Ο Τομ Χανκς προστάτευσε την οικογένειά του από όσους τον στοχοποίησαν για νεποτισμό. Τα τελευταία χρόνια τα τέσσερα παιδιά που έχει αποκτήσει από τους γάμους του, έχουν ασχοληθεί με την υποκριτική και τη μουσική.
Αφορμή για το ξέσπασμα εναντίον του, πιθανότατα να στάθηκε η συμμετοχή του γιου του, Τρούμαν στην τελευταία του ταινία «A Man Called Otto».
Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από το κοινό των social media, που κατηγορούν τον 66χρονο ηθοποιό, ότι χρησιμοποιεί τη φήμη του, προκειμένου να προωθήσει την καριέρα των παιδιών του.
Ο Χολιγουντιανός σταρ παρουσίασε τη δική του εκδοχή σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Sun, συγκρίνοντας το Χόλιγουντ με... ανθοπωλείο και μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις.
Αναλυτικότερα, είπε στην εφημερίδα: «Κοίτα, αυτή είναι μια οικογενειακή επιχείρηση. Αυτό κάνουμε από πάντα. Τα παιδιά μας μεγάλωσαν σε αυτό το περιβάλλον. Έχουμε τέσσερα παιδιά, είναι όλα πολύ δημιουργικά. Αν ήμασταν επιχείρηση υδραυλικών ειδών ή αν διατηρούσαμε ένα ανθοπωλείο, όλη η οικογένεια θα βοηθούσε».
Ο γιος του Τομ Χανκς, Τρούμαν
Ακόμη, τόνισε ότι δεν έχει σημασία ποιο είναι το επίθετο του καθένα, αλλά το αν ο ίδιος και τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς του, προσφέρουν μια αληθινή εμπειρία στο κοινό.
Υπενθυμίζεται ότι ο Χανκς έχει τέσσερα παιδιά, όλα τα οποία έχουν μπει στον χώρο της υποκριτικής. Με την πρώην σύζυγό του Σαμάνθα Λιούις, έχει την Ελίζαμπεθ, 40 ετών που εμφανίστηκε σε πολλές από τις ταινίες του πατέρα της, και τον Κόλιν, 45ετών, ο οποίος έχει γνωρίσει σημαντική επιτυχία στο χώρο του θεάματος.
Οι Τρούμαν και Τσετ Χανκς και είναι τα παιδιά από τον γάμο του με τη δεύτερη σύζυγό του, Ρίτα Γουίλσον, οι οποίοι επίσης έχουν ασχοληθεί με την ξένη σόου μπιζ. Ειδήσεις σήμερα:
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.