Εγκαινιάζουν την Ιονία Οδό κομμάτι-κομμάτι

Εγκαινιάζουν την Ιονία Οδό κομμάτι-κομμάτι

Αθήνα - Γιάννενα με 37,25 ευρώ για διόδια!  - «Τα έργα άρχισαν τέσσερις κυβερνήσεις πριν, ολοκληρώνονται όμως από εμάς», ανέφερε ο πρωθυπουργός - Σπίρτζης κατά δικαστικών: Συνέβαλαν στην καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων

Κομμάτι-κομμάτι εγκαινιάζει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας
την Ιονία Οδό, οργανώνοντας φιέστες καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα.
 
Αθήνα και Γιάννενα ήρθαν πιο κοντά με την αποπεράτωση της Ιονίας Οδού. Οι οδηγοί χρειάζονται πλέον περίπου 3,5 ώρες για να φθάσουν από την Αθήνα στην πρωτεύουσα της Ηπείρου. Το κόστος όμως «τσουχτερό», αφού για τα διόδια πρέπει να πληρωθούν συνολικά 37,25 ευρώ για ένα ΙΧ. Απ' αυτά τα 12,5 ευρώ είναι για τη χρήση της Ιονίας, 13,3 ευρώ για τη Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου και τα υπόλοιπα για την Ολυμπία Οδό.

Η Ιονία Οδός, συνολικού μήκους 196 χλμ, έχει τέσσερις μετωπικούς σταθμούς διοδίων: Κλάκοβο, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο. Επίσης πέντε πλευρικούς: Γαυρόλιμνη, Μεσολόγγι, Κουβαράς, Αρτα, Γοργόμυλο. 

Πλέον από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα ένα αυτοκίνητο φτάνει περίπου σε 1 ώρα και 40 λεπτά.

«Είναι μεγάλη η χαρά μας καθώς παραδίδουμε οδικό έργο στρατηγικής σημασίας για την Ήπειρο, ένα έργο που βγάζει από την απομόνωση την Δυτική Ελλάδα», τόνισε ο πρωθυπουργός κατά την ομιλία του στα εγκαίνια.

«Ένα όραμα για χιλιάδες πολίτες μιας ξεχασμένης γωνιάς της πατρίδας μας παίρνει σάρκα και οστά. Το έργο αυτό δίνει μεγάλη αναπτυξιακή ώθηση στην ανάπτυξη, στο εμπόριο, στον τουρισμό και θα παίξει ρόλο στην ανάκαμψη και την ανασυγκρότηση της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου», υπογράμμισε ο Αλέξης Τσίπρας.



«Σήμερα βρισκόμαστε όλοι εδώ και γιορτάζουμε μαζί, τα έργα αυτα ανήκουν στους πολίτες είναι καθήκον των κυβερνήσεων να διασφαλίζουν το δημόσιο συμφέρον» τόνισε μεταξύ άλλων ο πρωθυπουργός και ευχαρίστησε όλους όσοι έκαναν πράξη την ολοκλήρωση των έργων, σημειώνοντας πάντως πως τα έργα ξεκίνησαν το 2006 και ολοκληρώνονται σήμερα από την κυβέρνηση.
 
Ο Αλέξης Τσίπρας τόνισε ότι η κυβέρνηση καταφέρνει να αποδείξει πως τα μεγάλα έργα που αναβαθμίζουν και δίνουν πνοή στους πολίτες μπορούν να συμβαδίζουν με το δημόσιο συμφέρον και αυτό είναι το μήνυμα που στέλνουμε σήμερα τόνισε ο πρωθυπουργός.



Την εκδήλωση άνοιξε με την ομιλία του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος εξαπέλυσε επίθεση στη Δικαιοσύνη. «Δεν είναι εδώ στα εγκαίνια οι εκπρόσωποι της δικαιοσύνης που συνέβαλαν στην καθυστέρηση των απαλλοτριώσεων» ανέφερε.

Στη συνέχεια o Αλέξης Τσίπρας θα μεταβεί στα Ιωάννινα, όπου θα έχει συνάντηση με φορείς της πόλης και θα παραστεί σε δεξίωση στο Μουσείο Αργυροτεχνίας.

Ο πρωθυπουργός, αργότερα, θα μεταβεί στην Καβάλα, όπου αύριο Τετάρτη θα έχει διμερή συνάντηση με τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας, Μπόικο Μπορίσοφ.

Στη συνέχεια θα παραστεί σε εκδήλωση για την υπογραφή της σιδηροδρομικής διασύνδεσης Καβάλας - Αλεξανδρούπολης - Μπουργκάς - Βάρνα.







ΣΧΟΛΙΑ (135)

Πάνος

Μπράβο στον ΣΥΡΙΖΑ τοσα χρόνια!! Τα καλά να λέγονται

κα

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν τόση σημασία τα εγκαίνια! Χρησιμοποίησα την Ιωνία Οδό πριν λίγες μέρες και εντυπωσιάστηκα από την ποιότητα του έργου. Το κόστος δε κόστος δεν είναι τόσο μεγάλο εάν συνυπολογίσει κανείς την μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Τα αποτελέσματά του φαίνονται ήδη στην οικονομία καθώς σε όλη τη Δυτική Ελλάδα ο αριθμός των τουριστών που φτάνουν οδικώς από τις γειτονικές χώρες είναι εντυπωσιακός και πολλά υποσχόμενος για την ανάπτυξη περιοχών μέχρι τώρα αναξιοποίητων. Φυσικά όπως όλοι δεν παύω να αναρωτιέμαι γιατί έργα τέτοιας σημασίας δεν είχαν γίνει νωρίτερα αλλά κάλλιο αργά ποτέ. Όλη η κοινωνία ωφελείται από τέτοια έργα.

george georgakopoulos

pou ekleise stin kavala olo to xenodoxeio pou ta domatia kostizoun apo 300 eos 1300 euros gia afto to pragma pou to pas.

Ξεφτιλισμένοι Κουμουνιστές

Αυτός δεν ήτανε που έλεγε όχι στους εργολάβους όχι στα διόδια; Και τώρα στα τέσσερα παρακαλάει.

Κρόνος

Μια χαρά είναι ο Τσίπρας, τρέχουν όλοι και δεν φτάνουν.

βας βας

Εκβίασε και οικειοποιήθηκε τα πάντα. Απίστευτα θρασύς τύπος.

jan

πόσες φορές την έχετε εγκαινιάσει ρε άπλυτοι?

Μηχανικός

Τα έργα των οδικών αξόνων έγιναν σχετικά σύντομα (2008-2016) αν λάβουμε υπόψη τις οικονομικές περιπέτειες της χώρας και όσοι συμμετείχαν σε αυτό, ιδιώτες και δημόσιοι υπάλληλοι, αξίζουν συγχαρητήρια. Καθοριστικό ρόλο έπαιξε σε αυτό η ιδιωτική χρηματοδότηση με την εκχώρηση των διοδίων για κάποια χρόνια. Δηλαδή οι κατασκευαστικές είχαν κίνητρο να τα ολοκληρώσουν για να ξεκινήσουν οι χρηματικές ροές, ενώ αν γινόταν δημόσιοι δρόμοι με δημόσια μόνο χρηματοδότηση όλοι θα κωλυσιεργούσαν (ιδιώτες και δημόσιοι υπάλληλοι) για ίδιο όφελος και η κατασκευή θα συνεχιζόταν αέναη. Έχω κατηγορήσει συχνά την διακυβέρνηση Καραμανλή για την απώλεια οικονομικού ελέγχου αλλά αυτή ήταν που με όλη την αντιπολίτευση, τους συνδικαλιστές του ΥΠΕΚΑ (ΥΠΕΧΩΔΕ) και τον ΤΥΠΟ απέναντι, έφερε στη χώρα το σωστό σύστημα κατασκευής με τις συμβάσεις παραχώρησης. Τέτοιους δρόμους μπορούσαμε να είχαμε από την δεκαετία του 80, με το ίδιο σύστημα αν η αριστερή κυρίαρχη ιδεολογία δεν επέβαλε για 35 χρόνια τον κρατικό έλεγχο και την αλόγιστη δημόσια δαπάνη με αποτέλεσμα 35 χρόνια να κατασκευάζουμε και να πληρώνουμε χωρίς τελειωμό παράγοντας μόνο μαύρο πλούτο για όσους είχαν πρόσβαση στο σύστημα κατασκευών και αναθέσεων. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι φίλοι του ΣΥΡΙΖΑ πανηγυρίζουν για την ολοκλήρωση των έργων παραχώρησης. Αυτό είναι μια σημαντική ιδεολογική μετακίνηση που με κάνει αισιόδοξο για το μέλλον της χώρας. Αξιολογούμε ορθολογικά και εφαρμόζουμε την βέλτιστη λύση παντού και είμαστε καχύποπτοι σε όσους επιβάλλουν μη ορθολογικές λύσεις ακόμη και όταν έχουν λαϊκό μανδύα . .

Τι καλά και σωστά

τα λες φίλε μου. Μην ξεχνάς όμως ότι το πρώτο που έκανε ο κοντοχωριανός μου, Κ. Καραμανλής, ήταν, μόλις έγινε πρωθυπουργός, να πάει στον Άι Στράτη και να προσκυνήσει τα εικονίσματα των κατσαπλιάδως αριστεροκομμουνιστών. Μήπως δεν είναι έτσι? Αλλά γνήσιοι αριστεροκομουνιστές φίλοι γίνονται?? (Ο.Ε.)

Συριζόπληκτοι...

Προφανώς πάμε σε εκλογές , γιατί αλλιώς δεν θα εγκαινιάζει κάθε μέρα απο ένα χιλιόμετρο ... Όμως να βγαίνουν κάτι ηλίθια πληρωμένα τρολ και να μας λένε τι καταπληκτικά είναι που ο απατεώνας κόβει την κορδέλα σε δρόμους που πολέμησε λυσασμένα , το θράσος τους είναι απύθμενο... Αναμενόμενο απο αριστερα σκουπίδια που βρίσκονται σε πανικό... Και για την ιστορία , ο αρχηγός του "δεν πληρώνω" μαζι με την Δούρου , πόσες φορές έκανε κατάληψη στα διόδια στο Καπανδριτι;; Διότι και εκει Ιονία Οδός είναι και με τα λεφτά αυτά φτιάχτηκε ο δρόμος των Ιωαννίνων ... Μήπως να ξεχάσουμε τις κραυγές του αλητήριου που καμαρώνει σαν παγώνι, για δωρεάν μετακινήσεις και για "προδότες" που ξεπουλάνε τους δρόμους ;;; Αυτό τα κοπρόσκυλα , τολμάνε να μιλάνε για τα έργα των άλλων που πολέμησαν με λύσα.... Έρχεται η ώρα του λογαριασμού σύντομα ....

MARON

Για οποιους είναι ακριβά τα διόδια, ο παλιός δρόμος υπάρχει ακόμα. Πήγαμε Γιάννενα φέτος και αντί για τη γέφυρα πήραμε το ferry, γλιτώσαμε κοντά στο δεκάρικο και κάναμε και το κέφι μας. Παλιά, δεύτερη - τρίτη ταχύτητα, φρένα στις στροφές, μη τυχόν και είχες τρεις νταλίκες μπροστά σου και το ταξίδι ήτανε μαρτύριο. Τώρα, και λιγότερη βενζίνη, καθόλου νεύρα, βάζεις το cruiser και πας αέρας, και κίνδυνος ατυχήματος μηδενικός και όλα τα υπολοιπα θετικά. Ο τζάμπαs πέθανε, αλλα οι επιλογές είναι εδώ, διαλέγουμε και παίρνουμε.

jan

ο τζάμπας είναι ο γκασμάς που έλεγε να μην πληρώνουμε διόδια ρε σανοφάγο?

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ypourgiko_maiin

«Θερμό επεισόδιο» Καμμένου - Κοτζιά στο υπουργικό - Μόνο δύο από τους βουλευτές των ΑΝΕΛ συντάσσονται με τη γραμμή του προέδρου του κόμματος - Να δεσμευθούν ότι δεν θα ρίξουν την κυβέρνηση για το Σκοπιανό ζήτησε ο Τσίπρας - Σύσκεψη στο Μαξίμου στη σκιά της θυελλώδους συνεδρίασης του υπουργικού - ΝΔ: Πρώτη φορά πρωθυπουργός εκλιπαρεί τους υπουργούς του να μην τον ρίξουν

14
ypourgeio-oikonomias-antogonistikotitas-nautilias

«Η ελληνική κυβέρνηση  ήταν αυτή που ζήτησε την γνώμοδότηση της Γενικής Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής» υποστηρίζει το υπουργείο Οικονομικών στην ανακοίνωση - απάντηση στη ΝΔ

1
megaro_maximou_arthro

Κυβερνητικές πηγές, επιχειρώντας να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις, υποστηρίζουν ότι η σύσκεψη ήταν προγραμματισμένη, με αντικείμενο το προσχέδιο του προϋπολογισμού

10