Η πρώην Νο1 κόσμου και δις νικήτρια του Australian Open η Βικτόρια Αζαρένκα, που είναι και μητέρα ενός αγοριού, ρωτήθηκε στη συνέντευξη Τύπου μετά από τη νίκη της επί της Παολίνι στον 2ο γύρο του US Open και πήρε ξεκάθαρη θέση υπέρ του εμβολιασμούτων παικτών για τηνcovid-19.
Η Λευκορωσίδα τενίστρια που το 2020 ήταν φιναλίστ στη Νέα Υόρκη:
«Θέλω να αρχίσει συζήτηση μεταξύ των παικτών, διότι για μένα είναι λίγο περίεργο που οι θεατές πρέπει να εμβολιασμένοι και οι παίκτες όχι. Κατά την άποψή μου είναι αναπόφευκτο να γίνει υποχρεωτικό κάποια στιγμή, όπως κάνουν και άλλες λίγκες.
Δεν βλέπω τον λόγο να καθυστερεί, διότι όλοι θέλουμε να είμαστε ασφαλείς, όλοι θέλουμε να συνεχίσουμε τις δουλειές μας και ξέρω ότι γίνονται πολλές συζητήσεις γι' αυτό.
Σέβομαι κάθε άποψη, αρκεί να μην είναι θεωρία συνωμοσίας. Αν έχεις ικανοποιητική γνώση, το έχεις ψάξει και έχεις στατιστικά και δεδομένα, είναι άλλη συζήτηση.
Θεωρώ, όμως, ότι σε πολλούς παίκτες λείπει η γνώση πάνω σε αυτά που λένε. Ελπίζω η ένωση να πάρει τη σωστότερη απόφαση για τη δουλειά μας, για την υγεία μας, για τα τουρνουά. Και νομίζω ότι πρέπει να αρχίσουμε την κουβέντα, γιατί όπως είπα πιστεύω ότι είναι αναπόφευκτο».
H Βικτόρια Αζαρένκα η οποία έβγαλε νοκ άουτ με 6-3,7-6 (1) την Παολίνι στον 2ο γύρο του US Open στις «32» της διοργάνωσης θα αντιμετωπίσει την Γκαρμπίνε Μουγκουρούθα η οποία επικράτησε με 6-4,6-2 της Πέτκοβιτς.
Τα ακραία καιρικά φαινόμενα και οι φυσικές καταστροφές δεν είναι πλέον σπάνιο γεγονός για την Ελλάδα. Η κλιματική αλλαγή κάνει διαρκώς αισθητή την παρουσία της, τα τελευταία χρόνια, με τα παραδείγματα να είναι πολλά.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.