Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
VW Polo GTI με 316 ίππους
VW Polo GTI με 316 ίππους
Με 316 ίππους, το VW Polo ξεφεύγει από όσα ξέρουμε για τα βελτιωμένα αυτοκίνητα, μια και μπορεί να παίξει και το ρόλο του αγωνιστικού αυτοκινήτου, έχοντας όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό.
UPD:
Ο δίλιτρος κινητήρας του Polo GTI, στη stock μορφή του είχε από 200 έως και 217 ίππους απόδοση (στην έκδοση R WRC Street της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου, που δεν εισήχθη στην ελληνική αγορά). Η Siemoneit Racing από τη Γερμανία, εξέλιξε ένα κιτ τριών σταδίων αναβάθμισης για την απόδοση του κινητήρα.
Στην κορυφαία εκ των τριών, η απόδοση φτάνει τους 316 ίππους και τα 43,8 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος κατά 116 ίππους (από την έκδοση GTI με τους 200), επιτεύχθηκε με τη χρήση μεγαλύτερου turbo και ειδικά εξελιγμένου intercooler αλλά και εξάτμισης από την πολλαπλή της εξαγωγής έως και την απόληξη. Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της έξτρα ισχύος, ο βελτιωτικός οίκος έχει επιλέξει την μετάδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Οι παραπάνω μετατροπές φτάνουν σε κόστος τα 9 χιλιάδες ευρώ (8.998€ για την ακρίβεια). Αν θέλει κάποιος να διαθέσει κι άλλα χρήματα, η Siemoneit Racing προτείνει ανάρτηση της KW, Recarol μπάκετ καθίσματα εμπρός και ζώνες ασφαλείας της Sabelt αλλά και επένδυση με μαύρο βελούδο σε ολη την καμπίνα. Η αφαίρεση του πίσω καθίσματος πάει «σετ» με το roll cage που αφορά όσους έχουν στο μυαλό τους αγωνιστική χρήση ή απλά συμμετοχή σε track days.
Επίσης, οι ζάντες είναι της ATS με διάμετρο 18 ιντσών, έχουν ελαστικά της Michelin (Pilot Super Sport) και το κόστος για όλα τα παραπάνω, φτάνει τα 11.630 ευρώ. Με όλα τα παραπάνω, το VW Polo GTI της Siemoneit Racing, κάνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα (1,5” ταχύτερο από το stock Polo GTI), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 256 χλμ./ώρα (+19 χλμ./ώρα σε σχέση με την επίδοση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για το Polo GTI).
Στην κορυφαία εκ των τριών, η απόδοση φτάνει τους 316 ίππους και τα 43,8 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος κατά 116 ίππους (από την έκδοση GTI με τους 200), επιτεύχθηκε με τη χρήση μεγαλύτερου turbo και ειδικά εξελιγμένου intercooler αλλά και εξάτμισης από την πολλαπλή της εξαγωγής έως και την απόληξη. Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση της έξτρα ισχύος, ο βελτιωτικός οίκος έχει επιλέξει την μετάδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Οι παραπάνω μετατροπές φτάνουν σε κόστος τα 9 χιλιάδες ευρώ (8.998€ για την ακρίβεια). Αν θέλει κάποιος να διαθέσει κι άλλα χρήματα, η Siemoneit Racing προτείνει ανάρτηση της KW, Recarol μπάκετ καθίσματα εμπρός και ζώνες ασφαλείας της Sabelt αλλά και επένδυση με μαύρο βελούδο σε ολη την καμπίνα. Η αφαίρεση του πίσω καθίσματος πάει «σετ» με το roll cage που αφορά όσους έχουν στο μυαλό τους αγωνιστική χρήση ή απλά συμμετοχή σε track days.
Επίσης, οι ζάντες είναι της ATS με διάμετρο 18 ιντσών, έχουν ελαστικά της Michelin (Pilot Super Sport) και το κόστος για όλα τα παραπάνω, φτάνει τα 11.630 ευρώ. Με όλα τα παραπάνω, το VW Polo GTI της Siemoneit Racing, κάνει από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 5,2 δευτερόλεπτα (1,5” ταχύτερο από το stock Polo GTI), ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 256 χλμ./ώρα (+19 χλμ./ώρα σε σχέση με την επίδοση που ανακοινώνει ο κατασκευαστής για το Polo GTI).
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα