Τα κεραμικά της δημιουργικής βιομηχανίας

ladolea

Ο Μιχάλης Μικέλης υπογράφει τις πιο πρωτοποριακές και ευφάνταστες συσκευασίες σε τρόφιμα (ελαιόλαδα) που έχουν παρουσιαστεί στην ελληνική αγορά

Οι πιο πρωτοποριακές αλλά και οι πιο ευφάνταστες συσκευασίες σε ελαιόλαδα (και όχι μόνο) τα τελευταία χρόνια έχουν πρόσωπο και ονοματεπώνυμο. Μιχάλης Μικέλης. Ο κεραμίστας που έχει δώσει άλλη ώθηση στη δημιουργική βιομηχανία για τα προϊόντα της αγροδιατροφής. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά δείγματα της δουλειάς του είναι και οι συσκευασίες για τα λάδια και το ξύδι της εταιρείας Μελίσσι. Η συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία, όπως διαβάζουμε στο site της οικογενειακής επιχείρησης του Μιχάλη, «είναι μια ελληνική εταιρεία που παράγει τρία εξαιρετικά παρθένα ελαιόλαδα από κορινθιακές ποικιλίες ελιάς, καθώς και ένα βιολογικό γλυκό ξίδι με γεύση περγαμόντο, με την επωνυμία Ladolea. Τα αδέλφια Πάνος και Θάνος Κλουτσινιώτης ήθελαν μια εξαιρετική συσκευασία που θα συμπλήρωνε την υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους ενώ ταυτόχρονα θα υπογράμμιζε την αυθεντικό τους χαρακτήρα. Το μπουκάλι είναι εμπνευσμένο από τον αρύβαλλο, ένα κορινθιακό αγγείο του 7ου αιώνα π.Χ. που συνήθως περιείχε λάδι, με το οποίο οι αθλητές άλειφαν το σώμα τους πριν από το αγώνισμα της πάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Ο Μιχάλης συνεχίζει την οικογενειακή επιχειρηματική παράδοση. Διαβάζουμε για αυτήν στο site της Αττικής Κεραμεικής: «Ο Γεώργιος Μικέλης ξεκίνησε την Αττική Κεραμική το 1975. Το πρώτο εργαστήριο - πριν την έναρξη της επιχειρηματικής του δραστηριότητας - ήταν σε πολλές περιπτώσεις η κουζίνα του σπιτιού του, στην οποία τα παιδιά του παρακολουθούσαν τα πειράματά του και τα αποτελέσματα τους.
ladolea-1

Η πρώτη βιοτεχνία στεγάστηκε σε έναν χώρο 100 τμ. στην περιοχή των Ελληνορώσων, στην ευρύτερη περιοχή των Αμπελοκήπων. Με πολύ επιμονή και σκληρή δουλειά, η επιχείρηση άρχισε να αναπτύσσεται κι έτσι μεταφέρθηκε σε μια τετραώροφη πολυκατοικία στον Κολωνό, ενώ αργότερα μεταφέρθηκε ξανά στην περιοχή των Σπάτων, αξιοποιώντας τα διαθέσιμα ακίνητα για βιοτεχνικές / βιομηχανικές δραστηριότητες στην περιοχή.

Στη διάρκεια αυτών των ετών σημειώθηκαν πολλές αλλαγές στην αγορά, όπως είναι φυσικό. Η Αττική Κεραμική ακολούθησε αυτές τις αλλαγές, περνώντας από την παραγωγή του κλασσικού δίδυμου “φλιτζάνι καφέ - τσαγιού”, στην παραγωγή μπομπονιέρας, στην παραγωγή επιχειρηματικών δώρων (όπου αποτέλεσε τον προμηθευτή μεγάλων πολυεθνικών εταιριών), στην παραγωγή τουριστικών κεραμικών ειδών κοκ.

Τα τελευταία δέκα χρόνια συνοδοιπόρος στην ανάπτυξη της επιχείρησης είναι ο εκπρόσωπος της δεύτερης γενιάς, Μιχαήλ Μικέλης, ο οποίος πιστός στις οικογενειακές αξίες και με μεγάλη αγάπη για την τέχνη της κεραμικής έχει εξελίξει και αναβαθμίσει τόσο την παραγωγική διαδικασία όσο και το εύρος των προσφερόμενων προϊόντων.

Η επιχείρηση Αττική Κεραμική εξελίχθηκε από μια μικρή βιοτεχνία τοπικής εμβέλειας σε ένα εργοστάσιο κατασκευής και παραγωγής κεραμικών ειδών ( χρήσεως, διακόσμησης, διαφήμισης, ειδικών κατασκευών).

Βασικός στόχος της εταιρείας Αττικής Κεραμικής είναι η προσφορά ποιοτικών και αξιόπιστων προϊόντων, καθώς και η απόλυτη κάλυψη των αναγκών των πελατών της».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

magks

Ο 31χρονος Κωνσταντίνος Μαγκούφης, διπλωματούχος Μηχανικός Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας διακρίθηκε στον πρόσφατο διαγωνισμό καινοτομίας & επιχειρηματικότητας των Τρικάλων με μια ενδιαφέρουσα πρωτότυπη λύση

synagogi

Ένα δημοσίευμα μιας τοπικής εφημερίδας για την «απροσδόκητη επίσκεψη» του τραπεζίτη, συλλέκτη έργων τέχνης και πολιτικού Baron Ferdinand de Rothschild στη Χαλκίδα το 1897 αλλά και ένας δημόσιος περίπατος στα μνημεία της πόλης

stymphalia-lake-run-2019

Ένα μουσείο, μια λίμνη και ένας αγώνας δρόμου με πολλαπλές επιλογές. Το ΠΙΟΠ, «Η ΜΗΚΩΝΗ», και ο αθλητικός σύλλογος Λαύκας «Η Στυμφαλίς», σε συνεργασία με την Ένωση Αθλητικών Σωματείων ΣΕΓΑΣ Πελοποννήσου διοργανώνουν τον 4ο Ημιμαραθώνιο Αγώνα Δρόμου με την ονομασία «Stymphalia Lake Run 2019»

historistai

Η δημόσια ιστορία και η ελληνική πραγματικότητα. Η δραστηριότητα και η εμπειρία της Ομάδας hιστορισταί.

klabanis

Ο μπασίστας, συνθέτης και παραγωγός Πέτρος Κλαμπάνης διεκδικεί να συγκεντρώσει 20.000 δολάρια με καμπάνια μέσω του Kickstarter για να χρηματοδοτήσει την παραγωγή, κυκλοφορία και προώθηση – προβολή του νέου album του, με τίτλο Irrationalities

bill-gate

Ο Σπύρος Αρσένης, πέραν από γνώστης όλων των πειρασμών αλλά και των δυνατοτήτων της ψηφιακής εποχής είναι και πατέρας δύο αγοριών πράγμα που τον ώθησε να γράψει ένα βιβλίο με χρήσιμες συμβουλές για παιδιά και γονείς

2
make-a-splash

Η Sun of a Beach ανέθεσε σε 8 γνωστούς καλλιτέχνες να δημιουργήσουν έργα εμπνευσμένα «από το συναίσθημα της πρώτης βουτιάς στη θάλασσα, από το καράβι που σαλπάρει αλλά και από ένα beach party». Τα έργα τους τυπώθηκαν σε ύφασμα και έγιναν μια limited edition σειρά από πετσέτες θαλάσσης / έργα τέχνης, που θα παρουσιαστούν στις 9 Μάιου στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη