ΕΟΤ: Δράση για την προβολή της Σαντορίνης στις διεθνείς αγορές
Στο νησί ταξίδεψαν δύο δημοσιογράφοι από τη Σουηδία, στο πλαίσιο press trip που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας
Ακόμη μία δράση για την ενισχυμένη προβολή της Σαντορίνης στις διεθνείς αγορές υλοποίησε ο ΕΟΤ στα τέλη του Ιουνίου.
Συγκεκριμένα, από τις 26 έως τις 30 Ιουνίου στο νησί ταξίδεψαν δύο δημοσιογράφοι από τη Σουηδία, στο πλαίσιο press trip που διοργάνωσε η Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας.
Στο ταξίδι συμμετείχαν η εκδότρια του περιοδικού για τον τουρισμό πολυτελείας FirstClass Magazine, Eva Suzanne Nilsson, και ο ιδιαίτερα δημοφιλής δημοσιογράφος και travel blogger (mittgrekland.se), Markus Olsson.
Κατά την παραμονή τους στη Σαντορίνη, οι δύο δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τον αυθεντικό χαρακτήρα του νησιού, καθώς το πρόγραμμα περιλάμβανε επισκέψεις σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, ξεναγήσεις σε τοπικά οινοποιεία, γευσιγνωσία σε αγροτουριστικές μονάδες και εμπειρίες γαστρονομίας σε επιλεγμένα εστιατόρια με θέα στην καλντέρα και τον παραδοσιακό οικιστικό ιστό του νησιού.
Η δράση εντάσσεται, παράλληλα, στο ευρύτερο πλαίσιο προώθησης, προβολής και εξωστρέφειας της Ελλάδας στη σουηδική αγορά, αναδεικνύοντας ιδιαίτερες πτυχές του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως την γαστρονομία και τον πολιτισμό.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.