Το «Γεράκι της Μάλτας» έδεσε στη μαρίνα Ζέας

Το «Γεράκι της Μάλτας» έδεσε στη μαρίνα Ζέας

Σε ποιον ανήκει, ποιους μεταφέρει και πόσο το πληρώνουν...

Εκκένωση 240 χωριών στη Σ.Αραβία λόγω επίθεσης ανταρτών της Υεμένης
Το «Γεράκι της Μάλτας» έδεσε στη μαρίνα Ζέας
Ενα από τα μεγαλύτερα ιστιοπλοϊκά σκάφη του κόσμου, το 88μετρο "Γεράκι της Μάλτας", κατέπλευσε στο λιμάνι της Ζέας, στον Πειραιά.

Το "Maltese Falcon", όπως είναι η ονομασία του, ανήκει στην Ελληνίδα επιχειρηματία Ελένη Αμβροσιάδου, που το απέκτησε πριν από δύο  χρόνια περίπου, έναντι 60 εκατομμυρίων στερλινών. Δεν το χρησιμοποιεί για προσωπική της χρήση, αλλά το ναυλώνει σε τουρίστες έναντι 375 χιλιάδων στερλινών την εβδομάδα.

Πρόκειται για μία επιχειρηματική επένδυση. Προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν ο πολυεκατομμυριούχος Τομ Πέρκινς, ένας από τους πρώτους χρηματοδότες της γνωστής διαδικτυακής εταιρείας Google.

Το "Γεράκι της Μάλτας"  έχει δεκαπέντε τετράγωνα πανιά, πέντε ανά κατάρτι, τα οποία ελέγχονται ηλεκτρονικά και μπορούν να ανοιχτούν πλήρως σε μόλις έξι λεπτά.

Κινείται με ταχύτητα 20 κόμβων, προσφέροντας ένα άνετο ταξίδι χωρίς κραδασμούς. Διαθέτει έξι καμπίνες υπερπολυτελείας για τους φιλοξενουμένους και άλλες οκτώ για το 18μελές πλήρωμα. Τα τρία καταστρώματα του πλοίου επικοινωνούν με τη βοήθεια μιας κυκλικής σκάλας που περιβάλλει το κεντρικό κατάρτι.
Κλείσιμο


Video Platform Video Management Video Solutions Video Player


Ξεχωρίζει επίσης το αίθριο, μέσω του οποίου  διαχέεται στο εσωτερικό του σκάφους το φυσικό φως. Μεταφέρει δύο σκάφη των 32 ποδών, έξι βάρκες, μερικά τζετ σκι και ένα μικρό υποβρύχιο.

Στο εσωτερικό του φιλοξενείται ένα γλυπτό, περίφημο στους γνώστες της τέχνης, που αναπαριστά ιστορικό μοντέλο αυτοκινήτου της Μαζεράτι.

Το σκάφος αποτελεί ένα πραγματικό όνειρο της ναυπηγικής και, πέρα από το μέγεθός του -ζυγίζει 1.360 τόνους- και την πολυτέλειά του, είναι το γρηγορότερο και πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο. Το κόστος της κατασκευής του ξεπέρασε τα 130 εκατομμύρια δολάρια.

Το «Γεράκι της Μάλτας» έχει μια διπλή εικόνα. Με τα πανιά του ανοικτά θυμίζει τα παλιά ιστιοφόρα, ωστόσο δίνει συγχρόνως μια υπερμοντέρνα εντύπωση. Τα τρία κατάρτια του έχουν ύψος 58 μ. και το μέγεθός τους προκαλεί δέος.

Η ιδιοκτήτρια Ελένη Αμβροσιάδου χρησιμοποιεί το πολυτελές γιοτ μόνο μερικές εβδομάδες το χρόνο. Δηλώνει σκληρά εργαζόμενη, αφού βρίσκεται επί ποδός 16 ώρες την ημέρα, επτά μέρες την εβδομάδα.

Ταξιδεύει συνεχώς με το ιδιωτικό της αεροσκάφος μεταξύ Βρετανίας, Ελλάδας και Κύπρου.



Who is who

Η Θεσσαλονικιά Έλενα Αμβροσιάδου είναι διευθύνουσα σύμβουλος και συνιδρύτρια του ομίλου αντισταθμιστικών κεφαλαίων IKOS, που θεωρείται σήμερα μία από τις σημαντικότερες γυναίκες στην ευρωπαϊκή βιομηχανία hedge fund.

Σπούδασε  χημικός μηχανικός στο Πανεπιστήμιο του Leeds και από το 1983 έως το 1989 εργάζεται ως στέλεχος στην πετρελαϊκή BP στο Λονδίνο, το Σίδνεϊ και τις ΗΠΑ.

Στα 27 της χρόνια βραβεύεται ως το νεότερο ανώτερο στέλεχος της βρετανικής πετρελαϊκής εταιρείας. Παράλληλα με την εργασία της στην BP λαμβάνει το 1988 MBA από το Cranfield, ενώ διαθέτει και Msc στην Τεχνολογία και την Ανάπτυξη από το Imperial College του Λονδίνου. Τα βήματά της τη φέρνουν κάποια στιγμή και στην KPMG Management Consulting, στο Μπαχρέιν.
 
Το 1993 ιδρύει, σε συνεργασία με τον τότε άντρα της Μάρτιν Κάουαρντ, την IKOS, ένα από τα πρώτα hedge funds που συγκροτείται στο Λονδίνο.

Το 2004, η Έλενα γίνεται η υψηλότερα αμειβόμενη εργαζόμενη γυναίκα στη Βρετανία, με αποδοχές 15,9 εκατ. στερλινών, ποσό που πληρώνει η ίδια στον εαυτό της. Η προσωπική της περιουσία εκτιμάται σε περισσότερα από 200 εκατ. στερλίνες.



 





Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης