Ο κινεζικός κολοσσός ενώνει για τις επόμενες τρεις σεζόν τις δυνάμεις του με την ιταλική ομάδα ποδοσφαίρου, Ίντερ, μέσα από μια παγκόσμια στρατηγική συμφωνία.
Το BYD Group ανακοίνωσε την έναρξη της τριετούς στρατηγικής συνεργασίας με την ομάδα της Ίντερ, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του Παγκόσμιου Αυτοκινητιστικού Συνεργάτη του μιλανέζικου συλλόγου.
Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες συνεργασίες μεταξύ του κόσμου της αυτοκινητοβιομηχανίας και του ποδοσφαίρου, η οποία δημιουργεί συνέργειες ανάμεσα σε δύο ραγδαία αναπτυσσόμενα brands με ισχυρή παρουσία σε καίριες αγορές.
Η Ίντερ, με πάνω από 533εκατομμύρια φιλάθλους παγκοσμίως, κατατάσσεται στη δεύτερη θέση μεταξύ των ποδοσφαιρικών συλλόγων με τη μεγαλύτερη αύξηση φιλάθλων την τελευταία πενταετία.
Κλείσιμο
Στην Κίνα, όπου εδρεύει η BYD, οι «Νερατζούρι» αποτελούν μία από τις πιο αγαπημένες ομάδες, συγκεντρώνοντας πάνω από 154εκατομμύρια φιλάθλους, ενώ στη ΝότιαΑμερική- μία από τις βασικές αγορές του Ομίλου- η Ίντερ διαθέτει σχεδόν 90εκατομμύρια φιλάθλους, χάρη και στους Νοτιαμερικανούς αστέρες που έχουν αφήσει ανεξίτηλο το αποτύπωμά τους στην ιστορία του συλλόγου.
Παράλληλα, η BYD συνεχίζει να εδραιώνεται ως κορυφαίος τεχνολογικός ηγέτης στα Οχήματα Νέας Ενέργειας (NEVs), με περισσότερες από 4,2εκατομμύρια πωλήσεις το 2024, σημειώνοντας αύξηση 41% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και με ήδη πάνω από 2εκατομμύρια πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, καταγράφοντας διψήφια ανάπτυξη σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.
Η συμφωνία προβλέπει μια ολιστική σύμπραξη, στο πλαίσιο της οποίας ο Όμιλος, μέσω των brands BYD και DENZA, θα συνεργαστεί στενά με την Ίντερ, με στόχο τη μέγιστη αξιοποίηση της κοινής δράσης, την ενίσχυση της παρουσίας και των δύο πλευρών και την επίτευξη κοινών στόχων για αμοιβαία ανάπτυξη.
Επιπλέον, το BYD Group θα διαθέσει περίπου 70οχήματα για τις ανάγκες της διοίκησης, του τεχνικού επιτελείου και των παικτών της πρώτης ομάδας, όντας μια μοναδική ευκαιρία για τους «Νερατζούρι» να γνωρίσουν από κοντά τις πρωτοποριακές τεχνολογίες και την κορυφαία άνεση των οχημάτων BYD.
Αρχικά, η Ίντερ θα παραλάβει μια ειδική έκδοση του Sealion7, η οποία θα έχει εξατομικευμένα χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τα χρώματα των «Νερατζούρι». Το ίδιο μοντέλο θα διατεθεί αργότερα -σε περιορισμένο αριθμό- σε φιλάθλους και υποστηρικτές της ομάδας, προσφέροντας τη δυνατότητα να μετακινούνται με τα χρώματα του αγαπημένου τους συλλόγου.
Ειδικά προγράμματα αγοράς και μίσθωσηςοχημάτων BYD για τους φιλάθλους της Ίντερ σε όλο τον κόσμο βρίσκονται ήδη υπό σχεδιασμό, με περισσότερες λεπτομέρειες να ανακοινώνονται το επόμενο διάστημα.
Με την επικείμενη είσοδο της Denza στην ευρωπαϊκή αγορά, η συνεργασία με την Ίντερ θα αποτελέσει βασικό στρατηγικό εργαλείο για την παρουσίαση του premium brand σε ολόκληρη τη Γηραιά Ήπειρο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.