Παρουσία προέδρων έγινε η τελευταία προπόνηση του Ολυμπιακού στο T-Center πριν από τον μεγάλο ημιτελικό της Παρασκευής (18:00) με τη Φενέρ για το Final-4 της Euroleague.
Ο Γιώργος και ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος βρέθηκαν δίπλα στην ομάδα του Πειραιά και ελπίζουν την Παρασκευή να την δουν να κερδίζει την Φενέρ και να παίρνει θέση στον τελικό της Κυριακής.
Οι Αγγελόπουλοι πριν από λίγες ημέρες δήλωσαν ότι στόχος τους είναι σε λίγα χρόνια το νέο ΣΕΦ να φιλοξενήσει το Final-4 της Euroleague.