Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Και υβριδικά τα Range Rover και Range Rover Sport
Και υβριδικά τα Range Rover και Range Rover Sport
Η Jaguar Land Rover λανσάρει ένα νέο, υβριδικής τεχνολογίας πετρελαιοκινητήρα για τα Range Rover και Range Rover Sport.
Στη γκάμα των μοτέρ που τοποθετούνται στα πολυτελή βρετανικά SUV εισέρχεται ένα νέο εξακύλινδρο σε σειρά θερμικό σύνολο πετρελαίου 3,0 λίτρων που ανήκει στην οικογένεια Ingenium και περιλαμβάνει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Το συγκεκριμένο μοτέρ αντικαθιστά τόσο τον V6 diesel των 3,0 λίτρων, όσο και τον μεγαλύτερο V8 των 4,4 λίτρων. Στη βασική του έκδοση θα αποδίδει 300 ίππους και 650 Nm ροπής (D300), ενώ υπάρχει και η ισχυρότερη D350, με αυξημένη ισχύ 350 ίππων και 700 Nm. Επίσης, το εν λόγω σύνολο έχει μικρότερο βάρος, συγκριτικά με τον απερχόμενο V8 και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 48V, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 και την κατανάλωση. Σύμφωνα με τη Land Rover η μέση κατανάλωση του Range Rover D300 φτάνει τα 8,6 λίτρα/100 χλμ. με τους εκπεμπόμενους ρύπους να είναι 225 γρ./χλμ. Αντίστοιχα, στην D350, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 9,2 λίτρα/100 χλμ και οι ρύποι στα 241 γρ./χλμ.
Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις, με το D300 να χρειάζεται για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση 7,4 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερο από το SDV6 κατά 0,5 δευτερόλεπτα, ενώ για το D350 ο χρόνος πέφτει στα 6,9 δευτερόλεπτα (βελτιωμένος κατά 0,3 δευτερόλεπτα από την έκδοση SDV8).
Εκτός της τοποθέτησης του νέου μοτέρ, η Land Rover αναβάθμισε και το επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει εκτός των άλλων, σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο WiFi hotspot για οκτώ συσκευές, καθώς και νέο σύστημα φιλτραρίσματος καμπίνας.
Το συγκεκριμένο μοτέρ αντικαθιστά τόσο τον V6 diesel των 3,0 λίτρων, όσο και τον μεγαλύτερο V8 των 4,4 λίτρων. Στη βασική του έκδοση θα αποδίδει 300 ίππους και 650 Nm ροπής (D300), ενώ υπάρχει και η ισχυρότερη D350, με αυξημένη ισχύ 350 ίππων και 700 Nm. Επίσης, το εν λόγω σύνολο έχει μικρότερο βάρος, συγκριτικά με τον απερχόμενο V8 και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 48V, με στόχο τη μείωση των εκπομπών CO2 και την κατανάλωση. Σύμφωνα με τη Land Rover η μέση κατανάλωση του Range Rover D300 φτάνει τα 8,6 λίτρα/100 χλμ. με τους εκπεμπόμενους ρύπους να είναι 225 γρ./χλμ. Αντίστοιχα, στην D350, η κατανάλωση ανεβαίνει στα 9,2 λίτρα/100 χλμ και οι ρύποι στα 241 γρ./χλμ.
Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις, με το D300 να χρειάζεται για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση 7,4 δευτερόλεπτα, όντας ταχύτερο από το SDV6 κατά 0,5 δευτερόλεπτα, ενώ για το D350 ο χρόνος πέφτει στα 6,9 δευτερόλεπτα (βελτιωμένος κατά 0,3 δευτερόλεπτα από την έκδοση SDV8).
Εκτός της τοποθέτησης του νέου μοτέρ, η Land Rover αναβάθμισε και το επίπεδο εξοπλισμού, που περιλαμβάνει εκτός των άλλων, σύστημα infotainment με Apple CarPlay και Android Auto, ενσωματωμένο WiFi hotspot για οκτώ συσκευές, καθώς και νέο σύστημα φιλτραρίσματος καμπίνας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα