ΕΜΑ: Δεν έχουμε εντοπίσει σημεία που να προκαλούν ανησυχία για το εμβόλιο της Pfizer
«Γίναμε στόχος κυβερνοεπίθεσης τις τελευταίες δύο εβδομάδες», είπε η διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων
Τα δεδομένα που έχουν παρουσιάσει οιPfizer και Biontech για την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια του εμβολίου τους κατά της Covid-19 είναι πολύ ισχυρά, δήλωσε η εκτελεστική διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Φαρμάκων (EMA) Εμερ Κουκ.
«Εχουμε ένα σύνολο δεδομένων από 30.000 άτομα που παρακολουθήθηκαν κατά την διάρκεια των κλινικών δοκιμών. Αυτό μας δίνει ένα πολύ ισχυρό σύνολο δεδομένων για να λάβουμε απόφαση, τόσο για την ασφάλεια όσο και για την αποτελεσματικότητα», δήλωσε η Εμερ Κουκ ενώπιον επιτροπής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Σε αυτό το στάδιο δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την θετική έκβαση της αξιολόγησης, πρόσθεσε η διευθύντρια της ευρωπαϊκής ρυθμιστικής αρχής.
Ωστόσο πρόσθεσε: «Σε αυτό το στάδιο, τα εμβόλια αυτά φαίνονται πολλά υποσχόμενα, τόσο ως προς την ασφάλεια, όσο και ως προς την αποτελεσματικότητά τους και δεν έχουμε εντοπίσει σημεία που να προκαλούν ανησυχία».
Για την κυβερνοεπίθεση
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Φαρμάκων αναμένεται να ολοκληρώσει τους ελέγχους για το εμβόλιο των Pfizer/Biontech στις 29 Δεκεμβρίου και για το εμβόλιο της Moderna στις 12 Ιανουαρίου το αργότερο.
Η Εμερ Κουκ δήλωσε ότι τις τελευταίες δύο εβδομάδες ο EMA έγινε στόχος κυβερνοεπίθεσης. «Γίναμε στόχος κυβερνοεπίθεσης τις τελευταίες δύο εβδομάδες», είπε χωρίς να δώσει τον ακριβή χρόνο.
«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι αυτό δεν θα επηρεάσει το χρονοδιάγραμμα της διαδικασίας έγκρισης των εμβολίων και ότι βρισκόμαστε σε πλήρη λειτουργία», πρόσθεσε η Εμερ Κουκ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.