Έσπασε τα κοντέρ τηλεθέασης το «Last Dance» στο Netflix
Σύμφωνα με ανάρτηση του Netflix, οι μετρήσεις που έγιναν μετά τις 4 πρώτες εβδομάδες θέλουν εκτός ΗΠΑ να έχουν παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ 23.8 εκατ. νοικοκυριά
Τα μεγάλα νούμερα τα φανταζόμασταν. Ήρθε όμως και η επίσημη ανακοίνωση του Netflix να επιβεβαιώσει τις εκτιμήσεις αυτές για το Last Dance.
Σύμφωνα με ανάρτηση του Netflix, οι μετρήσεις που έγιναν μετά τις τέσσερις πρώτες εβδομάδες, δηλαδή, μέχρι και την προβολή του 8ου επεισοδίου θέλουν εκτός ΗΠΑ να έχουν παρακολουθήσει το ντοκιμαντέρ 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά.
"Το 23 ήταν πάντα το τυχερό του νούμερο, 23.8 εκατομμύρια νοικοκυριά εκτός των ΗΠΑ παρακολούθησαν το "The Last Dance" μέσα στις τέσσερις πρώτες εβδομάδες», αναφέρει χαρακτηριστικά.
23 was always his lucky number!
23.8 million households outside the US checked out The Last Dance in its first four weeks on Netflix pic.twitter.com/xS4GCR1uzU
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.