LIVE

Κορωνοϊός

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Με... φόρα από την Ιταλία, εστιατόριο και μπαρ φτάνει στη Θεσσαλονίκη το «Λευκό Βέλος»

frecciabianca_2

Τα νέα τρένα θα έχουν εννέα βαγόνια ένα εκ των οποίων θα είναι εστιατόριο και μπαρ

Στις 18 Ιανουαρίου φτάνει στη Θεσσαλονίκη, από την Ιταλία, το πρώτο από τα πέντε τρένα πρώτης γενιάς με την επωνυμίας «Λευκό Βέλος» που φέρνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα. Το πρώτο δρομολόγιό του με επιβάτες θα πραγματοποιηθεί στην γραμμή Αθήνα Θεσσαλονίκη στις 25 Μαρτίου με αφορμή τον εορτασμό των 200 ετών από την επανάσταση του 1821. Το συγκεκριμένο τρένο είναι το ETR 470 n. 07 της Τrenitalia που ανακατασκευάστηκε πλήρως βάφτηκε στα χρώματα της ελληνικής εταιρείας και θα αποτελέσει την αμαξοστοιχία ETR 470 n. 01 της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.



Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, τα νέα τρένα που αναπτύσσουν ταχύτητες 200 χιλιομέτρων την ώρα θα παραδοθούν σταδιακά αφού πραγματοποιηθούν δοκιμαστικά στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο. Ήδη στην Ιταλία έχουν μεταβεί μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να λάβουν σχετική κατάρτιση και να φέρουν το πρώτο τρένο στην Ελλάδα.

frecciabianca_interior_first_class_11-_c_archivo_ferrovie_dello_stato_italiane_gallery_2-5db5a
maxresdefault-1-4
IMG_1591-1




Τα νέα τρένα θα έχουν εννέα βαγόνια ένα εκ των οποίων θα είναι εστιατόριο και μπαρ. Θα έχουν τρία βαγόνια πρώτης θέσης και τέσσερα οικονομικής. Κάθε τρένο θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 600 επιβάτες και θα περιλαμβάνει υψηλά στάνταρ και όλες εκείνες τις ανέσεις -καλύτερες του αεροπλάνου- για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι.

Δεδομένων των συνθηκών του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου που συνεχώς βελτιώνεται, τα νέα τρένα θα μπορούν αναπτύσσουν ταχύτητες της τάξεως των 160 χιλιομέτρων και διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη να καλύπτεται στις τρεις ώρες και ένα τέταρτο από τις τέσσερις που είναι σήμερα. Το κόστος της όλης επένδυσης για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ φτάνει τα 52 εκατομμύρια ευρώ.

Ειδήσεις σήμερα: 

Τι SMS θα στέλνουν γονείς και κηδεμόνες για τη μεταφορά των μαθητών

Επίδομα θέρμανσης 80-650 ευρώ: Τέλος χρόνου για τις αιτήσεις

Ανοίγει κι άλλο η «ομπρέλα» προστασίας για τις επιταγές
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (85)

Δημήτρης

Μερικές πληροφορίες για τα E 470: [...]

το ξεπούλημα έγινε επί Σύριζα

αντί για τρακόσια εκατομμύρια ευρώ επί Σαμαρά, ο Συριζα την πούλησα για μόλις σαράντα. Να βάλω λίνκ;

Κάτι ξερω

Τις μπακατέλες των Ιταλών πήραμε...

Επαρχιωτης

Εγω ξερω και ενα με τον τοτο εξισου καλο...

Νικόλας

Παιδιά, μην ντρέπεστε, θα φέρω και γω το μουτζούρη, να καρβουνιάσουμε και να σπρώχνουν οι επιβάτες από πίσω. Φυσικά τιμή εισιτηρίου 50-100 ευρώ.

Βαγγέλης

Τι λες τώρα;

Η γυφτιά θα κερδίσει στο τέλος..

Θα το κάνουν σαν τα μούτρα τους οι καλλιτέχνες που χαϊδεύετε συχνά...Δεν πρέπει να υπάρχει άλλο κράτος που τα τραινα να είναι τόσα χρόνια μουτζουρωμένα με την μακακία του κάθε πανιβλακα δήθεν καλλιτέχνη και κανενας να μην ενοχλείται....Αλλά τι να περιμένεις από τους νεοέλληνες γνήσιους απογόνους των Τουρκαλβανών...

Συνδηκαλας VIP

ερχονται δουλειες λεμε,ΚΕΡΔΑΜΕ !

Μιτς

Θα πάει ο Κουλης να κόψει κορδέλα;;;

ΚαραΗτας Καρανικας

πρόλαβε το Αλέκση που εγκαινίασε και το ανύπαρκτο μετρό της Θεσσαλονίκης 🤔

βαγγελης

αν εχεις μπει σρινκασεν ολα τα αλλα ειναι μουλαρια

Τρενο

Σωστός!! Μεγαλη εμπειρια με ταχυτητα 300km την ωρα

Die Fahne Hoch

Τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι πλούσιοι κοσμοπολίτες. Μπορεί να είμαστε μπανανιοι μπασκλασηδες

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης