Γκιγκς: «Με τον Φέργκιουσον δεν ξέραμε τι έπρεπε να κάνουμε»
Ο Ράιαν Γκιγκς σε πρόσφατη συνέντευξη του μίλησε για την συνεργασία την οποία είχε με τον Σερ Αλεξ Φέργκιουσον αλλά και με τον Λουίς Φαν Χααλ στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τονίζοντας πως και οι δύο είχαν το δικό τους ξεχωριστό τρόπο καθοδήγησης
Ο Ουαλός κατέκτησε 34 τρόπαια υπό τις οδηγίες του Σερ Αλεξ Φέργκιουσον, ωστόσο ο τρόπος με τον οποίο προσέγγιζε ο προπονητής του ένα παιχνίδι ήταν περίεργος.
Οπως τόνισε χαρακτήρισε στο «theathletic» ο Γκιγκς με τον Φέργκιουσον κατάφερε να πετύχει σπουδαία πράγματα κατά την ποδοσφαιρική του θητεία, ωστόσο ο Λουίς Φαν Χάαλ ήταν αυτός ο οποίος τον ενέπνευσε να ασχοληθεί με την προπονητική.
«Ήμουν υπό τον Σερ Άλεξ 20... παράξενα χρόνια, όπου μας έλεγε την 11αδα, μιάμιση ώρα πριν από την έναρξη. Υπήρχαν ορισμένες στιγμές, όπως με την Μπαρτσελόνα στον ημιτελικό (Τσάμπιονς Λιγκ, 2008) που ίσως θα έπρεπε να δουλέψουμε κάτι άλλο. Αλλά τις περισσότερες φορές, δεν ήξεραν όλοι τι πρέπει να κάνουν! Απλά θα κάναμε το ίδιο ξανά και ξανά. Έτσι είχα επιτυχία, έμαθα να το κάνω με αυτόν τον τρόπο. Εάν οι παίκτες βρίσκονταν προ εκπλήξεως, δεν υπήρχε αρκετός χρόνος για να επικεντρωθούμε στη νέα κατάσταση.
Αλλά όταν ήρθε ο Λούις, δούλεψε πολύ περισσότερο στο τακτικό κομμάτι, με τους νέους παίκτες, εισήγαγε διαφορετικό τρόπο παιχνιδιού, διαφορετική φιλοσοφία και ένιωσα ότι μπήκε στην ομάδα, με αυτή τη διεθνή νοοτροπία σχετικά με τις συναντήσεις του τεχνικού τιμ, σχετικά με τις προετοιμασίες. Έτσι, για μένα, η πρώτη μου δουλειά, ήταν τέλεια».
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.