Περιφερειάρχης Β. Αιγαίου στον ΘΕΜΑ 104,6: Ξεπεράστηκαν τα όρια - Η Frontex υποδέχεται, ΜΚΟ αυξάνουν τον τζίρο τους
«Ό,τι σχέδιο και να εκπονηθεί δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί συνεχίζονται ακάθεκτες οι ροές. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 50.000 στα νησιά. Είναι η πρώτη χρονιά που και το χειμώνα έχουμε ροές και ο αριθμός είναι αυξητικός»
Ως αδιέξοδο χαρακτήρισε την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με το μεταναστευτικό στα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου ο περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου Κώστας Μουτζούρης στον ΘΕΜΑ 104,6.
«Ό,τι σχέδιο και να εκπονηθεί δεν μπορεί να εφαρμοστεί γιατί συνεχίζονται ακάθεκτες οι ροές. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 50.000 μετανάστες και πρόσφυγες στα νησιά. Είναι η πρώτη χρονιά που και το χειμώνα έχουμε μεταναστευτικές ροέςκαι ο αριθμός είναι αυξητικός» είπε ο κ. Μουτζούρης.
Σύμφωνα με τον ίδιο «δεν προχωράει το σχέδιο για μεταφορά από τα νησιά στην ηπειρωτική Ελλάδα γιατί υπάρχουν αντιδράσεις εκεί» ενώ όσον αφορά τις νέες δομές κλειστού τύπου είπε ότι «βρίσκομαστε ακόμα στο "Α"».
Όπως τόνισε «ο πληθυσμός του Βορείου Αιγαίου έχει υπερβεί το όριο ελαστικότητας όπως λένε οι μηχανικοί» υπογραμμίζοντας ότι αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να υπάρξει φύλαξη συνόρων και αλλαγή συμφωνιών «για να μειωθεί ο αριθμός των εισερχομένων».
«Δεν θα έπρεπε να γίνεται ταυτοποίηση εδώ και να εγκλωβίζονται. Τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου είναι πολύ ευαίσθητη περιοχή» πρόσθεσε ακόμα ο κ. Μουτζούρης επιμένοντας ότι «αποτροπή είναι η καλύτερη φύλαξη. Η Frontex υποδέχεται».
Αυστηρός εμφανίστηκε ο κ. Μουτζούρης και για τις ΜΚΟ σημειώνοντας ότι «κάποιες προσφέρουν θετικό έργο. Πολλές συμβάλλουν στην αύξηση των μεταναστών γιατί έχουν τζίρο από την άφιξη μεταναστών» ενώ χαρακτήρισε «απαράδεκτη» την κατάσταση στη Μόρια για την ευρωπαϊκή ήπειρο.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.