Λίγες ημέρες πριν, μία νέα τηλεοπτική κόντρα ξεκίνησε, αυτή την φορά ανάμεσα στο Νίκο Μουρατίδη και τη Μαίρη Μπάρκουλη, η οποία και τον κατηγορεί ότι δημοσίευσε ψευδείς πληροφορίες για την ζωή του συζύγου της, Ανδρέα Μπάρκουλη.
ΟΝίκος Μουρατίδηςαποφάσισε λοιπόν, να ξεκαθαρίσει τα πράγματα σχετικά το δημοσίευμά του στην εκπομπή Mega Καλημέρα, αφόυ όπως ισχυρίζεται δεν αναφέρει πουθενά τίποτα από όσα του καταλογίζει η Μαίρη Μπάρκουλη.
«Εσείς ή οι συνεργάτες της εκπομπής διαβάσατε το κείμενό μου;», ρώτησε αρχικά την Ελεονώρα Μελέτη για να εισπράξει μία αρνητική απάντηση.
«Λυπάμαι που κάνουμε αυτό ολόκληρο θέμα και δεν διαβάσατε τίποτα από το κείμενό μου. Το κείμενο είναι πάρα πολύ σωστό και δε λέω τίποτα από αυτά που ισχυρίζεται η κα Μπάρκουλη. Όταν φτιάχνω ένα κείμενο, διαβάζω πάρα πολύ», δήλωσε αρχικά.
Στην συνέχεια, εξήγησε πως όταν ο Ανδρέας Μπάρκουλης έφυγε από την ζωή, τα δημοσιεύματα δεν ήταν έγκυρα και κανείς δεν ξεκαθάριζε τι ισχύει στην πραγματικότητα.
«Όταν πέθανε, μας έλεγαν την μία ότι πέθανε και μετά ότι όχι, δεν πέθανε. Αυτό γράφω και στην αρχή του άρθρου μου. Δεν λέω πουθενά ότι είναι ατάλαντος. Οι άνθρωποι στους οποίους τηλεφώνησα και ρώτησα μου είπαν "τέρατα" για τον Μπάρκουλη», εξηγεί.
«Αυτά όλα τα είπαν οι συνεργάτες του. Γιατί ο Μπάρκουλης δεν έγινε Κούρκουλος ή Αλεξανδράκης; Αυτοί οι άνθρωποι μου είπαν ότι ο Μπάρκουλης ασχολούταν πολύ με τις γυναίκες και τα ξενύχτια και αυτά έγραψα. Όταν γράφω ένα άρθρο, δεν με ενδιαφέρει να κάνω μία αγιογραφία, αλλά να λέω κάτι όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα. Τώρα, γιατί ξαναβγήκε αυτό στην επιφάνεια μετά από τόσα χρόνια, δεν ξέρω», καταλήγει ο Νίκος Μουρατίδης.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.