GP ΗΠΑ: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
GP ΗΠΑ: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα!
Ο Βρετανός πρωταθλητής δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του να αμφισβητήσουν την ταχύτητα της W08.
Ο Χάμιλτον έχει κερδίσει τους 4 από τους 5 αγώνες που έχουν γίνει στο COTAS. Μόνο το 2013 κατάφερε να πάρει μια νίκη ο Φέτελ.
Στην αρχή της 1ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών υπήρχε μια ψιχάλα στην ατμόσφαιρα που υποχρέωσε τους οδηγούς να ξεκινήσουν την προσπάθειά τους με ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στην 1η προσπάθεια, ο Φερστάπεν στη 2η ενόσω ο Χάμιλτον παρέμενε θεατής. Ο νεαρός Ολλανδός ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull έως το 2020.
Όταν η πίστα στέγνωσε αρκετά ώστε να μπουν τα σλικ ελαστικά είχαν απομείνει 35 λεπτά στην 1η περίοδο. Ο Χάμιλτον τα αξιοποίησε για να σημειώσει χρόνο 1:36.3 που τον έφερε στην κορυφή των χρόνων. Η προσπάθειά του έγινε με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Σάινθ στην 1η του περίοδο για λογαριασμό της Renault ήταν 8 δέκατα ταχύτερος από τον πολύπειρο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Στην αρχή της 1ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών υπήρχε μια ψιχάλα στην ατμόσφαιρα που υποχρέωσε τους οδηγούς να ξεκινήσουν την προσπάθειά τους με ενδιάμεσα ελαστικά. Ο Χάμιλτον ήταν ταχύτερος στην 1η προσπάθεια, ο Φερστάπεν στη 2η ενόσω ο Χάμιλτον παρέμενε θεατής. Ο νεαρός Ολλανδός ανανέωσε το συμβόλαιό του με τη Red Bull έως το 2020.
Όταν η πίστα στέγνωσε αρκετά ώστε να μπουν τα σλικ ελαστικά είχαν απομείνει 35 λεπτά στην 1η περίοδο. Ο Χάμιλτον τα αξιοποίησε για να σημειώσει χρόνο 1:36.3 που τον έφερε στην κορυφή των χρόνων. Η προσπάθειά του έγινε με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Σάινθ στην 1η του περίοδο για λογαριασμό της Renault ήταν 8 δέκατα ταχύτερος από τον πολύπειρο Νίκο Χούλκενμπεργκ.
Συνολικά οι χρόνοι της 1ης περιόδου ήταν:
Στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών αξιολογήθηκαν και οι τρεις γόμες της Pirelli. Η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών έχει στη διάθεση όλων των οδηγών τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της: Μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή. Η πάρα πολύ μαλακή γόμα ειδικά και μόνο γι’ αυτό τον αγώνα έχει ροζ σιρίτι ως μήνυμα για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού. Ο Φέτελ διαμαρτυρήθηκε μετά από μερικούς γύρους με τη Ferrari για πρόβλημα στον εμπρός άξονα. Οι μηχανικοί εξέτασαν και διόρθωσαν το θέμα αυτό είχε σαν αποτέλεσμα ο Γερμανός να χάσει πολύτιμο χρόνο πίστας. Συνολικά συμπλήρωσε μόλις 11 γύρους στη 2η περίοδο δοκιμών.
Στον αντίποδα ο Μπότας με τη Mercedes συμπλήρωσε 39 γύρους κάνοντας προσομοίωση αγώνα. Χρησιμοποίησε μόνο τη πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα. Είναι αξιοσημείωτο ότι οι έξι οδηγοί των τριών κορυφαίων ομάδων βρίσκονται τα 8 δέκατα. Αντίθετα οι Χάμιλτον, Φερστάπεν έκαναν 13 και 15 γύρους αντίστοιχα με τη μαλακή είναι ξεκάθαρη η πρόθεσή τους να δουν αν τους συμφέρει να την χρησιμοποιήσουν και να πάνε για μια αλλαγή ελαστικών από ροζ σε κίτρινο στον αγώνα.
Συνολικά οι χρόνοι της 2ης περιόδου ήταν:
Οι κατατακτήριες δοκιμές είναι προγραμματισμένες για τα μεσάνυχτα του Σαββάτου και θα μεταδοθούν απευθείας από τον Cosmote TV.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα