LIVE

Κορωνοϊός

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Έφτασε το «Λευκό Βέλος» στη Θεσσαλονίκη

treno_

Θα κάνει τη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Αθήνα σε τρεις ώρες και 15 λεπτά - Τα επόμενα βήματα μέχρι το πρώτο δρομολόγιο με επιβάτες της 25ης Μαρτίου

Εντός της τελευταίας εβδομάδας του Ιανουαρίου αναμένεται να αρχίσουν οι δυναμικές δοκιμές του «Λευκού Βέλους», του πρώτου από τα πέντε πλήρως ανακατασκευασμένα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο θα πραγματοποιήσει το πρώτο του δρομολόγιο με επιβάτες στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα στις 25 Μαρτίου, ημέρα εορτασμού των 200 ετών από την Επανάσταση του 1821.

Το «Λευκό Βέλος» (ETR 470), που έφτασε στο μηχανοστάσιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη το απόγευμα του Σαββάτου, δύο ημέρες νωρίτερα από την αναμενόμενη άφιξή του, βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε διαδικασία παραλαβής, η οποία θα ακολουθηθεί από στατικές δοκιμές.

Στη συνέχεια, το ETR 470 θα «βγει» στη γραμμή για να γίνουν και οι δυναμικές δοκιμές για την απόδοση του τρένου εν κινήσει, ώστε να πραγματοποιηθούν και οι τελευταίες πιστοποιήσεις.

Visit of an Italian High Speed train Freccia Bianca


Η διαδρομή του τρένου από το Σαβιλιάνο στη Θεσσαλονίκη

Το τρένο, που επρόκειτο να φύγει από την Ιταλία για την Ελλάδα στις 4 Ιανουαρίου, ξεκίνησε τελικά από το εργοστάσιο της Alstom στο Σαβιλιάνο της Βόρειας Ιταλίας την περασμένη εβδομάδα, λόγω των έκτακτων συνθηκών που δημιούργησε ο καταστροφικός σεισμός στην Κροατία.
ETR_470_εσωτερικο4

Διέσχισε τέσσερις χώρες -Σλοβενία, Κροατία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία- συρόμενο σε κάθε χώρα από ηλεκτράμαξες και στην Ελλάδα εισήλθε από την Ειδομένη, όπου το παρέλαβε ντιζελάμαξα «Hellas Sprinter» και το μετέφερε στη Θεσσαλονίκη.

Για τη «φιλοξενία» και τη συντήρηση των ETR 470, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δρομολόγησε την εκτεταμένη αναβάθμιση του μηχανοστασίου της στη Θεσσαλονίκη, το οποίο, όπως σχολίασαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της εταιρείας, θα είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα στην Ευρώπη, όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες (νέος μηχανολογικός εξοπλισμός, έργα πολιτικού μηχανικού κτλ), που βρίσκονται στην τελική φάση.

Επίσης, στο χρονικό διάστημα που μεσολαβεί ώς το παρθενικό δρομολόγιο της 25ης Μαρτίου, θα ολοκληρωθεί και η εκπαίδευση -πάνω στο «Λευκό Βέλος»- των μηχανοδηγών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από στελέχη της FS (Trenitalia).

Το «Λευκό Βέλος» αποτελείται από εννέα βαγόνια, πέντε οικονομικής θέσης, τρία πρώτης και ένα καφέ-εστιατόριο. Αποτελεί, όπως προαναφέρθηκε, μόνο το ένα από τα συνολικά πέντε ETR 470, που ανακατασκευάζονται στην Ιταλία, τα οποία αναμένεται να αφιχθούν σταδιακά στην Ελλάδα μέχρι το φθινόπωρο του 2021.

Θεσσαλονίκη - Αθήνα σε τρεις ώρες κι ένα τέταρτο, όταν ολοκληρωθεί η αναβάθμιση του δικτύου

Κάθε τρένο θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 475 επιβάτες, ενώ, όταν ολοκληρωθεί η προγραμματισμένη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, θα καλύπτει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο, κάνοντας το ταξίδι συντομότερο κατά περίπου 45 λεπτά. Τα ETR 470 μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες έως 200 χιλιομέτρων την ώρα, αλλά βάσει των συνθηκών στο υπό αναβάθμιση ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, θα κινούνται με 160 χιλιόμετρα

Ειδήσεις σήμερα: 

Κακοκαιρία «Λέανδρος»: Πώς θα κινηθεί η τρίτη φάση του μετώπου τις επόμενες ώρες - Δείτε νέους χάρτες

Ραγδαίες εξελίξεις μετά την καταγγελία Μπεκατώρου: Καταθέτει στον εισαγγελέα την Τετάρτη

Η Βούλα Πατουλίδου ξεσπά κατά του προέδρου της ΕΙΟ: Πού ήσουν τόσα χρόνια;
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (52)

Εθνικιστης Μεσολογγιτης

να τα λετε καλα της Ιταλικης ΤΡΑΙΝΟΣΕ.....γιατι εαν την ειχαν ακομα τα κομματοσκυλα τα τραινα θα ηταν με καρβουνο.

Πολυξενη

Αφήστε το λευκό βέλος και κοιτάξτε να συμμαζέψτε τα ασυμμάζευτα. Κάθε μέρα με καθυστερήσεις έρχονται έχουμε αγανακτησει

το καραφλο βελος

ηξερα εγω...

Να δουμε

Σε ποιο σταθμό θα χωράει πλην Αθηνα και Θεσ/νίκη γιατί το υφιστάμενο δεν χωράει στο ΣΚΑ. Ταξιδεύεις Α θέση και σου λένε αν δεν σταμάτησει εντός αποβάθρας το τελευταίο βαγόνι = Α θέση στην καθοδο, παρακαλούμε να βγείτε από την πόρτα άλλου βαγονιού. Παντως το υφισυαμενο 4 ώρες το κάνει και τα κουπέ Α θέσης έχουν ιδιωτικότητα. Το νέο βαγονι Α θέσης πολύ ανοικτό δείχνει.....

Δημήτρης

Ε όχι και "βέλος"... Μην κοροϊδευόμαστε. Βέβαια, αυτή την ταχύτητα υποστηρίζει το δίκτυο... Οπότε οκ. Το θέμα είναι να προσφέρει αξιόπιστη υπηρεσία. Στην Ελβετία που ήταν πριν όμως... χάλαγε συνέχεια... Θέλανε να το διώξουν πως και πως....

Απόδημος Έλλην

……......Και εσύ πως το ξέρεις ότι χάλαγε συνέχεια; Θα μας τρελάνεις; Μηχανικός τρένων στην Ελβετία είσαι; Κάθε μέρα χρησιμοποιώ αυτά τα τρένα και δεν έχω ιδέα αν ή κάθε πότε χαλάνε! Απλά τα πράγματα, είναι το ποιο “αργό” από τα γρήγορα ιταλικά τρένα, αλλα για τα ελληνικά δεδομένα είναι μια σημαντική αναβάθμιση!

JOY

ρε πέστε και καμιά καλή κουβέντα, από ότι είχαμε είναι πολύ καλύτερο, μια χαρά είναι, μακάρι να μπουν στην κυκλοφορία και άλλα βαγόνια, και να έχει ανά 3 ώρες δρομολόγια.

Η ΕΛΛΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

γίναμε επιτέλους Ιαπωνία του 1960!

μουτζουροκαλλιτέχνης

παίρνω τις μπογιές μου και τα σπρέι μου κι ετοιμάζομαι, μούρλια θα το κάνω το τρένο, ούτε στη Γουατεμάλα δεν θα έχουν τέτοιο

ΦΑΙΔΡΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΑ

Η ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΚΑΤΗΡΓΗΘΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ. ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΕΔΩ ΠΑΜΕ ΑΓ.ΑΝΤΩΝΙΟΣ-ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΕ 30 ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.ΦΘΗΝΟ ΣΑΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ.

ΣΙΓΑ ΤΟ ΚΑΡΟ

Το βλέπουν οι Κινεζοι και οι Ιάπωνες με τις υπερταχίες και σκάνε από τα γέλια. Ξεπούλησαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να πάρουν ένα κάρο. Ο Μουσολίνι ξανάρχεται

Ναι καλά

Που θα τις τρέξεις τις υπερταχείες ? Σε μιά αφύλακτη γραμμή που δεν έχει ακόμα ούτε σηματοδότηση ?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης