Χαμόγελο του Παιδιού: Τράβηξαν για 20 μέτρα Boeing με στόχο τη συγκέντρωση πόρων
Στην εκδήλωση συμμετείχαν 14 ομάδες εργαζόμενων σε ιδιωτικές εταιρείες και φορείς, με στόχο να ενισχύσουν προγράμματα του «Χαμόγελου του Παιδιού» στον τομέα της Υγείας
Για τέταρτη συνεχή χρονιά εκατοντάδες άνθρωποι προσπάθησαν να κάνουν κάτι... φαινομενικά ακατόρθωτο: Να τραβήξουν για 20 ολόκληρα μέτρα αεροπλάνο Boeing 737-400, με στόχο τη συγκέντρωση πόρων για τις δράσεις του «Χαμόγελου του Παιδιού».
Ο λόγος για την εκδήλωση «Plane Pull», που διοργάνωσε ο φιλανθρωπικός οργανισμός, σε συνεργασία με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν 14 ομάδες εργαζόμενων σε ιδιωτικές εταιρείες και φορείς, με στόχο να συγκεντρώσουν μέσω της πρωτότυπης αυτής δράσης πόρους για τα προγράμματα του «Χαμόγελου του Παιδιού» στον τομέα της Υγείας, όπως τις κινητές ιατρικές μονάδες εντατικής θεραπείας για νεογνά και παιδιά, τις τρεις κινητές μονάδες προληπτικής ιατρικής, τη στήριξη των νοσηλευόμενων παιδιών σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, την παιδιατρική κατ'οίκον νοσηλεία και τη φιλοξενία οικογενειών με παιδιά που έχουν προβλήματα υγείας.
Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του οργανισμού, Κώστας Γιαννόπουλος, «για μία ακόμα χρονιά το αδύνατο έγινε δυνατό και ομάδες των 20 ατόμων, η κάθε μία, κατάφεραν να μετακινήσουν ένα Boeing. Με ενθουσιασμό, χαμόγελο και προπάντων με πίστη σε ένα κοινό όραμα, το χαμόγελο κάθε παιδιού, εκατοντάδες άνθρωποι συναντήθηκαν στην πίστα του αεροδρομίου και απέδειξαν με τον πιο έμπρακτο τρόπο ότι μόνο μέσω της συλλογικής προσπάθειας και της ένωσης δυνάμεων μπορούμε να καταφέρουμε το αδύνατο».
Η διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Ιωάννα Παπαδοπούλου, συμπλήρωσε ότι «ειδικά στη σύγχρονη κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα, εκδηλώσεις και δράσεις, όπως το Plane Pull είναι ακόμα πιο σημαντικές, καθώς εκτός από τον πρωταρχικό τους στόχο, αυτόν την προσφοράς, αναδεικνύουν πόσο σημαντική είναι η αλληλεγγύη και η ομαδικότητα για την επίτευξη ενός κοινού στόχου».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.