Αν και πολλοί υποστηρίζουν ότι το αποτέλεσμα θα αποτελέσει αφορμή για τον σημερινό υπουργό Εξωτερικών της Βρετανίας να διεκδικήσει την ηγεσία των Τόρις, ο ίδιος εμφανίστηκε συγκρατημένος αρκούμενος στη δήλωση ότι «είναι πολύ νωρίς για να σχολίασουμε τα αποτελέσματα αλλά είναι ξεκάθαρο ότι πρέπει να ακούσουμε τις ανησυχίες των πολιτών».
Συμπλήρωσε, δε, με νόημα ότι όσοι τον ψήφισαν θέλουν να απαντήσει σε αυτά τα προβλήματα δηλώνοντας, επίσης, ότι θα αφιερώσει εκ νέου τον εαυτό του στο να τους φορντίσει.