Την εκδοχή της μηχανικής βλάβης ως αίτιο που προκάλεσε την τραγωδία στον Πόρο με την πτώση του ελικοπτέρου προκρίνουν στελέχη των ενόπλων δυνάμεων που είχαν συνυπηρετήσει και γνώριζαν καλά τον Νίκο Καρυστινό. Ο πιλότος του μοιραιου ελικοπτέρου είχε εμπειρία με χιλιάδες ώρες πτήσης στα μαχητικά αεροσκάφη και άρχισε να εργάζεται στην πολιτική αεροπορία μετά την αποστράτευσή του.
Συνδυάζοντας μαρτυρίες αυτοπτών που περιγράφουν ότι το ελικόπτερο είχε πρόβλημα κατά την απογείωση και σηκώθηκε μετά από προσπάθειες, ενώ πολύ γρήγορα όταν βρέθηκε στον αέρα έβγαλε καπνούς για να χτυπήσει τελικά στα καλώδια και να καταπέσει, εκτιμούν ότι ένας πιλότος όπως ο Νίκος Καρυστινός δεν θα έκανε ποτέ λάθος που θα οδηγούσε στην πτώση.
Σημειώνεται ότι το ελικόπτερο ανήκε στην εταιρεία «ΤΕΧΝΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕ» η οποία με ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο Αθηνών, γνωστοποιεί ότι «σήμερα και περί ώρα 15.40 κατέπεσε στη θαλάσσια περιοχή του Πόρου ελικόπτερο τύπου Agusta A 109, ιδιοκτησίας της θυγατρικής της εταιρείας ΠΟΡΤΟ ΚΑΡΡΑΣ ΑΕ, με αποτέλεσμα οι τρεις επιβαίνοντες να χάσουν τη ζωή τους».
Όπως αναφέρεται στην ίδια ανακοίνωση, «το ως άνω ελικόπτερο είχε παραχωρηθεί/εκμισθωθεί ήδη από ετών προς πλήρη διαχείριση και εκμετάλλευση στην εταιρεία με την επωνυμία "I FLY ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΕ"». Το ΔΣ της εταιρείας στην ίδια ανακοίνωση εκφράζει τη λύπη του για το ως άνω θλιβερό γεγονός και γνωστοποιεί ότι «θα ενημερώσει άμεσα το επενδυτικό κοινό για κάθε εξέλιξη επί του ανωτέρω θέματος».
Μια κούπα καφέ, μια αφορμή για ισότητα - Με δράσεις που ενισχύουν την καθημερινότητα και δημιουργούν νέες δυνατότητες, ο NESCAFÉ® προάγει την ισότιμη συμμετοχή και την εμπειρία μάθησης.
Με απόλυτη επιτυχία και με μετρήσιμα αποτελέσματα, που αποδεικνύουν ότι η συνεργασία ιδιωτικού - δημόσιου τομέα μπορεί να κάνει τη μεγάλη διαφορά, ολοκληρώθηκαν τα έργα βιώσιμης διαχείρισης νερού στο Δήμο Τανάγρας, κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος Zero Drop Mornos.
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.