Είναι ιδέα μας, ή κάποιες διεθνείς σοκολατοβιομηχανίες συρρικνώνουν τα προϊόντα τους;

Είναι ιδέα μας, ή κάποιες διεθνείς σοκολατοβιομηχανίες συρρικνώνουν τα προϊόντα τους;

Τι είναι τα παγκόσμια φαινόμενα του shrinkflation και του skimpflation

Είναι ιδέα μας, ή κάποιες διεθνείς σοκολατοβιομηχανίες συρρικνώνουν τα προϊόντα τους;
Γιατί κάποια ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα brands από σοκολατάκια που αγοράζουμε, ιδιαίτερα στην περίοδο των Χριστουγέννων, π.χ. στο αεροδρόμιο πριν ή μετά από μια πτήση στο εξωτερικό, γίνονται και μικρότερα και πιο ακριβά; Σε αυτό το ερώτημα επιχείρησε να δώσει μια απάντηση το BBC. O δημοσιογράφος έφερε ως παράδειγμα ένα κουτί δημοφιλούς σοκολατοβιομηχανίας της Βρετανίας που αν και είναι κατά 23% μικρότερο από το 2021 η τιμή του έχει ανέβει στη βρετανική αγορά κατά 44%.

Διαβάστε τη συνέχεια στο marieclaire.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Δείτε Επίσης