Νέο μέτωπο ανοίγει ο Σπίρτζης: Δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής η Fraport

Νέο μέτωπο ανοίγει ο Σπίρτζης: Δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής η Fraport

Επίθεση κατά της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια εξαπέλυσε ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων 

«Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής, δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 fm», σχολιάζοντας δημοσιεύματα, που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης στους διαδρόμους απο-προσγειώσεων του αεροδρομίου "Μακεδονία".

«Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη, από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν», είπε ο κ.Σπίρτζης, καλώντας τη γερμανική εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει» και «να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν, καθώς τα έργα αυτά είναι στη σύμβαση και είναι υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου, είναι συγχρημαδοτούμενα έργα και έχουν εγκριθεί και οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους φορείς, που τα επιβλέπουν».

Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών». «Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε και εξήγησε: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε...».

Ο κ. Σπίρτζης παρατήρησε, εξάλλου, πως «αξίζει τον κόπο να δούμε ποιοι επηρεάζονται -να το πω ευγενικά- από την κάθε φορά λειτουργία και φιλολογία της Fraport και βγαίνουν ως νομικοί και εμπορικοί αντιπρόσωποί τους». «Φαντάζομαι να το σταματήσουν, γιατί μετά θα αρχίσουμε να λέμε και τα ονόματα, ποιοι σε κάθε φάση, για κάθε αίτημα που έχει μία εταιρεία, η οποία έχει σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο, βγαίνουν και διαφημίζουν και τεκμηριώνουν τα αιτήματα συγκεκριμένων εταιρειών», σημείωσε.

"Η ΝΔ πρέπει επιτέλους να απαντήσει για τον ΟΑΣΘ"


Με αφορμή, εξάλλου, την προγραμματισμένη για αύριο κοινή συνέντευξη Τύπου με τις διοικήσεις της Αττικό Μετρό και του ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζη είπε: «Ο στόχος είναι να παρουσιάσουμε στην πόλη ποιος είναι ο σχεδιασμός που έχουμε για το άμεσο μέλλον. Τι θα γίνει στη Θεσσαλονίκη σε 1,5 χρόνο από τώρα, όταν αρχίσει να λειτουργεί το μετρό, η βασική γραμμή και η επέκταση στη συνέχεια προς Καλαμαριά, ποια είναι η πορεία εξέλιξης του έργου για τις επεκτάσεις στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης και ποια θα είναι η συνεργασία των δύο μέσων αστικής μεταφοράς, του μετρό και των λεωφορείων της πόλης, για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε καλύτερα πολίτες».

Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό εξυγίανσης του ΟΑΣΘ διευκρίνισε ότι «όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση κυκλοφορούσαν μόλις 240 λεωφορεία, ενώ για να έχουμε ένα ικανό συγκοινωνιακό προϊόν θα έπρεπε να είναι πάνω από 500 λεωφορεία» και «στον έναν μήνα που έχει αναλάβει η νέα διοίκηση τα λεωφορεία είναι πάνω από 390 και ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα θα φτάσουμε τα νούμερα που πρέπει να έχουμε».

Ο κ.Σπίρτζης διευκρίνιζε πως στη διαδικασία της εκκαθάρισης «εάν προκύψουν ποινικές ευθύνες θα προχωρήσουν οι διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο», ενώ τόνισε ότι «έχουμε να κάνουμε με μια διαδικασία τεράστιων πολιτικών ευθυνών από όσους διατήρησαν και θέριεψαν το καθεστώς του ΟΑΣΘ».

«Η ΝΔ πρέπει να απαντήσει επιτέλους πώς επέτρεψαν όλα αυτά τα χρόνια ένας οργανισμός με εκατοντάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο επιδοτήσεις από το Ελληνικό Δημόσιο να μην κάνει καν στοιχειώδεις διαγωνισμούς για τις προμήθειες του, να μη γίνονται έλεγχοι για τον τρόπο, το κόστος που λειτουργεί ο Οργανισμός και επιτέλους πρέπει να απαντήσουν [...] γιατί έκαναν επέκταση της σύμβασης του ΟΑΣΘ χωρίς ο τότε υπουργός, ο κ. Χατζηδάκης να τις στείλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο».

«Εγώ δεν έχω καταλάβει ότι αναστέλλει τις δραστηριότητές της η Eldorado, αλλά ότι αυτό θέλει να παρουσιάσει τη δεύτερη μέρα της επίσκεψης του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ», δήλωσε ο υπουργός για το θέμα της Eldorado. 

«Είναι η πολλοστή φορά που η συγκεκριμένη εταιρεία κάνει λόγο ότι θα αναστείλει τις δραστηριότητές της, αλλά δεν τις αναστέλλει και είναι πολύ λογικό να μην τις αναστέλλει, γιατί η σημερινή δραστηριότητά της είναι πολύ κερδοφόρα», εξήγησε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε:

«Το θέμα είναι ότι η επέκταση και αδειοδότηση των δραστηριοτήτων της εταιρείας δε θα γίνουν μόνο γι' αυτή την εταιρεία. Δε θα αλλάξουμε την ελληνική και ευρωπαϊκή περιβαλλοντική νομοθεσία, επειδή το θέλει μια εταιρεία. Θα ακολουθήσει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και την εθνική νομοθεσία και θα προχωρήσει ή δε θα επιτραπεί μία δραστηριότητα, η οποία δεν είναι σύμφωνη με αυτήν τη νομοθεσία».

Ο υπουργός εξέφρασε την εκτίμηση ότι «οι σημερινές δραστηριότητες της συγκεκριμένης εταιρείας δε θα ανασταλούν, όπως δεν έχουν ανασταλεί πολλές άλλες φορές στο παρελθόν».
   
Όπως διευκρίνισε, «είναι η τρίτη φορά και η πολλοστή, ανεπίσημα στο παρασκήνιο, όπως θυμάμαι από τη δραστηριότητά μου και ως πρόεδρος Τεχνικού Επιμελητηρίου, όταν συνεχώς αυτό που έβαζε στο τραπέζι η συγκεκριμένη εταιρεία είναι οι θέσεις εργασίας, ότι θα σταματήσει τις δραστηριότητές της, ότι, ότι, ότι...».
   
Σημείωσε ακόμη ότι και στο παρελθόν η εταιρεία «αντί να κάτσει σε ένα τραπέζι διαλόγου για να βρει λύσεις με την τοπική κοινωνία, χρησιμοποίησε τέτοιου είδους μεθοδεύσεις».
   
«Δεν ταιριάζει σε μια ευρωπαϊκή χώρα τέτοιου είδους συμπεριφορά, από καμία εταιρεία που θέλει να λέει κιόλας ότι είναι και μια παραγωγική σύγχρονη εταιρεία. Λέει ότι θέλει να χρησιμοποιήσει νέα τεχνολογία και ότι σέβεται τους περιβαλλοντικούς νόμους. Δε νομίζω ότι μια εταιρεία, με όλα αυτά που επικαλείται η συγκεκριμένη τόσα χρόνια, θα είχε τέτοια προβλήματα στη λειτουργία και αδειοδότησή της» επισήμανε ο κ.Σπίρτζης.
   
Αναφερόμενος στην κριτική που ασκεί η αντιπολίτευση στην κυβέρνηση, με αφορμή την ανακοίνωση των προθέσεων της Eldorado, ο κ. Σπίρτζης είπε: «Πιστεύω ότι όσοι εργολαβικά από τον πολιτικό κόσμο έχουν αναλάβει να προχωρήσουν παραπέρα τα αιτήματα της συγκεκριμένης εταιρείας, θα μπορέσουν να μας δώσουν καλύτερες εξηγήσεις και γιατί, όλα αυτά τα χρόνια, τα ελεγκτικά όργανα και οι υπηρεσίες δεν ενέκριναν τους συγκεκριμένους φακέλους με τους περιβαλλοντικούς όρους, που επικαλείται η συγκεκριμένη εταιρεία, γιατί δεν έχουν ολοκληρωθεί όλα αυτά που ακούμε σήμερα από αυτούς τους ίδιους τους υπερασπιστές της Eldorado».
   
Παρατήρησε, άλλωστε, πως «στις συμβάσεις προβλέπεται και ο τρόπος επίλυσης των διαφορών, υπάρχουν πάντοτε τα ελληνικά δικαστήρια, το Συμβούλιο της Επικρατείας, η ελληνική Δικαιοσύνη λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα, δεν επηρεάζεται --τουλάχιστον από τη σημερινή κυβέρνηση, άρα μπορεί όποιος πιστεύει ότι αδικείται να προσφύγει στην ελληνική Δικαιοσύνη, είναι πολύ απλό και στις διαδικασίες που προβλέπουν οι συμβάσεις».
   
Σχετικά με την επίκληση από την αντιπολίτευση της χρονικής συγκυρίας ανακοίνωσης της Eldorado ο υπουργός σημείωσε: «Με αφορμή αυτά που λέγονται -κυρίως από τη ΝΔ αλλά και από τη Δημοκρατική Συμπαράταξη- καλό θα ήταν να σκεφτούμε τι έγινε τα προηγούμενα χρόνια. Ποιος έδιωξε τις μεγάλες βιομηχανίες τροφίμων και ποτών και τις δραστηριότητές τους; Τι έκαναν όταν έκλεινε η μία βιομηχανία μετά την άλλη; Τι έγινε όταν κάποιοι έκλειναν τη Ζάχαρη, όταν μεταφέρονταν οι παραγωγικές δραστηριότητες και η βιομηχανία της 3Ε σε άλλα σημεία του πλανήτη, τι έγινε όταν έκλειναν τα συνεταιριστικά εργοστάσια στη Βόρεια Ελλάδα; [...] Πού ήταν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ; Μήπως ήταν κυβέρνηση και συνέβαλαν όσο μπορούσαν περισσότερο στο να κλείσουν αυτές οι βιομηχανίες; [...] Αυτό που κάνουμε είναι να προσπαθούμε να διασώσουμε τα ναυάγια της ΝΔ και των στελεχών της Δημοκρατικής Συμπαράταξης σε σχέση με την παραγωγή και τον παραγωγικό ιστό της χώρας».


ΣΧΟΛΙΑ (55)

jan

ευτυχως έχετε δώσει εσεις ρε άπλυτοι που δεν ξερετε να μοιράσετε δυο γαϊδουριών άχυρα.

Ο Σπιρτζάκος...

...σας πέρασε ένα πινελάκι μου φαίνεται... Ιδιαίτερα αυτό που θύμισε με την 3Ε έτσουξε πολύ!

Ηλιθιότητα ώρα μηδέν

Δημόσιο και οτι ναναι. Να πληρώνει ο κάθε κακομοίρης για να τρώνε οι τεμπέληδες και τα λαμόγια

@

Αλλάζουν οι φόροι αεροδρομίου όσον αφορά τα αεροδρόμια που ελέγχει από χθες η Fraport, όπως προειδοποιεί το επιβατικό κοινό τη αεροπορική εταιρεία.Σε σχετική ανακοίνωση της Astra Airlines οι αναχωρούντες επιβάτες από τα αεροδρόμια Ακτίου, Ζακύνθου, Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Κέρκυρας, Κεφαλονιάς, Κω, Λέσβου, Μυκόνου, Ρόδου, Σάμου, Σαντορίνης, Σκιάθου & Χανίων είναι υποκείμενοι φόρου ανά επιβάτη.Ειδικά στα δρομολόγια των χαρακτηρισμένων άγονων γραμμών φόρου 16,74 αντί του μέχρι τώρα ισχύοντος φόρου 0,3! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ, ΑΝΤΙ ΤΩΝ 30 ΛΕΠΤΩΝ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ 16,74Ε ΑΥΞΗΣΗ ΜΟΝΟ 50 ΦΟΡΕΣ ΑΠΑΝΩ ΧΑΧΑΧΑ!! ΦΕΤΟΣ ΕΙΧΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΤΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΤΗΣ ΦΡΑΠΟΡΤ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΒΑΛΑΝ ΧΡΥΣΕΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ!!

Ποσα ρε

λεγε ποσα

ΝΙΚ

Το λαμογο-ΠΑΣΟΚ να μας πει πρώτα που πήγαν τα λεφτά των μηχανικών, μήπως σε Συριζαίους εργολάβους ;

tx

Εσύ να δεις τι δείγματα έδωσες κρετίνε!

ΑΑ

Μεγάλος αλήτης.... Δεν τρώμε σανο ρε λαμογια. Θα φάτε μαύρο, σπίτια σας ολοι

Χρήστος

Όταν η Fraport κατέβηκε στον διαγωνισμό, ήξερε πότε θα οριστεί ο ανάδοχος και πότε θα ξεκινήσει την εκμετάλλευση. Μετά όμως ήρατε εσείς και η διαδικασία έχασε όλα τα χρονοδιαγράμματα. Όταν λοιπόν η ανάθεση έγινε λίγο πριν το καλοκαίρι, λογικό είναι η εταιρεία να ζητάει παράταση έναρξης των εργασιών. Το ότι αυτό δεν είχε αναφερθεί νωρίτερα οφείλεται στο γεγονός ότι υπήρχε ξεκάθαρο χρονοδιάγραμμα το οποίο με τις ψευτομαγκιές σας το τινάξατε στον αέρα. Αντί λοιπόν να τους ζητάς και συγνώμη και να λες και πάλι καλά που δεν αποσύρθηκαν εντελώς και δεν μας άφησαν να έχουμε αεροδρόμια του Στάλιν για άλλα 100 χρόνια, τους επιπλήττεις και από πάνω.

Chris

Αφού είδε ότι τσιμπάει ο κόσμος, και παίρνει ψηφαλάκια με το ελντοράντο, τώρα σας δουλεύει ψιλο-γαζί παίζοντας τον αντιστασιακό απέναντι στη φραπορτ. Δεν έχετε καταλάβει ότι εδώ μιλάμε για το παλιο πασόκ, που σε πουλούσε και σε αγόραζε. Δεκατρία χρόνια κυβέρνησαν με αυτές τις ψευτο-πατριωτικές κορώνες. Το ξέρουν το έργο. Εσείς πάτε πάλι σαν γαλαζιο-βλάκες να παίξετε στο παιχνίδι τους.

Ρεαλιστής

Εχουν πλάκα οι συριζόβλακες που θεωρούν ότι η Ελντοράντο προσπαθεί να εκβιάσει την κυβερνηση και ότι δεν ειναι τρόπος συμπεριφοράς απέναντι μιας εκλεγμένης κυβέρνησης αυτός κλπ. Ρε δεν αφήνετε τα σάπια. Οταν βάλανε τα δις στην ρημάδα την ελληνική οικονομία ήταν καλοί; Στο κάτω κάτω δεν κάνουν άλλο από αυτό που ζήτησε ο πρωθυπουργός. Αν εχουν κώλυμα είπε να τον ειδοποιήσουν. Η Ελντοράντο έστειλε 3 επιστολές στον πρωθυπουργό και δεν εχει λάβει απάντηση!!! Αυτο ειναι ανήκουστο στον δυτικό κόσμο!!! Αφου κατάλαβαν ότι εχουν να κάνουν με ζώα είπαν στις 22 που λήγει η άδεια θα παγώσουμε τις δραστηριότητες. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΣΤΟ ΣΥΡΙΖΑ. Οι ξένοι δεν ειναι κορόιδα!

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

kybouropoulos

Ο ευρωβουλευτής της ΝΔ, Στέλιος Κυμπουρόπουλος, με τη στήριξη του ΕΛΚ διοργάνωσε ειδική ημερίδα στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού – Οι μετέχοντες παρουσίασαν τις προτάσεις τους για τον πράσινο μετασχηματισμό της οικονομίας

1
mitsotakis_payat

Στη συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Αμερικανό πρεσβευτή στην Ελλάδα συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες της συνάντησης του πρωθυπουργού με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, στις 7 Ιανουαρίου, στον Λευκό Οίκο - Πάιατ: «Αυξανόμενη η σημασία της Ελλάδας για την Ουάσινγκτον ως ένας πυλώνας σταθερότητας σε αυτή την κρίσιμη και περίπλοκη περιοχή»

84
4957907

Στα συμπεράσματα της Συνόδου θα υπάρξει ρητή αναφορά, ότι το μνημόνιο Τουρκίας - Λιβύης δεν παράγει έννομα αποτελέσματα δήλωσε ο ΑΝΥΠΕΞ Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης μετά τη συνεδρίαση  του Συμβουλίου Γενικών Υποθέσεων της ΕΕ  το οποίο ενημέρωσε για τις τουρκικές προκλήσεις 

6