Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η εφαρμογή-φαινόμενο Fitify στα Huawei wearables
Για πρώτη φορά, η Huawei ανοίγει την πόρτα στις εφαρμογές τρίτων εταιρειών, με το λανσάρισμα-ορόσημο του fitness app Fitify.
Sponsored Content
Τι ακριβώς σημαίνει άραγε ο όρος «εφαρμογές τρίτων εταιρειών» ή “third party apps”, όπως είναι ευρύτερα γνωστές; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για τους χρήστες το «άνοιγμα» των κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας σε ό,τι αφορά τέτοιες εφαρμογές;
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Πρακτικά, τα συγκεκριμένα apps είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεται στην ονομασία τους, δηλαδή εφαρμογές που μπορούν να εκτελεστούν από συσκευές που ανήκουν σε διαφορετικές εταιρείες από τη δική τους «μαμά εταιρεία».
Μια τέτοια εφαρμογή, με τεράστια απήχηση στο διεθνές κοινό, είναι το Fitify. Πρόκειται για ένα fitness app προπονήσεων χωρίς εξοπλισμό γυμναστηρίου που είναι διαθέσιμο σε όλη τη σειρά wearables της Huawei, μαζί με την αντίστοιχη εφαρμογή που υπάρχει ήδη στο ταχέως αναπτυσσόμενο Huawei AppGallery. Αυτό όμως είναι μόνο η αρχή!
Πρώτη φορά εκτός Κίνας
Για όσους διαθέτουν συσκευές Huawei, και φυσικά AppGallery, το Fitify είναι η πρώτη διαθέσιμη εφαρμογή για παρακολούθηση της φυσικής κατάστασης και υγείας που έχει αναπτυχθεί εκτός Κίνας. Είναι η πρώτη φορά που μία εταιρεία ανάπτυξης εφαρμογών για smartphones από την Κεντροανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβική χερσόνησο σχεδιάζει μια εφαρμογή για τα wearables της Huawei.
Κάνοντας την αρχή με την ενσωμάτωσή του Fitify στο βραβευμένο HUAWEI WATCH GT 2 PRO, η Huawei δείχνει την πρόθεση της να φιλοξενήσει εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών (“third-party apps”) στη διεθνή αγορά των wearables της.
Πώς το Fitify «έκαψε» 26 δισεκατομμύρια θερμίδες;
Υπολογίζεται ότι την περσινή χρονιά, το Fitify βοήθησε να καούν 26 δισεκατομμύρια (!) θερμίδες. Πώς; Με τα προσωποποιημένα προγράμματα προπονήσεων που παρείχε στους χρήστες του. Είμαστε όλοι ξεχωριστοί, σαν τα αποτυπώματά μας. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη γυμναστική που ταιριάζει στον καθένα. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο τo Fitify αντλεί δεδομένα από τις επιστήμες της φυσιοθεραπείας και της φυσικής αγωγής και τα συνδυάζει με αλγόριθμους Τεχνητής Νοημοσύνης και πληροφορικής προκειμένου να σχεδιάσει ένα πρόγραμμα προπόνησης προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κάθε χρήστη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η βάση δεδομένων του Fitify περιλαμβάνει πάνω από 900 ασκήσεις, δηλαδή τη μεγαλύτερη ποικιλία ασκήσεων που διατίθεται σε app στο AppGallery, και 200 εκατομμύρια ολοκληρωμένες προπονήσεις. Δεν είναι τυχαίο ότι αποτελεί την αγαπημένη εφαρμογή των φίλων της γυμναστικής διεθνώς αφού κυκλοφορεί σε 18 γλώσσες* και βοηθά καθημερινά πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες σε 170 χώρες να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση. Και το καλύτερο; Φιλτράρει, με τη βοήθεια ενός AI προγράμματος, την αξιολόγηση του χρήστη μετά από κάθε προπόνηση, και προσαρμόζεται για καλύτερα αποτελέσματα.
Wearables χωρίς σύνορα
Λανσάροντας το Fitify στα wearables της, η Huawei έκανε το μεγάλο «άνοιγμα», δείχνοντας την πρόθεσή της να συνεργαστεί με νέους προγραμματιστές και άλλες εταιρείες, να ενσωματώσει νέες εφαρμογές και νέα προϊόντα στον κατάλογο των wearables. Μέχρι πρότινος, τα wearables της Huawei που πωλούνταν εκτός Κίνας ήταν εξοπλισμένα με εφαρμογές της Huawei. Έπειτα από την κυκλοφορία του HUAWEI Watch GT2 Pro τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, η εταιρεία είναι και επίσημα «ανοιχτή» στα third party apps.
«Στην Κίνα κατέχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς των wearables, ενώ αναπτυσσόμαστε ταχύτατα στην προϊοντική αυτή κατηγορία και σε άλλες χώρες. Το τρίτο τρίμηνο του 2020, προμηθεύσαμε την παγκόσμια αγορά με 10,7 εκατομμύρια wearables, αριθμός που αντιστοιχεί σε αύξηση της τάξεως του 88,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά και μερίδιο αγοράς 19,5%.
Λανσάροντας το Fitify ως την πρώτη third-party εφαρμογή στη σειρά wearables στέλνουμε ένα μήνυμα στους προγραμματιστές και κατασκευαστές ποιοτικών εφαρμογών: Τα wearables μας γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή -αν θέλετε να επωφεληθείτε, γίνετε μέρος του οικοσυστήματος των συσκευών και του Huawei AppGallery», δήλωσε ο Derek Yu, Αντιπρόεδρος της Huawei Κεντροανατολικής Ευρώπης και Σκανδιναβικής χερσονήσου της Huawei Consumer Business Group.
Για να αναδειχθεί καλύτερα η εφαρμογή στο AppGallery, το Fitify χρησιμοποίησε πέντε εργαλεία ενσωμάτωσης που έχουν αναπτύξει τα Huawei Mobile Services:
• Tο Account Kit, το οποίο επιτρέπει στους προγραμματιστές απλή, ασφαλή, γρήγορη σύνδεση και ταυτοποίηση
• Tο Push Kit, το οποίο εγκαθιστά ένα κανάλι ανταλλαγής μηνυμάτων από το cloud προς τις συσκευές, πράγμα που επιτρέπει στους προγραμματιστές να στέλνουν μηνύματα εντός των εφαρμογών τους, για να αυξήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών
• Το In-App-Purchases Kit, το οποίο διευκολύνει την πραγματοποίηση αγορών εικονικών προϊόντων με μεθόδους εύκολης πληρωμής
• Tο Analytics Kit, το οποίο χρησιμοποιεί προεγκατεστημένα μοντέλα ανάλυσης δεδομένων προκειμένου οι προγραμματιστές να κατανοήσουν σε βάθος τους χρήστες, τα προϊόντα και το περιεχόμενο
• Το Wear Engine, το οποίο διευκολύνει τη διάδραση μεταξύ smartphone και wearable συσκευής για καλύτερη εμπειρία χρήση.
Η Huawei σκοπεύει να λειτουργήσει ως κεντρικό hub τεχνικής υποστήριξης για όλους τους παρόχους περιεχομένου και να σταθεί αρωγός κατά τη διάρκεια όλου του «κύκλου εργασιών», από την αρχική ιδέα και τον σχεδιασμό, μέχρι τη διανομή, τον χειρισμό λειτουργίας και την ανάλυση δεδομένων.
* To Fitify διατίθεται στις εξής γλώσσες: αγγλικά, αραβικά, τσέχικα, ολλανδικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ιαπωνικά, κορεάτικα, νορβηγικά, περσικά, πολωνικά, πορτογαλικά, ρώσικα, σλοβενικά, ισπανικά και τούρκικα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr