Τους ασυμπτωματικούς φορείς του κορωνοϊού, τα κρούσματα που έχουν φτάσει σε όλη την Ελλάδα και τις συρροές ανέφερε ο Αλκιβιάδης Βατόπουλος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ως τους τρεις πιο ανησυχητικούς λόγους που μπορεί να οδηγήσουν σε ανεξέλεγκτη έξαρση της πανδημίας.
«Πρώτον ξέρουμε ότι υπάρχουν ασυμπτωματικοί, ή παρά πολύ ελαφρά νοσούντες, κι αυτό είναι πρόβλημα. Δεύτερον έχουμε κρούσματα σε όλη την Ελλάδα και τρίτον συρροές, αυτός ο συνδυασμός δείχνει ότι έχουμε πυρκαγιά έτοιμη να φουντώσει, πρέπει να είμαστε σε εγρήγορση για να μη φουντώσει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο καθηγητής Μικροβιολογίας.
«Το πρώτο «στοίχημα» για τον περιορισμό της πανδημίας, επισήμανε, είναι η μεταφορά κρουσμάτων από νέους στους μεγαλύτερους, ελπίζω να μην τη δούμε. Το δεύτερο «στοίχημα» είναι τα δευτερογενή κρούσματα. Είναι μεγάλη διάφορα σε οίκο ευγηρίας τα δύο κρούσματα και τα 20 κρούσματα. Τα 20 δείχνουν ότι είχαμε κενό ασφαλείας στα μέτρα. Είναι σημαντικό να δούμε ποσά δευτερογενή κρούσματα έχουμε σε κάθε συρροή. Ο τριψήφιος αριθμός κρουσμάτων σε συνδυασμό με συρροές σε διάφορους χώρους δείχνει ότι ο ιός βρίσκεται παντού σε όλη την Ελλάδα, άρα είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει» σημείωσε ο κ. Βατόπουλος.
Και τόνισε ότι «ο ιός δεν μπορεί να εξαφανιστεί ξαφνικά, το στοίχημα είναι να έχουμε όσο το δυνατόν λιγότερα κρούσματα, λιγότερο σοβαρά και να μην έχουμε μεγάλες συρροές». «Δεν υπάρχει απάντηση στο ποτέ θα ξεμπερδέψουμε με τον κορωνοϊό. Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει καλά καλά η φάση 3 των εμβολίων».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.