#someThinkdifferent
#someThinkdifferent
Γιατί φέτος το συνέδριο του ΣΕΤΕ μιλάει για τεχνολογία, startups και ψηφιακό μετασχηματισμό;
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
#someThinkdifferent – οι προκλήσεις για το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ αρχίζουν από τον τίτλο που επέλεξαν οι διοργανωτές του. Με λίγα λόγια, το συνέδριο του ΣΕΤΕ είναι διαφορετικό γιατί σκέφτεται τα πράγματα διαφορετικά… Οι προσκαλεσμένοι ομιλητές για παράδειγμα δείχνουν τον δρόμο μιας διαφορετικής προσέγγισης για την τουριστική βιομηχανία την ψηφιακή εποχή όπου η βιωμένη εμπειρία σε ένα τόποείναι μεταξύ των πρώτων προτεραιοτήτων στην ατζέντα του ταξιδιώτη. Αλλά, γιατί φέτος το συνέδριο του ΣΕΤΕ μιλάει για τεχνολογία , startups και ψηφιακό μετασχηματισμό;
H επιλογή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να αλλάξει ριζικά το περιεχόμενο και την ατζέντα στην φετινή ετήσια εκδήλωση του έχει κερδίσει την προσοχή της αγοράς τις τελευταίες ημέρες. Ένα παραδοσιακό συνέδριο, σημείο αναφοράς σε κάθε περίπτωση για τις εξελίξεις του κλάδου όλα τα προηγούμενα χρόνια, μετασχηματίζεται σε ένα σύγχρονο δρώμενο με περιεχόμενο το οποίο έχει σαν στόχο να προσελκύσει κοινό και πέρα από τον χώρο του τουρισμού. Σε τι οφείλεται αυτή η αλλαγή;
Το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ δίνει έμφαση στις παγκόσμιες εξελίξεις στον χώρο του τουρισμού αλλά καιτην αναβάθμιση του ελληνικού προϊόντος στα επόμενα χρόνια με την χρήση νέων τεχνολογικών, branding και στρατηγικής επικοινωνίας.
O τουρισμός, όπως και πολλοί ακόμα κλάδοι, έρχονται σταθερά τα τελευταία χρόνια πιο κοντά στην τεχνολογία. Τεχνολογικές startups οι οποίες δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, άλλες προσφέροντας νέες εμπειρίες και νέους τρόπους αναψυχής στους ταξιδιώτες και άλλες προσφέροντας λύσεις στους επαγγελματίες του χώρου. Παράλληλα, όπως και σε άλλους κλάδους, η νέα γενιά ξενοδόχων και επαγγελματιών παίρνει τα ηνία και αναζητεί νέα εργαλεία και τρόπους για να βελτιώσει και να εξελίξει την οικογενειακή επιχείρηση και να αναβαθμίσει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Τις περισσότερες φορές, αυτά τα εργαλεία και λύσεις έχουν τεχνολογικό πρόσημο. Στα παραπάνω, να προστεθεί πως η ελληνική τουριστική βιομηχανία αποτελεί μια εξαιρετική αγορά εισόδου για κάθε τεχνολογική εταιρεία στον χώρο, σε επίπεδο μεγέθους αγοράς και ανταγωνισμού. Οι startups εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν και να βοηθηθούν από τον τουρισμό.
Παράλληλα, το συνέδριο φέτος δίνει έμφαση στο city branding, την ανάγκη δηλαδή οι πόλεις να έχουν μια ισχυρή και διακριτή ταυτότητα και ενιαία επικοινωνιακή στρατηγική, παρουσιάζοντας τα επιτυχημένα τα παραδείγματα της πόλης του Άμστερνταμ και της Κοπεγχάγης. Θα μιλήσει για εταιρική κουλτούρα και πως αυτή σχετίζεται με την εμπειρία του πελάτη/ταξιδιώτη, φιλοξενώντας των πρώτο Recruiter της Google στην Ευρώπη. Επιπρόσθετα, θαεξετάσει τις νέες τάσεις στον χώρο του native content, της παραγωγής ποιοτικού περιεχομένου, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ξενοδοχεία μέσα από τα μάτια του υπεύθυνου περιεχομένου του Quartz.
Όλα τα παραπάνω, συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον και φρέσκο μείγμα περιεχομένου, γνώσης και εμπειριών που θα παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον επί σκηνής την Τρίτη 16 Οκτωβρίου.
H επιλογή του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων να αλλάξει ριζικά το περιεχόμενο και την ατζέντα στην φετινή ετήσια εκδήλωση του έχει κερδίσει την προσοχή της αγοράς τις τελευταίες ημέρες. Ένα παραδοσιακό συνέδριο, σημείο αναφοράς σε κάθε περίπτωση για τις εξελίξεις του κλάδου όλα τα προηγούμενα χρόνια, μετασχηματίζεται σε ένα σύγχρονο δρώμενο με περιεχόμενο το οποίο έχει σαν στόχο να προσελκύσει κοινό και πέρα από τον χώρο του τουρισμού. Σε τι οφείλεται αυτή η αλλαγή;
Το φετινό συνέδριο του ΣΕΤΕ δίνει έμφαση στις παγκόσμιες εξελίξεις στον χώρο του τουρισμού αλλά καιτην αναβάθμιση του ελληνικού προϊόντος στα επόμενα χρόνια με την χρήση νέων τεχνολογικών, branding και στρατηγικής επικοινωνίας.
O τουρισμός, όπως και πολλοί ακόμα κλάδοι, έρχονται σταθερά τα τελευταία χρόνια πιο κοντά στην τεχνολογία. Τεχνολογικές startups οι οποίες δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, άλλες προσφέροντας νέες εμπειρίες και νέους τρόπους αναψυχής στους ταξιδιώτες και άλλες προσφέροντας λύσεις στους επαγγελματίες του χώρου. Παράλληλα, όπως και σε άλλους κλάδους, η νέα γενιά ξενοδόχων και επαγγελματιών παίρνει τα ηνία και αναζητεί νέα εργαλεία και τρόπους για να βελτιώσει και να εξελίξει την οικογενειακή επιχείρηση και να αναβαθμίσει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Τις περισσότερες φορές, αυτά τα εργαλεία και λύσεις έχουν τεχνολογικό πρόσημο. Στα παραπάνω, να προστεθεί πως η ελληνική τουριστική βιομηχανία αποτελεί μια εξαιρετική αγορά εισόδου για κάθε τεχνολογική εταιρεία στον χώρο, σε επίπεδο μεγέθους αγοράς και ανταγωνισμού. Οι startups εταιρείες μπορούν να βοηθήσουν και να βοηθηθούν από τον τουρισμό.
Παράλληλα, το συνέδριο φέτος δίνει έμφαση στο city branding, την ανάγκη δηλαδή οι πόλεις να έχουν μια ισχυρή και διακριτή ταυτότητα και ενιαία επικοινωνιακή στρατηγική, παρουσιάζοντας τα επιτυχημένα τα παραδείγματα της πόλης του Άμστερνταμ και της Κοπεγχάγης. Θα μιλήσει για εταιρική κουλτούρα και πως αυτή σχετίζεται με την εμπειρία του πελάτη/ταξιδιώτη, φιλοξενώντας των πρώτο Recruiter της Google στην Ευρώπη. Επιπρόσθετα, θαεξετάσει τις νέες τάσεις στον χώρο του native content, της παραγωγής ποιοτικού περιεχομένου, για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ξενοδοχεία μέσα από τα μάτια του υπεύθυνου περιεχομένου του Quartz.
Όλα τα παραπάνω, συνθέτουν ένα άκρως ενδιαφέρον και φρέσκο μείγμα περιεχομένου, γνώσης και εμπειριών που θα παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον επί σκηνής την Τρίτη 16 Οκτωβρίου.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα