H Honda κατηγορεί τη McLaren!

H Honda κατηγορεί τη McLaren!

Οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της Ιαπωνικής εταιρείας Γιασουχίσα Αράι βάζουν φωτιά στις σχέσεις των δυο εταιρειών.

H Honda κατηγορεί τη McLaren!
Είναι αλήθεια πως η συνεργασία McLaren - Honda δε στάθηκε στο ύψος των προσδοκιών μέχρι σήμερα. Το ξεκίνημα της φετινής σεζόν και οι δέκα πρώτοι αγώνες δεν είναι ανάλογη των προϋπολογισμών αλλά και της προϊστορίας των δυο εταιρειών. Οι πρώτοι βαθμοί για την McLaren Honda φέτος ήρθαν στον 6ο αγώνα της χρονιάς στο Μονακό όπου ο Μπάτον τερμάτισε 8ος. Από τότε μέχρι την Ουγγαρία υπήρξε μόλις ένας βαθμός ακόμη αυτός της 10ης θέσης στο Βρετανικό GP. Στον τελευταίο αγώνα πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα η McLaren Honda εμφανίστηκε πιο ανταγωνιστική πήρε 12 βαθμούς με τον Αλόνσο να τερματίζει 5ος και το Μπάτον 9ος.  

Αμέσως μετά η Honda ανακοίνωσε μια σημαντική αναβάθμιση της μονάδα ισχύος
για τον επόμενο αγώνα, το Βελγικό GP που θα διεξαχθεί αυτή την Κυριακή 23 Αυγούστου. Πρόκειται για έναν καινούργιο θερμικό κινητήρα 1.6lt που θα φέρει αλλαγές στο θάλαμο καύσης, στην εισαγωγή αέρα καυσίμου, στην εξάτμιση και στην κλιμάκωση των σχέσεων του κιβωτίου.  Με αυτές τις αλλαγές η Honda στοχεύει σε μια αύξηση της απόδοσης της τάξεως των 50PS ώστε αυτή να φτάσει στα επίπεδα της μονάδας ισχύος της Ferrari.

Κλείσιμο


Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος της Honda Γιασουχίσα Αράι τόνισε:
"Η έκδοση της Ουγγαρίας ήταν καλύτερη απ' την αντίστοιχη της Renault και στο Βέλγιο θα φτάσουμε σε απόδοση τη Ferrari. Με τη νέα μονάδα ισχύος του 2016 θα είμαστε στα επίπεδα της Mercedes. Στο Σπα θα παρουσιαστεί η τελευταία φετινή εξέλιξη με κωδικό Mk3. Πρόκειται για μεγάλο βήμα και στοχεύουμε να φτάσουμε τη Ferrari. To θέμα είναι πως το μονοθέσιο δεν έχει καλή μηχανική πρόσφυση ή αεροδυναμική απόδοση για παράδειγμα σε σχέση με τη Red Bull η διαφορά είναι μεγάλη. Κάναμε ανάλυση όλων των δεδομένων το σασί και η αεροδυναμική χρειάζονται χρόνο για βελτιστοποίηση του σεταρίσματος στις κλίσεις των αεροτομών, της απόστασης από το έδαφος, της ρύθμισης της ανάρτησης και άλλα.  Η αναξιοπιστία της μονάδας ισχύος το χειμώνα δεν επέτρεψε να βελτιώσουμε αεροδυναμικά το μονοθέσιο. Αυτό προσπαθήσαμε να το κάνουμε στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στους πρώτους αγώνες. Από την αρχή ξέραμε ότι έχουμε σημαντικό πρόβλημα στην απαγωγή θερμότητας για να το αντιμετωπίσουμε χρειάστηκε να μειώσουμε σημαντικά την απόδοση της μονάδας ισχύος. Από την Ισπανία καταφέραμε να λύσουμε το πρόβλημα της απαγωγής θερμότητας ενώ η μονάδα ισχύος απέδιδε στο μέγιστο των δυνατοτήτων της.  Λόγω των περιορισμένων διαστάσεων και του μικρού χώρου κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα είχαμε μεγάλα θέματα με την απαγωγή θερμότητας που δημιουργούσε ζημιά και στους δυο ηλεκτροκινητήρες. Επιτέλους στην Ουγγαρία είχαμε ένα καλό πακέτο χωρίς προβλήματα".

Θυμίζουμε πως οι Αλόνσο και Μπάτον έχουν ήδη χρησιμοποιήσει 6 μονάδες ισχύος φέτος τη στιγμή που οι κανονισμοί δίνουν δικαίωμα μόνο για 4 μονάδες ισχύος ενώ από κει και πάνω επιβάλλονται ποινές στην εκκίνηση.  
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης