Βουλγαρία και Τουρκία οι φθηνότεροι προορισμοί για τους Βρετανούς - Ακρίβυνε η Ελλάδα

turki

Τα στοιχεία έρχονται από την ετήσια έρευνα για το 2019 του Post Office Travel Money

Κι ενώ το Brexit μαζί με τη δυναμική επάνοδο προορισμών που αντιμετώπισαν θέματα ασφαλείας στο πρόσφατο παρελθόν, όπως η Τουρκία, είναι- κατά κοινή ομολογία- δύο από τις παραμέτρους που θα παίξουν καθοριστικό ρόλο το 2019 για τον ελληνικό τουρισμό, οι γείτονές μας φαίνεται ότι κερδίζουν πόντους στο Ηνωμένο Βασίλειο λόγω... τιμής.

Τα στοιχεία έρχονται από την ετήσια έρευνα για το 2019 του Post Office Travel Money, σύμφωνα με την οποία οι τοπ προορισμοί ως προς τη σχέση ποιότητας τιμής (value for money) φέτος για τους Βρετανούς- οι οποίοι ως γνωστόν αποτελούν μαζί με τους Γερμανούς τις δύο βασικότερες αγορές εισερχόμενου τουρισμού για τη χώρα μας- πανευρωπαϊκά αλλά και διεθνώς είναι τουριστικά θέρετρα της Βουλγαρίας, στην πρώτη θέση και της Τουρκίας στη δεύτερη θέση.

Η έρευνα μετρά πόσο φθηνοί είναι οι τουριστικοί προορισμοί σε όλο τον κόσμο για τους Βρετανούς τουρίστες με βάση τις τιμές σε οκτώ βασικά προϊόντα που αγοράζουν όταν κάνουν διακοπές (π.χ. μπουκάλι νερό, καφές, αναψυκτικό, δείπνο για δύο με ένα μπουκάλι κρασί, εντομοαπωθητικό), με την Ελλάδα να εκπροσωπείται από την Κέρκυρα και να βρίσκεται στην 21η θέση στο σύνολο των 42 προορισμών διεθνώς.

Οι τιμές για το «καλάθι» των 8 προϊόντων του Βρετανού τουρίστα στην Κέρκυρα αποτιμάται στις 96 λίρες, έχοντας παρουσιάσει αύξηση σε σύγκριση με την περυσινή έρευνα και τις 78 λίρες που ήταν το αντίστοιχο «καλάθι» για το 2018.

Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr

ΣΧΟΛΙΑ (12)

Murat

Το μόνο που αξίζει να δεις κανεις στο Ελλαδισταν είναι τους μετανάστες που λιαζονται..........

Ό,τι να 'ναι...

Η Ελλάδα είναι πολύ υπερτιμημένη και από άποψη χρημάτων, αλλά και από άποψη "διαφήμισης"... Ήλιος και όμορφες θάλασσες, υπάρχουν παντού τα Καλοκαίρια. Το μόνο που αξίζει να έρθει κανείς στο Ελλάντα, είναι για να δει τα αρχαία (όταν σε αυτή τη χώρα υπήρχε πολιτισμός)...

ΕΕ

τωρα εσυ συγκρινεις τις παραλιες και τις ομορφιες της Ελλαδας με τη Βουλγαρια ?ελεος δλδ ,τα θολα νερα της Μαυρης θαλασσας τ'αναμεμυγμενα με τα ποταμια της Ρωσιας =παγωμενα.Δεν λεω οτι δεν εχουν μνημεια αξιολογα και οι δυο χωρες Βουλγαρια,Τουρκια αλλα απο παραλιες και κλιμα δεν υπαρχει συγκριση.Θα συμφωνησω οτι ο Ελληνας ειναι αρπαγας και θελει σε 3 μηνες να βγαλει οσα βγαζει ενας εργαζομενος σ'ενα χρονο.Τωρα που θα μπει η Βουλγαρια στην ΕΕ να δουμε τι απιδια πιανει ο σακκος.

Άκου να μαθαινεις

Αν σου πω ότι και η πρώην Βουλγάρα σύζυγος μου δεν μπαίνει στα νερά της μαύρης θάλασσας γιατί έχουν μέσα επιπλέοντα σκουληκοειδη πλάσματακια, θα με πιστέψεις; Ειδικά μετά τα νερά των Κυκλάδων, απλά είπε ότι δεν έχει νόημα να κάνει μπάνια στην μαύρη θάλασσα... Σε σπα και πισίνες μόνο κάνει. Μαύρη θάλασσα ίσον κεφαλος λιμανισιος (γιατί ο αλανιαρης μια χαρά είναι) . Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα κλπ κλπ ίσον σφυριδα/ροφος/στιρα κλπ Αιγαίου... Δεν είναι όλα ίδια δυστυχώς φιλαρακο

Μιλάτε για τους

τουρίστες, γερμανούς, βρεττανούς, βαλκάνιους λες και είναι μία ομοιόμορφη μάζα ανθρώπων. Κάθε χώρα έχει τις δικές της κοινωνικές τάξεις, εισοδήματα, κουλτούρα, κλπ. Υπάρχουν βρεττανοί ή γερμανοί που μπορεί να έρθουν για 2-3 μέρες και να ξοδέψουν μία ολοκληρη περιουσία. Πάντως φαίνεται πως γενικά η ελλάδα είναι μία ακριβή χώρα για αυτά που προσφέρει. Αυτά που προσφέρει και έρχεται ο τουρίστας είναι τζάπμπα, ήλιος και θάλασσα. Για αυτά έρχεται γιατί τίποτα άλλο δεν έχει να δώσει η χώρα. Αντε και λίγα αρχαία που για τον μέσο τουρίστα δε σημαίνουν και πολλά, άντε μιά βόλτα στην ακρόπολη. Η χώρα δε διαθέτει τουριστισμό όλο το χρόνο, ούτε σοβαρές δραστηριότητες για τους ενεργητικούς και ευκατάστατους. Εκτός αν ενοείτε θαλάσιο σκί και τέτοια απλά πράγματα. Ο ευρωπαίος τουρίστας ξέρει που έρχεται για την εβδομάδα του το καλοκαίρι, και πληρώνει ανάλογα. Και βέβαια ξέρει ότι τον βρίζουν και αποπάνω όπως το κάνετε σε αυτές τισ σελίδες.

Γιώργος

Αλίμονο αν το συγκριτικό πλεονέκτημα του τουρισμού μας γίνει η χαμηλότερη τιμή. Η τιμή πρέπει να είναι "σωστή" δηλ να προσφέρει value for money. Αν οι υπηρεσίες μας και οι υποδομές μας δεν αξίζουν όσο τα χρεώνουμε τότε η λύση είναι να τα ανεβάσουμε ποιοτικά και όχι να ρίξουμε τις τιμές. Ευχαρίστως όσοι θέλουν χαμηλές τιμές να πάνε στην Τουρκία και στη Βουλγαρία.

Έλλην

Επιτέλους, ένα καλό νέο! Οι φτηνοί Βρετανοί τουρίστες είναι μια κατάρα για οποία χώρα έχει την ατυχία να τους δεχτεί.

Τζάμπα πράμα

Αμα ακρίβυνε με ύψιλον δεν στοιχίζει αρκετά!

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Πάντα ήταν ακριβή η Ελλάδα. Όλοι στην αρπαχτή για κονόμα, νομίζοντας ότι οι τουρίστες είναι κορόϊδα. Ο ξένος βλέπει, δεν μιλάει, μόνο σκέπτεται και χαμογελάει, χωρίς υπερβολές και φασαρία, και δεν ξανάρχεται όταν του την φέρουν

Ε Λ Λ Η Ν Α Σ - ΣΟΥΗΔΙΑ

Πάντα ήταν ακριβή η Ελλάδα. Όλοι στην αρπαχτή για κονόμα, νομίζοντας ότι οι τουρίστες είναι κορόϊδα. Ο ξένος βλέπει, δεν μιλάει, μόνο σκέπτεται και χαμογελάει, χωρίς υπερβολές και φασαρία, και δεν ξανάρχεται όταν του την φέρουν

ριχτε στους τζαμπατζηδες καντε τον μισθο 200 τον μηνα μην τους λυπαστε

Ειναι που δίνουνε μεγάλους μισθους οι ελληνες επιχειρηματιες...με μια διανυκτερευση ξενοδοχειου βγαζουν τους μισθους ολου του μηνα για το προσωπικο τους με αλβανοελληνες που δουλευουν για 15 ευρω

γκο μπακ Μερκελ

καλα που μας κράτησε στα μνημονια και στο ευρω ο τσιπροκαμενος, εκτως ευρου πέφτει πεινα....

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kin_5

«Η Ελλάδα έχει εξελιχθεί κατά τα τελευταία χρόνια σε έναν αγαπητό προορισμό για ξένες επενδύσεις» αναφέρει η γερμανική υπηρεσία που φιλοξενεί δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου του οργανισμού Enterprise Greece

6
3fa9d1f6d17c9b1ecfe58b52fb588169_XL

Μειωμένη κατά 1,3 εκατ. θέσεις εμφανίζεται η ζήτηση στα περιφερειακά αεροδρόμια για τη θερινή σεζόν με βάση τον προγραμματισμό των αεροπορικών θέσεων από πλευράς των εταιρειών γεγονός το οποίο αποτυπώνει κι ένα πρώτο σημάδι για την τάση της αγοράς, μετά το θετικό σερί των τελευταίων ετών για τον ελληνικό τουρισμό. 

ee1b877e4ccd9ec89cd3513db26077d0_XL

Το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών με δύο σταθμούς, το έτος 2037 και ενδιάμεσο το 2027, ολοκληρώνει μέσα στο Μάρτιο το υπουργείο Υποδομών, περιλαμβάνοντας σημαντικές τομές στο σύνολο των συνδυασμένων μεταφορών, τις ακτοπλοϊκές μεταφορές, τα λιμάνια, τα εμπορευματικά κέντρα, τις σιδηροδρομικές υποδομές, τις διεθνείς συνδέσεις και τις οδικές μεταφορές.