Η Σερένα Γουίλιαμς απέκτησε μερίδιο σε ομάδα του WNBA
Η θρυλική τενίστρια έγινε μέτοχος μειοψηφίας στους Τορόντο Τέμπο, την πρώτη ομάδα του επαγγελματικού πρωταθλήματος των ΗΠΑ που θα έχει έδρα τον Καναδά
Το ντεμπούτο της στο επαγγελματικό τένις το πραγματοποίησε το (μακρινό) 1999 στον Καναδά και τώρα 29 χρόνια αργότερα αποφάσισε να κάνει το πρώτο της βήμα ως μέτοχος μιας γυναικείας ομάδας μπάσκετ στην ίδια χώρα.
Η Σερένα Γουίλιαμς, η οποία στην τεράστια καριέρα της έχει κατακτήσει 23 τίτλους Grand Slam, είναι πλέον και με τη βούλα μέτοχος μειοψηφίας στους Τορόντο Τέμπο, την πρώτη ομάδα εκτός Ηνωμένων Πολιτειών που θα συμμετάσχει στο WNBA, το γυναικείο επαγγελματικό πρωτάθλημα μπάσκετ.
«Είμαι ενθουσιασμένη που θα έχω τον ρόλο της συνιδιοκτήτριας στην πρώτη καναδική ομάδα του WNBA. Αυτή η στιγμή δεν αφορά μόνο το μπάσκετ, αφορά την προβολή της πραγματικής αξίας και του δυναμικού των γυναικών αθλητριών - πάντα έλεγα ότι τα γυναικεία αθλήματα είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για επένδυση», τόνισε σε επίσημη ανακοίνωση της η Σερένα η οποία δε θα είναι απλά μία μέτοχος αλλά θα παίξει ενεργό ρόλο στον σχεδιασμό των αγωνιστικών εμφανίσεων και θα βοηθήσει στην ανάπτυξη μοναδικών συνεργασιών για όλα προϊόντα της ομάδας.
Η Γουίλιαμς εντάσσεται σε μια ομάδα ιδιοκτητών, στην οποία συμμετέχει και ο Λάτι Τέινιμπαουμ, πρόεδρος της Kilmer Sports Ventures (που έχει υπό τη σκέπη της ομάδες του NBA, του NHL και του MLS της πόλης του Τορόντο).
Οι Τορόντο Τέμπο θα ξεκινήσουν τις αγώνες τους τη σεζόν 2026 και θα παίζουν τα εντός έδρας παιχνίδια τους σε ένα γήπεδο 8.700 θέσεων στο κέντρο της πόλης, αλλά θα δώσουν κάποιους αγώνες στο Μόντρεαλ και το Βανκούβερ.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.