
και ο αποπροσανατολισμός της μάζας απο τον οικονομικό όλεθρο που έρχεται συνεχίζεται κανονικά. ας είναι καλά τα 40 εκατομμύρια του κουλη. α και κατι ακόμα, lockdown μέχρι να σβήσει ο ήλιος , οι επόμενες 2 βδομάδες θα είναι κρισιμες γελάνε και τα τσιμέντα
Τελικά είστε για λυπηση όλα εσείς τα συριζαυγουλα! Αυτό κατάλαβες απ' όλα όσα έχουν έρθει στην επιφάνεια?? Εσείς οι "προοδευτικοί" του κ@λου είστε πολύ ανεκτικοί με τέτοιες συμπεριφορές έτσι κι αλλιώς οπότε δεν σας υπολογίζει κανένας.
Σύμφωνα με την κα. Μάρκου, οι παντρεμένοι διάσημοι, δεν μπορούν να πιάνουν χέρια, και να κάνουν καμάκι. έλεος! Σιχάθηκε το θέατρο γιατι της έπιασε το χέρι. Όταν μας την πεφτει αυτος που μας αρέσει ειναι οκ. οταν μας την πεφτει καποιος που δεν μας αρεσει (α τον ανωμαλο). καμια καταγγελία κανένα θεμα. απο το πουθενα. ΥΓ. Εχω να καταγγείλω μια τύπισσα που μου ζήτησε μεσα στο τραίνο, το τηλεφωνο μου. με ποιο δικαιώμα!!!! (ΟΜΓ ΚΑΙ 3ΛΟΛ)
Είσαι της συνομοταξίας ! Όχι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να ακουμπήσει ούτε μια τρίχα απ' τα μαλλιά της οποιασδήποτε γυναίκας, μικρή, μεγάλη, όμορφη, άσχημη, γνωστή η άγνωστη!! Μπορεί να αργεί αλλά η Νέμεσις πάντα έρχεται.
Δεν γνώρισε έναν κύριο μέσα στο τρένο όπως εσείς. Είχε τον Π.Φ. δάσκαλο στη δραματική σχολή της = σχέση εξουσίας. Της πρόσφερε δουλειά ταξιθέατριας στο θέατρό του = ενίσχυση της εξουσίας ως εργοδότης. Αφού δεν δούλεψε το "σου τάζω κι άλλη δουλειά", μετά την παρενόχλησε. Όσο για το αν οι παντρεμενοι μπορούν να κάνουν καμάκι, ρωτήστε καλύτερα τη σύζυγό του να σας πει αν είχαν συμφωνήσει να έχουν ανοιχτη σχεση ή όχι.
Καί μόνο στο ελληνόφωνο κοινό ( Ελλάδα και Έλληνες του εξωτερικού) μπορούν να εργαστούν ως ηθοποιοί το πολύ 400 με 500 επαγγελματίες. Κάθε χρόνο αποφοιτούν 1500 από τις δραματικές σχολές . Άρα 10000 στην δεκαετία πρέπει να αλλάξουν επάγγελμα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες από τους διάττοντες αστέρες.
Ααα, δηλαδή την παρενόχλησε επειδή δεν υπάρχει χώρος για νέους ηθοποιούς? Αν όμως περνούσε από το κρεβάτι του όπως της υποσχέθηκε , ως δια μαγείας θα έβρισκε δουλειά στο χώρο είτε στο θέατρο είτε στην τηλεόραση... (?) Άρα κριτήριο για την εύρεσης εργασίας στον χώρο τού θεάτρου είναι το κρεβάτι και όχι το ταλέντο.
ετσι να ανοιγουν στοματα σιγα σιγα και να στελνουν στον αγυριστο αυτα τα ανθρωπακια που εκαναν καριερα χωρις ταλεντο και ηθικη εξαιτίας ενος απαιδευτου λαου. σκιστε τους!!!!!
Να τον ευγνωμονείς πρέπει, Νάνσυ, τον σάτυρο που προσπάθησε να σε μαγαρίσει. Γιατί μετά από αυτό σιχάθηκες την Ελλάδα και άνοιξες τα φτερά σου για το Λονδίνο, όπου διαπρέπεις. Και μία πρόταση προς την κυρία Μενδώνη: Γιατί να μην ανατεθεί στην Νάνση η προώθηση του Ελληνικού Πολιτισμού στην Βρετανία για μία 5ετία; Δεν θα πρέπει κάπως να αποζημειωθεί για την προσβολή που υπέστη και για την παράλειψη του ελληνικού κράτους να κυνηγήσει τον "χαδιάρη";
Να βαλουμε εσενα ετσι οπως σκεφτεσαι.... σε μια που σιχαθηκε την χωρα της οπως λες να την διαπρέπει. Αληθεια τι ειπαμε οτι κανει εκει που βρίσκεται???
ο πραγματικος και αξιοποινος υπευθηνος στο χωρο του θεατρου κυριοι και κυριες ειναι το σωματειο των ηθοποιων.επειδη κατεχει την αριστερη ομερτα ειναι αδυνατον να καταγγελει συντροφους.οι καταγγελουσες αναγκαζονται επι τω δημοσιω οχι για να εκδιωξουν καποιον ποινικα αλλα για να συμορφωσουν το χωρο τους μιας και το σωματειο τους κραταει κλειστες πορτες κατι το οποιο ειναι αξιοποινο
Αυτος δεν ειναι που εκανε εξωδικο φιμωτικο ΠΡΙΝ τις καταγγελιες???? Ρε τον .... !!!! (δες πιο πανω)
Τελικά δεν πρέπει να αναρωτιόμαστε γιατί δεν μιλάει ο κόσμος για φαινόμενα σεξουαλικής παρενόχλησης αλλά γιατί μιλάει... Είναι διαφορετικό σε ένα μπαρ να σε πλησιάσει κάποιος / κάποια και να σε φλερτάρει, με το να σου πει ευθέως το αφεντικό σου ή μου κάθεσαι ή φεύγεις... Αν δεν μπορείτε ορισμένοι να εντοπίσετε την διαφορά, ίσως χρειάζεται να επισκεφτείτε άμεσα κάποιον ψυχολόγο.
Ατάλαντοι που με τη βοήθεια και του απαίδευτου κοινού έγιναν και καλά ηθοποιοί και θέλουν να καβαλήσουν όλες και όλα. Είναι πια η ώρα των αποκαλύψεων. Μπράβο στη Μπεκατώρου. Άνοιξε την πόρτα του σκοτεινού δωματίου να μπεί φως.
των θεάτρων και των τεχνών κι αποκαλύπτεται η μπόχα κι η υποκρισία και η δυσωδία δεκαετιών