων.επειδη κατεχει την αριστερη ομερτα ειναι αδυνατον να καταγγελει συντροφους.οι καταγγελουσες αναγκαζονται επι τω δημοσιω οχι για να εκδιωξουν καποιον ποινικα αλλα για να συμορφωσουν το χωρο τους μιας και το σωματειο τους κραταει κλειστες πορτες κατι το οποιο ειναι αξιοποινο

Μπουχεσας

Αυτος δεν ειναι που εκανε εξωδικο φιμωτικο ΠΡΙΝ τις καταγγελιες???? Ρε τον .... !!!! (δες πιο πανω)

Απορία

Τελικά δεν πρέπει να αναρωτιόμαστε γιατί δεν μιλάει ο κόσμος για φαινόμενα σεξουαλικής παρενόχλησης αλλά γιατί μιλάει... Είναι διαφορετικό σε ένα μπαρ να σε πλησιάσει κάποιος / κάποια και να σε φλερτάρει, με το να σου πει ευθέως το αφεντικό σου ή μου κάθεσαι ή φεύγεις... Αν δεν μπορείτε ορισμένοι να εντοπίσετε την διαφορά, ίσως χρειάζεται να επισκεφτείτε άμεσα κάποιον ψυχολόγο.

Αλλος

Ατάλαντοι που με τη βοήθεια και του απαίδευτου κοινού έγιναν και καλά ηθοποιοί και θέλουν να καβαλήσουν όλες και όλα. Είναι πια η ώρα των αποκαλύψεων. Μπράβο στη Μπεκατώρου. Άνοιξε την πόρτα του σκοτεινού δωματίου να μπεί φως.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης