Δύο ακόμη χαρακτήρες από τη διάσημη κωμική σειρά απέκτησαν τις δικές τους πλαστικές κούκλες
Οι Ted Lasso, Rebecca Walton, και Keeley Jones μπαίνουν στον κόσμο της Barbie.
Η Mattel και η Warner Bros. παρουσίασαν την Τρίτη 24 Oκτωβρίου μια νέα σειρά από κούκλες Barbie, με τρεις αγαπημένους χαρακτήρες από την αθλητική κωμική σειρά, «Ted Lasso», στο Apple TV+.
Barbie unveils its new ‘Ted Lasso’ collection, including three dolls based on Rebecca Welton, Ted Lasso, and Keeley Jones.
Η συλλογή «Ted Lasso x Barbie» (διαθέσιμη τώρα στο κατάστημα Mattel) έχει ως επικεφαλής τον ίδιο τον Ted, τον αισιόδοξο προπονητή ποδοσφαίρου που υποδύεται στην οθόνη ο Τζέισον Σουντέκις. Η έκδοση της κούκλας αποτυπώνει το χαρακτηριστικό μουστάκι του και τη φόρμα AFC Richmond, με αξεσουάρ όπως γυαλιά ηλίου, σφυρίχτρα και μπάλα ποδοσφαίρου.
Όσο για την ιδιοκτήτρια της AFC Richmond, Rebecca, την οποία υποδύεται στη σειρά η Χάνα Γουάντιγχαμ, είναι πάντα κομψή, ακόμη και σε μορφή κούκλας. Η Barbie της φοράει σαμπανιζέ σατέν μπλούζα, μαύρο παντελόνι και κομψά στιλέτο. Και φυσικά η εμφάνισή της δεν θα ήταν πλήρης χωρίς μια κομψή τσάντα.
Κλείσιμο
Τέλος, η μικροσκοπική εκδοχή της Keeley της Tζούνο Τεμπλ φοράει ένα φωτεινό ροζ μίντι φόρεμά, τις χρυσές γόβες, τη μαύρη κάπα από ψεύτικη γούνα και την ψηλή αλογοουρά της.
Η συνεργασία ακολουθεί την τεράστια επιτυχία της ταινίας «Barbie» των Γκρέτα Γκέργουικ και Μάργκοτ Ρόμπι, η οποία ενθουσίασε κριτικούς και θεατές και ξεπέρασε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office τον Αύγουστο. Η Mattel έχει πολλά ακόμη κινηματογραφικά σχέδια υπό ανάπτυξη που βασίζονται σε γνωστές μάρκες της, όπως οι ταινίες «Polly Pocket» και «Barney».
Εντωμεταξύ, το «Ted Lasso» ολοκλήρωσε την τρίτη -και ενδεχομένως τελευταία- σεζόν του τον Μάιο. Αν και η πόρτα δεν έχει κλείσει πλήρως για περαιτέρω σεζόν ή spinoff projects, ο Σουντέκις δήλωσε ότι η ιστορία της σειράς «έχει τελειώσει», προσθέτοντας: «Ακούγεται σαν μια τόσο πολιτική απάντηση, αλλά είναι η αλήθεια. Σχεδιάσαμε μόνο αυτές τις τρεις [σεζόν], και μετά αυτό το πράγμα έγινε αυτό το μεγάλο παλιό πράγμα».
Η ένωση των δύο μεγάλων brands ανοίγει τον δρόμο για ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα ενισχύσουν τις προοπτικές ανάπτυξης της χώρας