Σισέ: «Επιστρέφω και... δωρεάν στη Ligue 1 για να κάνω ρεκόρ»
Διατεθειμένος να γυρίσει στο γαλλικό πρωτάθλημα ακόμα και… αμισθί, για να «σπάσει» το φράγμα των 100 γκολ, δήλωσε ο πρώην άσος του Παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ
Την επιθυμία του να επιστρέψει στα «σαλόνια» του γαλλικού ποδοσφαίρου ακόμα κι αν δεν πληρώνεται εξέφρασε ο Τζιμπρίλ Σισέ, μέσω της συνέντευξης που παραχώρησε στο γαλλικό περιοδικό «So Foot»…
Ο λόγος; Ο 38χρονος επιθετικός, που έκανε σπουδαία καριέρα στα ευρωπαϊκά γήπεδα ενώ αγαπήθηκε… όσο λίγοι κι από τους οπαδούς του Παναθηναϊκού, θέλει να «σπάσει» το φράγμα των 100 γκολ στη Ligue 1!
«Εμείς οι επιθετικοί βάζουμε διαρκώς στόχους. Όπως τα 25, τα 50, τα 75 και τα 100 γκολ. Εγώ έχω σταματήσει στα 96. Μου λείπουν τέσσερα και αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί, με τρελαίνει. Θέλω να επιστρέψω στην Ligue 1 για να πετύχω αυτά τα τέσσερα γκολ», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σισέ.
Και συμπλήρωσε: «Εάν κάποιος σύλλογος με αποκτήσει, θα τα καταφέρω σε 2-3 μήνες. Είμαι αρκετά πεισματάρης, όταν έχω έναν στόχο κάνω τα πάντα για να τον πετύχω. Είμαι έτοιμος να επιστρέψω για να παίξω δωρεάν, χωρίς μισθό, οπότε δεν υπάρχει πολύς κίνδυνος για τους παράγοντες που θα με εντάξουν στην ομάδα τους».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γάλλος στράικερ πέτυχε 47 τέρματα σε 61 εμφανίσεις με την φανέλα του «τριφυλλιού», ενώ μετρά διψήφιο αριθμό τερμάτων στην πλούσια καριέρα του σε Μαρσέιγ, Οσέρ, Λίβερπουλ, Σάντερλαντ, Λάτσιο, ΚΠΡ, Κουμπάν Κράσνονταρ, Μπαστιά και Ιβερντόν.
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.