Ο Νίκος Ψαρράς αναφέρθηκε στην προσωπική του ζωή, τη σύζυγό του και τον γιο του, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κάμερα της εκπομπής «Ακόμα δεν είδες τίποτα».
Ειδικότερα, ο Νίκος Ψαρράς δήλωσε: «Όταν πήγαμε οικογενειακώς ταξίδι στην Ιαπωνία ήταν δύσκολες οι πρώτες μέρες με τον γιο μας, τον Πάνο, γιατί δεν με είχε δει σχεδόν για ένα δίμηνο. Ή, όταν με έβλεπε, ήμουν φοβερά ταλαιπωρημένος, κουρασμένος και μου τα έχωσε τις πρώτες μέρες πολύ σκληρά και καλά έκανε το παιδί. Γιατί με βρήκε, επιτέλους, διαθέσιμο και μπόρεσε να μιλήσει . Τα παιδιά αναρωτιούνται πολλές φορές αν η δουλειά μας είναι πιο σημαντική από αυτά και θέλει προσπάθεια για να τα πείσεις ότι βεβαίως και τα παιδιά είναι πολύ πιο σημαντικά».
Δείτε το βίντεο
Glomex Player(eexbs1jkdkewvzn, v-d0d0m2dj2hjl)
Επίσης, πρόσθεσε: «Τώρα διανύουμε μια πολύ ωραία περίοδο φέτος γιατί εκτός από την περιοδεία, είμαι χαλαρός και είμαι πολλές ώρες στο σπίτι. Διαβάζουμε παρέα, κάνουμε μαζί δραστηριότητες, κάνουμε παρέα κουνγκ φου τρεις φορές την εβδομάδα, τον πηγαίνω εγώ στο ποδόσφαιρο αφού του αρέσει».
Στη συνέχεια, ο Νίκος Ψαρράς τόνισε: «Και βλέπεις ότι τα αγόρια, ενώ είναι κολλημένα με τις μαμάδες τους και τις αγαπάνε, το θέλουν το πρότυπο του πατέρα. Μιλάμε με το παιδί μας από μωρό σαν να είναι ενήλικας. Αυτό είναι πολύ ωραίο και πολύ κακό κάποιες στιγμές γιατί προσφάτως γύρισε και μας είπε: "Είμαι παιδί, το κατάλαβες; Είμαι παιδί και θα κάνω λάθη". "Αγόρι μου, σου ζητάω συγνώμη, έχεις δίκιο» του είπα αλλά… είσαι ένα ωραίο παιδί και έξυπνο, οπότε άκου αυτό που θα σου πω"».
«Εγώ είμαι υπέρ να βγαίνεις και να μιλάς αν νιώθεις μια σεξουαλική κακοποίηση, μια ψυχολογική βία, μια κακοποίηση. Δεν μπορείς να είσαι αποδοτικός. Εγώ πάντα βάζω τον εαυτό μου στη θέση του πατέρα, αν πειράζανε τον γιο μου πώς θα αισθανόμουν», υπογράμμισε στο τέλος σχετικά με την υπόθεση του Γιώργου Κιμούλη.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.