Δύο ώρες πριν το τζάμπολ του 1ου τελικού της Stoiximan Basket League στο ΟΑΚΑ η ΚΕΔ της ΕΟΚ έκανε γνωστή την τριάδα των διαιτητών που θα σφυρίξουν το πρώτο ματς του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό.
Συγκεκριμένα, τον πρώτο τελικό ορίστηκαν να διευθύνουν οι Τσαρούχα-Τηγάνης-Κατραχούρας, με κομισάριους τους Παυλόπουλο και Ντίνο.