Η Κατερίνα Λιόλιου εμφανίστηκε στη γνωστή διαφημιστική πινακίδα του Spotify στην Times Square της Νέας Υόρκης.Η τραγουδίστρια έγινε μέσω της δισκογραφικής της εταιρείας, Panik Platinum, η ambassador Ελλάδας και Κύπρου στην παγκόσμια καμπάνια του Spotify με θέμα την ισότητα των δύο φύλων και τη γυναικεία ενδυνάμωση.
Στην καμπάνια συμμετέχουν 35 καλλιτέχνιδες από 50 χώρες και τραγούδια τους περιλαμβάνονται στην παγκόσμια playlist Equal Global στο Spotify. Η Κατερίνα Λιόλιου είναι στο playlist με το πρόσφατο single «Πάω Στο Νησί» που ξεχωρίζει στο ραδιοφωνικό airplay, τα digital streams και το YouTube, όπου έχει ξεπεράσει τα 1,3 εκατομμύρια views.
Η διάσημη πινακίδα στην Times Square Το Spotify διαθέτει μια διαφημιστική πινακίδα στην Times Square της Νέας Υόρκης που χρησιμοποιείται συνήθως για την προώθηση νέων μουσικών κυκλοφοριών, συνεργασιών καλλιτεχνών και άλλων πρωτοβουλιών της πλατφόρμας. Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές πινακίδες στην Times Square και την βλέπουν εκατομμύρια άνθρωποι κάθε μέρα.
Το Spotify χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη διαφημιστική πινακίδα από το 2017 και έχει παρουσιάσει μια μεγάλη ποικιλία καλλιτεχνών και μουσικών όλα αυτά τα χρόνια. Χρησιμοποιεί επίσης την πινακίδα για να προωθήσει τις δικές του πρωτοβουλίες, όπως την καμπάνια EQUAL, η οποία υποστηρίζει γυναίκες και μη δυαδικούς καλλιτέχνες. Το 2022, το Spotify παρουσίασε στη διαφημιστική πινακίδα τη Φιλιππινέζα καλλιτέχνιδα Belle Mariano στο πλαίσιο της εκστρατείας EQUAL.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.