Το σκηνοθετικό ντεμπούτο της Νίκολα Πελτζ «Lola» έχει αποδοκιμαστεί από κριτικούς και θεατές, οι οποίοι χαρακτήρισαν την ταινία ως «έργο ματαιοδοξίας».
Η 29χρονη ηθοποιός έγραψε, σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε στην ταινία, η οποία έκανε πρεμιέρα στις 9 Φεβρουαρίου, με περιορισμένη κινηματογραφική και ψηφιακή κυκλοφορία.
Υποδύεται την πρωταγωνίστρια, μια έφηβη που εργάζεται για να μαζέψει αρκετά χρήματα ώστε να μπορέσει να βγάλει την ίδια και τον μικρότερο αδελφό της από το τοξικό σπίτι που μοιράζονται με τη μητέρα τους.
Σύντομα έρχεται αντιμέτωπη με μια σειρά από τραυματικές εμπειρίες, όπως η κατάχρηση ναρκωτικών, η φτώχεια, η σεξουαλική εργασία και η εφηβική εγκυμοσύνη.
Nicola Peltz suffers unexpected backlash as her gritty directorial debut Lola is torn to shreds by unimpressed critics - with scathing reviews dismissing it as 'poverty porn' and an exploitative 'vanity project' https://t.co/OEQjbxKE9jpic.twitter.com/KODORI5wD2
Όμως οι κριτικοί έχουν κατακεραυνώσει την ταινία ως «μια δοξασμένη διαφήμιση» για την Πελτζ και την κατηγόρησαν για «πορνό φτώχειας», δηλαδή εκμετάλλευση της φτώχειας για ψυχαγωγία και καλλιτεχνική αναγνώριση.
Μεταξύ άλλων, η κριτικός του In Review Online, έγραψε: «Δεν υπάρχει τίποτα πραγματικά εκπληκτικό ή καινούργιο στην κακογραμμένη και στερεοτυπικά μελοδραματική ιστορία της "Lola", η οποία υλοποιείται κυρίως ως τυπικές ρυθμίσεις κατασκευασμένης έντασης και φανερού συναισθηματικού καπελώματος».
Ενώ, η κριτικός του Guardian χαρακτήρισε το έργο ως «γελοία ταινία» και έγραψε: «Η "Lola", της οποίας η πρωταγωνίστρια κατρακυλά από τη μία τραυματική εμπειρία στην άλλη, δεν εξερευνά τις δυσκολίες - τις εκμεταλλεύεται».
Κλείσιμο
Η κριτική του Spectrum Culture, αναγνώρισε ότι το «Lola» ήταν «μια ταινία προορισμένη για χλευασμό», με τη Πελτζ να είναι κόρη του δισεκατομμυριούχου Νέλσον Πελτζ και να απέχει όσο το δυνατόν περισσότερο από τη φτώχεια.
Στο Wherever I Look, ο κριτικός σημείωσε: «Το σενάριο του "Lola" κάνει τόσο μεγάλες μελοδραματικές διακυμάνσεις χωρίς να δίνει μια πλήρη εικόνα των χαρακτήρων του, ώστε ολόκληρη η ταινία μοιάζει με ένα σχολικό έργο».
Μιλώντας στο WWD τον Φεβρουάριο, η Πελτζ απάντησε στις αντιδράσεις που δέχτηκε για το γεγονός ότι έπαιξε τον εαυτό της ως μια αγωνιζόμενη, εθισμένη στα ναρκωτικά έφηβη στρίπερ, ενώ ζούσε μια ζωή με σχεδόν αδιανόητα προνόμια.
Χαρακτηριστικά, είχε δηλώσει: «Όπως το βλέπω εγώ, νιώθω πολύ συνδεδεμένη με τους χαρακτήρες που δημιούργησα. Και όπως είπα, ο καλύτερός μου φίλος και ο βαφτισιμιός μου, αυτοί προήλθαν από τη ζωή μου και πολλές συνδέσεις και σχέσεις προήλθαν από τη ζωή μου. Αλλά φυσικά, δεν μεγάλωσα καθόλου σαν τη Λόλα. Και ήθελα να γράψω μια ιστορία από την οπτική γωνία ενός ατόμου και από μια άλλη οπτική γωνία που δεν ήταν η προσωπική μου άποψη και δεν ήταν η ανατροφή μου».
Τέλος, είχε σημειώσει: «Είμαι ηθοποιός και το όνειρό μου είναι να μπορώ να βλέπω τον κόσμο από διαφορετικές οπτικές γωνίες».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.