Παγκόσμιο συλλόγων: Η viral αντίδραση του προέδρου της Ρεάλ όταν youtuber του έδωσε να υπογράψει φανέλα της Μπάρτσα - Δείτε βίντεο
Ο Φλορεντίνο Πέρεθ βρέθηκε αντιμέτωπος με μία πρωτόγνωρη κατάσταση, αλλά αντέδρασε με τακτ και χαμόγελο
Στην κοινωνία των youtuber o Τέο Όγκντεν (Theo Ogden) ή απλά Thogden είναι ένας... σελέμπριτι, καθώς τα διάφορα βίντεο που γυρίζει σε ποδοσφαιρικά γήπεδα ανά τον κόσμο πάντα προσελκύουν το ενδιαφέρον των χιλιάδων ακολούθων του.
Ο νεαρός Άγγλος τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται στις ΗΠΑ παρακολουθώντας τους αγώνες του Παγκοσμίου Κυπέλλου Συλλόγων και χθες βρέθηκε στο Metlife του Νιου Τζέρσεϊ παρακολουθώντας μεταξύ άλλων και τον προημιτελικό Ρεάλ Μαδρίτης-Μπορούσια Ντόρτμουντ.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα όμως ο Thogden εμφανίστηκε στα επίσημα του γηπέδου με μια μπλούζα της Μπαρτσελόνα ζητώντας από θρύλους του ποδοσφαίρου (όπως για παράδειγμα οι πρώην παίκτες της Ρεάλ, Κριστιάν Καρεμπέ, Γουέσλι Σνάιντερ, ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο, ο Αρσέν Βενγκέρ ) ή υψηλούς προσκεκλημένους (όπως ο πρόεδρος της FIFA Τζιάνι Ινφαντίνο) να του την υπογράψουν.
Παραδόξως κανείς δεν του αρνήθηκε και ο Άγγλος επιχείρησε κάτι που κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί, καθώς βλέποντας μπροστά του τον πρόεδρο της Ρεάλ Μαδρίτης, Φλορεντίνο Πέρεθ, του ζήτησε να υπογράψει τη (διπλωμένη) φανέλα.
Στην πρώτη του απόπειρα η απάντηση ήταν αρνητική, ωστόσο μετά το γκολ του Εμπαπέ ο Άγγλος προσπάθησε ξανά και φάνηκε να κερδίζει το... .στοίχημα.
Ο Ισπανός παράγοντας δεν αντιλήφθηκε στην αρχή τι φανέλα ήταν αυτή που του έδωσε ο νεαρός και ετοιμάστηκε να βάλει την υπογραφή του (γεγονός που αυτομάτως θα την έκανε συλλεκτική), αλλά ένας άνδρας από την ασφάλεια στα VIP τον σταμάτησε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.
Κλείσιμο
Κι αφού άνοιξε τη φανέλα και του έδειξε το σήμα της Μπαρτσελόνα, ο Φλορεντίνο του έδωσε πίσω τον μαρκαδόρο και τη φανέλα και χαμογελώντας του απάντησε: «Δεν μπορώ να το υπογράψω αυτό...».
Δείτε βίντεο: Παγκόσμιο συλλόγων: Η viral αντίδραση του προέδρου της Ρεάλ όταν youtuber του έδωσε να υπογράψει φανέλα της Μπάρτσα
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.