Ντοκουμέντο - Αρχηγός της Πυροσβεστικής: «Στις 16:49 η φωτιά, στις 17:15 η άφιξη των πρώτων 22 υδροφόρων οχημάτων»
Αρχικά, ο αντιστράτηγος Σωτήρης Τερζούδης παραδέχτηκε πως χρειάστηκαν 26 λεπτά, για να φτάσουν τα πρώτα πυροσβεστικά οχήματα στην πυρκαγιά στο Μάτι - Στη συνέχεια, όταν ο δημοσιογράφος του «Πρώτου ΘΕΜAτος», Μάκης Πολλάτος, επισήμανε την παραδοχή, ο κ. Τερζούδης έσπευσε να... αυτοαναιρεθεί, κάνοντας λόγο για «κλιμάκωση πυροσβεστικών οχημάτων στις 17:15, 22 υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα»
Σε αντιφάσεις υπέπεσε ο αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος, αντιστράτηγος ΠΣ Σωτήρης Τερζούδης, επιχειρώντας, κατά την έκτακτη συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, να «απολογηθεί» για την καθυστερημένη ανταπόκριση της Υπηρεσίας στη φωτιά στο Νέο Βουτζά, που οδήγησε τελικά στην πολύνεκρη καταστροφή στο Μάτι.
Αρχικά, ο κ. Τερζούδης είπε: «Στις 16:49 εκδηλώνεται φωτιά στο Νέο Βουτζά στην Καλλιτεχνούπολη και στις 17:15 έχουμε την άφιξη των πρώτων 22 υδροφόρων οχημάτων και επιπλέον πεζοπόρου τμήματος».
Όταν όμως ο δημοσιογράφος του «Πρώτου ΘΕΜΑτος» και αρχισυντάκτης του protothema.gr, Μάκης Πολλάτος, επισήμανε στον αρχηγό της Πυροσβεστικής πως είπε ότι χρειάστηκαν 26 λεπτά, για να στείλουν τα πρώτα πυροσβεστικά, τότε, και αφού επικράτησε εμφανής σύγχυση και αμηχανία μεταξύ του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Νίκου Τόσκα και του αρχηγού της Πυροσβεστικής, ο κ. Τερζούδης άλλαξε τη διατύπωσή του, ισχυριζόμενος ότι δεν είπε... αυτά που είχε πει!
Ποια ήταν η νέα τοποθέτηση του κ. Τερζούδη; «Είπα ότι ώρα έναρξης πυρκαγιάς 16:49. Κλιμάκωση πυροσβεστικών οχημάτων στις 17:15, 22 υδροφόρα πυροσβεστικά οχήματα και μία μονάδα πεζοπόρου τμήματος. Αυτό είπα. Το πρώτο όχημα ήταν πλησίον και πήγε, αλλά η έκταση και η ένταση ήταν τέτοια, που δεν μπόρεσε να την αποτρέψει».
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.