Τα sold out έφεραν παράταση!

fcking-men-vault

Και νέος κύκλος παραστάσεων για το προκλητικό F*cking Men όπου 10 άνδρες στη σκηνή του Vault - άντρες όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων: ο escort, ο στρατιώτης, ο φοιτητής, ο μεταπτυχιακός, ο παντρεμένος, ο επιχειρηματίας, ο μπάρμαν, ο συγγραφέας, ο ηθοποιός και ο δημοσιογράφος- μάς μεταφέρουν σ’ ένα αποκαλυπτικό πανόραμα της σύγχρονης ερωτικής σκηνής

Η παράσταση F*CKING MEN – μια από τις πιο προκλητικές λόγω μορφής και περιεχομένου παραστάσεις της αθηναϊκής θεατρικής αγοράς- μετά και τα συνεχή sold out πήρε παράταση μέχρι και τις 10 Μαρτίου.

Η παράσταση σε κείμενο του πολυβραβευμένου gay συγγραφέα Joe DiPietro (γεννημένος το 1961 στο Teaneck του New Jersey των ΗΠΑ) συνεχίζεται στο φιλόξενο Vault του Βοτανικού έχοντας βρει εκείνο το σημείο που συνδέει το ενδιαφέρον του αθηναϊκού θεατρόφιλου κοινού με ένα θέμα που αφορά τον πυρήνα των ανθρώπινων σχέσεων.
fcking-men-vault-2

Η παράσταση ( κατάλληλη για θεατές άνω των 18 ετών) ευτύχησε να έχει στο τιμόνι της καπετάνιο τον Αντώνη Γαλαίο ( μετάφραση, διασκευή, σκηνοθεσία), την συντροφιά της μουσικής των αδελφών Καλογεράκη ( του Μιχάλη και του Παντελή Καλογεράκη) αλλά και ένα πολυμελή ανδρικό θίασο που τα δίνουν όλα (Περικλής Ασημακόπουλος, Άρης Βέβης, Ορφέας Γεωργίου, Γιώργος Κυριακόπουλος, Βασίλης Λιάκος, Νίκος Μέλλος, Γιώργης Παρταλίδης, Θαλής Πολίτης, Νίκος Σαμουρίδης, Βλάσσης Χρυσικόπουλος).

Το F*CKING MEN είναι εξ αρχής – από το εργαστήρι του συγγραφέα DiPietro- μια ελεύθερη διασκευή πάνω στο κλασσικό «Ερωτικό Γαϊτανάκι» του Άρθουρ Σνίτσλερ αλλά και το κείμενο του DiPietro μπορεί – όπως και έγινε- να διασκευαστεί και να μεταφερθεί «στο σήμερα και στο τώρα της κάθε χώρας όπου παίζεται η παράσταση».
fcking-men-vault-1

Εν ολίγοις, το στόρι είναι το εξής: «Ένας καινούριος άνθρωπος μπαίνει στη ζωή σου … Δέκα άντρες όλων των ηλικιών και των κοινωνικών τάξεων: ο escort, ο στρατιώτης, ο φοιτητής, ο μεταπτυχιακός, ο παντρεμένος, ο επιχειρηματίας, ο μπάρμαν, ο συγγραφέας, ο ηθοποιός και ο δημοσιογράφος μάς μεταφέρουν σ’ ένα αποκαλυπτικό πανόραμα της σύγχρονης ερωτικής σκηνής.

Μέσα από το βλέμμα της ομοφυλοφιλίας, ένα έργο που μιλάει για τον έρωτα και το συναίσθημα ως δυνάμεις οι οποίες υπερβαίνουν τα φύλα και κάνουν τα φύλα να υπερβαίνουν τον εαυτό τους. Γιατί όπως το καλό σεξ, κάθε στιγμή της ζωής που περνάει σε αφήνει να ζητάς κάτι ακόμα».
fcking-men-vault-3

Η προσέγγιση του σκηνοθέτη είναι η εξής: «Ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε βέβαιοι με ποιον τρόπο τα ζητήματα του ερωτισμού και της σεξουαλικότητας (δύο ολότελα διαφορετικές επικράτειες) θα μπλεχτούν, θα ξεσπάσουν, θα δυναμιτίσουν τις τρέχουσες μορφές κοινωνικότητας. Εκεί που η εξουσία, η ψυχολογία και η οικονομία θέλουν να οριοθετήσουν τις ζωές (μας) η λογοτεχνία παίρνει την εκδίκηση της ορίζοντας ανεξίτηλα με τις εικόνες της την αντίληψή μας, τον τρόπο που ταξινομούμε τον κόσμο, φέρνοντας στο φως τους αόρατους δεσμούς που ενώνουν τους ανθρώπους σε ένα ατίθασο εμείς. Γιατί άραγε έχει επικρατήσει η άποψη πως καταλαβαίνουμε το παρελθόν, την ταυτότητά μας και τους άλλους στοιχειοθετώντας τις διαφορές μας από αυτούς; Από πού πηγάζει η ανάγκη να τονίζουμε τη διαφορετικότητα ως δικαίωμα σε έναν προσωπικό χώρο, τον ωκεανό της φαντασίας μας.

To θέατρο ως τέχνη, από κατασκευής, έχει δημιουργηθεί ως μέσο δημιουργικής παρέμβασης στα κοινωνικά δρώμενα. Δεν αποτελεί απλό σχολιασμό της τάξης των πραγμάτων, αλλά δυναμικό τρόπο εκτόνωσης και ανατροπής των δεδομένων, με αποδεδειγμένα όπλα τον εμπλουτισμό των δυνατοτήτων της γλώσσας, την εκπαίδευση της λογικής και τη διοχέτευση της φαντασίας προς ομαδικές μορφές συνεργασίας.

Το κίνημα του ρεαλισμού στα τέλη του 19ου αιώνα ζητάει να ανανεώσει τον κοινωνικό ρόλο του θεάτρου. Προτείνει να συνδυαστούν ο δημοκρατικός διάλογος και η επιχειρηματολογία με τη λογική μιας πλοκής (αρχή-κορύφωση-τέλος). Και μας μαθαίνει να βλέπουμε έτσι τα πράγματα να ταυτίζουμε την αλήθεια με την πραγματικότητα και την κυριολεξία, στερώντας τη θεατρικότητα από το θέατρο, την ποίηση από την καθημερινότητα, την ειλικρίνεια από την προδοσία και τη σάρκα από το γυμνό.
fcking-men-vault-4

Μετά από έναν και πλέον αιώνα αισθητικών και φιλοσοφικών επαναστάσεων στην τέχνη, επανερχόμαστε στις παιδαγωγικές δυνατότητες της τέχνης του θεάτρου, ως φυτωρίου ενεργών πολιτών μυημένων στην τέχνη του διαλόγου, αναζητώντας το νόημα της διδακτικότητας στη βάση του: το ανθρώπινο σώμα.

Όλα αυτά μέσα από μία αλυσίδα γνωριμιών που συμπλέκουν τον πορνογραφικό συναισθηματισμό και τη συναισθηματική πορνογραφία, διερευνώντας τη σύνδεση του ανθρώπινου και του μυθολογικού… Μια παράσταση φτιαγμένη για να φτιάχνεται καθημερινά τόσο από τους δημιουργούς της αλλά και από το βλέμμα και την παρέμβαση των μεταμφιεσμένων της θεατών. Ένα ανθρωπολογικό πείραμα για τα απώτερα όρια των ταμπού και της ανεκτικότητας και ένα θεατρικό ρομάντζο για τον πιο απλό, συγκινητικό έρωτα. Η ανιδιοτελής αγάπη, γαρ, είναι το μεγαλύτερο όπλο της απιστίας».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

21o-syn-typou

Λίστες ταινιών, αφιερώματα σε δημιουργούς, καλωσόρισμα στο Virtual Reality, παρουσίες βραβευμένων σκηνοθετών και άλλα πολλά συγκροτούν το πλούσιο και χορταστικό πρόγραμμα του φετινού Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ που ξεκινά την 1η Μαρτίου 2019

Music-vroxis

Δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα από τη Βιβλιοθήκη ΠΙΟΠ για όλη την οικογένεια

symposio

Η πρωτοβουλία για την σύμπραξη ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Ελλάδας της φιλοξενίας που εμπνεύστηκε και υλοποιεί ο Αλέξανδρος Αγγελόπουλος σβήνει φέτος τα 10 κεράκια της

act4greece

Therapy Dogs, Δάσος Δρομέων και Δίπλα στα Κακοποιημένα Παιδιά είναι τρείς από τις καμπάνιες που έχουν ανέβει και τρέχουν στην πλατφόρμα crowdfunding της Εθνικής Τράπεζας

kifisos

Μια ξεχασμένη ιστορία για τον Ελευσινιακό Κηφισό μας θυμίζουν οι συντάκτες του blog του ψηφιακού οικομουσείου Pros - Eleusis (Personalized ROuteS in Eleusis) το οποίο δημιούργησε η κοινοπραξία από το Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και τις εταιρείες Mentor και CITE

stelios-tzakos

Ο Τζάκο Καράσσο με βαθιές ρίζες στην επιχειρηματική κοινότητα της Θεσσαλονίκης – 4η γενιά μιας οικογένειας κλωστοϋφαντουργών- ξεκίνησε να πουλάει βρεφικές πάνες μέσα από το διαδίκτυο και πέτυχε! Σήμερα, η εταιρεία του διαθέτει μια ολοκληρωμένη σειρά βρεφικής φροντίδας και παίρνει το ένα μετά το άλλο τα διεθνή βραβεία