Πλέον η μονομαχία ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ήλθε στα ίσα. Με πέντε θέσεις έκαστη στο τηλεβαρόμετρο και με την ψυχαγωγία να κατακτά πλέον την μερίδα του λεόντος σε αριθμό τηλεθεατών, η κατάσταση στην τηλεοπτική αρένα αρχίζει να αλλάζει και η κόπωση των τηλεθεατών από τις εκπομπές που αφορούν την πανδημία του κορωνοϊού είναι εμφανής.
Ειδικότερα για χθες Δευτέρα, το ριάλιτι μαγειρικής του Star «MasterChef» συγκέντρωσε 2,038 εκατομμύρια τηλεθεατές και πλέον φιγουράρει ως ο απόλυτος θριαμμβευτής της τηλεοπτικής περιόδου της καραντίνας. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε τηλεπαιχνίδι και συγκεκριμένα ο «Τροχός της τύχης» στο ίδιο κανάλι με ένα εκατομμύριο τηλεθεατές. Ακολουθεί το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ με την Εύα Αντωνοπούλου το οποίο συνεχίζει την καλή πορεία του με 862 χιλιάδες τηλεθεατές. Το βραδινό δελτίο του Star βρέθηκε στην τέταρτη θέση με 853 χιλιάδες τηλεθεατές και με εκατό χιλιάδες τηλεθεατές διαφορά ακολουθούν το βραδινό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ και του Alpha.
Στην έβδομη θέση του τοπ τεν της Δευτέρας συναντάμε το «Shopping Star» με την Βίκη Καγιά και 737 χιλιάδες τηλεθεατές ενώ πολύ καλή είναι και η πορεία της επανάληψης των «Αγριων Μελισσών» στον ΑΝΤ1 που παρακολούθησαν 643 χιλιάδες τηλεθεατές. Στην ένατη θέση βρίσκεται το δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με 615 χιλιάδες τηλεθεατές και με τον ίδιο ακριβώς αριθμό τηλεθεατών κλείνει τη δεκάδα το τηλεπαιχνίδι «Ρουκ Ζουκ» με την Ζέτα Μακρυπούλια.
Ο διακεκριμένος επιστήμονας φωτίζει τα κρυμμένα μυστικά του διαστήματος, εξηγεί γιατί είναι απίθανο να είμαστε μόνοι στο σύμπαν, θεωρεί ότι η εποίκηση του Αρη δεν είναι ένα βιώσιμο πρότζεκτ και επισημαίνει την αποστολή που έχουμε ως ανθρωπότητα στον πλανήτη Γη.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.