Μέσα στα καταπράσινα δάση της περιοχής και κάτω από τη σκιά των Μετέωρων, τα ειδικά εκπαιδευμένα τρουφόσκυλα αναζητούν τα μοναδικά υπόγεια και πανάκριβα μανιτάρια
Ξεκινά το πρώτο 15ήμερo του Μαρτίου το Κυνήγι Τρούφας στα Μετέωρα, που διοργανώνει το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών και διαρκεί μέχρι τον Οκτώβριο.
Μέσα στα καταπράσινα δάση της περιοχής και κάτω από τη σκιά των Μετέωρων, τα ειδικά εκπαιδευμένα τρουφόσκυλα, αναζητούν τα μοναδικά υπόγεια και πανάκριβα μανιτάρια, τις τρούφες.
Αφού τις εντοπίσουν, προχωρούν στο επόμενο βήμα, που έχουν σχεδιάσει οι διοργανωτές: Οι έμπειροι σεφ τις μετατρέπουν σε μία καταπληκτική τρουφομακαρονάδα, την οποία απολαμβάνουν μέσα στο δάσος οι συμμετέχοντες. Γι’ αυτό και έχουν δημιουργήσει ένα ειδικό μαγειρικό σκεύος, στο οποίο μαγειρεύονται μέχρι 60 (!) μερίδες ταυτόχρονα.
Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, οι επισκέπτες μεταφέρονται στο Μουσείο, όπου γνωρίζουν τα 350 είδη ζώων και τα 250 είδη μανιταριών, που υπάρχουν σε αυτό, συμμετέχουν σε γευσιγνωσία 4-5 ειδών μανιταριών, ενώ μπορούν να προμηθευτούν και να επιλέξου μεταξύ 60(!) διαφορετικών προϊόντων μανιταριών και τρούφας, που έχει δημιουργήσει το Μουσείο.
Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για μια μοναδική και ολοκληρωμένη πρόταση, που προσφέρει μία πρωτόγνωρή για τα ελληνικά δεδομένα εμπειρία. Γι’ αυτό και δεν είναι τυχαίο ότι την έχουν αγκαλιάσει μεγάλα τουριστικά γραφεία στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Για περισσότερες πληροφορίες, αλλά και για να συμμετάσχετε στο Κυνήγι Τρούφας, μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλέφωνο 2432024959 ή στο mail info@meteoramuseum.gr. Επίσης μπορείτε να επισκεφθείτε τα site www.trufflehunting.net και www.meteoramuseum.gr.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.