Η αφασία είναι μια πάθηση, η οποία μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα ενός ατόμου να μιλάει, να γράφει και να κατανοεί τη γλώσσα, προφορικά και γραπτά. Αυτός είναι και ο λόγος, που ο ηθοποιός αποσύρεται από τον κινηματογράφο.
Ο Άντονι Χόπκινς ανάρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram ένα κοινό τους στιγμιότυπο και έστειλε το δικό του μήνυμα στον συνάδελφό του.
«Το να δουλεύω μαζί σου ήταν μία ξεχωριστή περίοδος της ζωής μου. Η αγάπη μου και οι προσευχές μου είναι με εσένα και την οικογένειά σου», έγραψε στη λεζάντα.
Οι δύο ηθοποιοί είχαν συνεργαστεί στο σίκουελ της κωμωδίας δράσης «Red» το 2013. Σε παλαιότερη συνέντευξή του μάλιστα, ο Χόπκινς είχε αναφέρει πως ο Μπρους Γουίλις τον είχε υποδεχτεί στο καστ πολύ εγκάρδια.
Την δυσάρεστη είδηση για την υγεία του έκανε γνωστή η οικογένειά του, με μία επίσημη ανακοίνωση την Τετάρτη.
«Στους καταπληκτικούς υποστηρικτές του Μπρους, ως οικογένεια θέλαμε να μοιραστούμε ότι ο αγαπημένος μας Μπρους αντιμετώπιζε κάποια προβλήματα υγείας και πρόσφατα διαγνώστηκε με αφασία, η οποία επηρεάζει τις γνωστικές του ικανότητες», έγραψε η οικογένειά του σε κοινή δήλωση και πρόσθεσε, ότι θα «απομακρυνθεί από την καριέρα που σήμαινε τόσα πολλά για αυτόν».
«Αυτή είναι μια πραγματικά δύσκολη περίοδος για την οικογένειά μας και είμαστε τόσο ευγνώμονες για τη συνεχή αγάπη, τη συμπόνια και την υποστήριξή σας», συνέχισε η οικογένεια του σταρ του «Die Hard», συμπληρώνοντας: «Θέλαμε να ενημερώσουμε τους θαυμαστές του γιατί ξέρουμε πόσα σημαίνει για εσάς, όπως και εσείς για εκείνον.
Όπως λέει πάντα ο Μπρους, “Ζήσε το” και μαζί σκοπεύουμε να κάνουμε ακριβώς αυτό», κατέληξε η δήλωση που ετοίμασε η σύζυγός του Έμμα, η πρώην σύζυγός του Ντέμι Μουρ και όλα τα παιδιά του.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.